بزرگترین خریدار عمده خرما زاهدی در ایران

خرما زاهدی تولید شده در نواحی جنوبی کشورمان جزو یکی از بهترین و پرطرفدارترین خرماهای موجود در بازار است که غالباً بازار فروش بسیار خوبی دارد و روز به روز هم در حال رونق می باشد قابل ذکر است که بزرگ‌ترین خریدار خرما زاهدی به صورت عمده در ایران در نواحی کوهستانی و سردسیر کشور می‌باشند و دلیل این امر هم وضعیت آب و هوایی این مناطق است.

بزرگترین خریدار عمده خرما زاهدی در ایران

قوانین و شرایط صادرات خرمای زاهدی

قوانین و شرایط صادرات خرمای زاهدی

در سال‌های اخیر خرما زاهدی به یکی از خرماهای صادراتی در ایران تبدیل شده است، این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و بدین ترتیب امکان صادرات آن فراهم گردیده است قابل ذکر است که صادرات خرما زاهدی از ایران به بقیه کشورها درآمدزایی بسیار خوبی دارد به شرط آنکه کیفیت خرما از مبدأ تا مقصد به خوبی حفظ شود و محصول دارای بسته بندی مناسبی باشد به طوری که آلودگی به درون بسته بندی خرما نفوذ نکرده و کیفیت این محصول تا کشور مقصد حفظ گردد.

جهت صادرات و فروش خرمای زاهدی باید شرایطی فراهم باشد مثلا اینکه مراکز تولید کننده باید پس از مراحل جداسازی خرما های درجه یک و مرغوب از خرماهای نامرغوب و انجام فرآیند سورت بندی، آن را بسته بندی کرده و درون بسته بندی هایی کاملا استاندارد قرار داده و سپس به بخش صادرات ارسال کنند و از طریق راه های دریایی و یا حتی هوایی به دیگر کشورها ارسال کنند.

اگر مراکز تولید کننده و صادرکنندگان قیمت نهایی خرما زاهدی صادراتی را به نحوی تعیین کنند که منصفانه باشد، مسلما خریداران خارجی تمایل بیشتری به خرید این محصول دارند و حجم صادرات هم افزایش می‌یابد، همچنین صادرات خرما زاهدی هم می‌تواند نظر خریداران خارجی را به سوی خود جلب کند.

آشنایی با مزایای خرید اینترنتی خرما زاهدی

آشنایی با مزایای خرید اینترنتی خرما زاهدی

امروزه با توجه به افزایش حجم کاری مردم در شهرها و سخت شدن شرایط رفت و آمد جهت خرید انواع و اقسام مواد غذایی و به خصوص خرید و فروش خرما بهتر است که این محصول به صورت اینترنتی خریداری شود، در خرید اینترنتی غالبا محصول با بسته بندی پلمپ شده و در سریع ترین زمان ممکن به دست خریدار می‌رسد و می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید، امروزه خرید اینترنتی به یکی از پرطرفدارترین شیوه های خرید در بازار تبدیل شده است.

به طور کلی خرید اینترنتی خرما مزایای دیگری هم دارد که در این بخش به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. صرفه جویی در زمان خرید خرما
  2. می توانیم نظرات سایر مصرف کنندگان خرما را با همدیگر مقایسه کنیم
  3. در انتخاب خرما می توانیم تنوع خوبی داشته باشیم
  4. در هر زمان و مکانی می توانیم جهت خرید به خرمای مورد نظر دسترسی داشته باشیم
  5. در خرید اینترنتی دیگر مهم نیست که خرما در کدام نقطه از کشور قرار دارد زیرا محصول در کوتاه ترین زمان به دستمان می رسد
  6. و …

در کنار همه این مزایا، باید در هنگام خرید اینترنتی دقت کافی داشته باشیم که قرار است محصول از چه سایتی خریداری شود زیرا در هنگام خرید باید هزینه خرما به صورت آنلاین و با وارد کردن مشخصات حساب در سایت مورد نظر پرداخت شود که این قضیه اگر سایت مورد نظرمان قابل اطمینان نباشد می تواند پیامدهای بسیار بدی برایمان در پی داشته باشد.

پخش مستقیم خرما زاهدی به تمامی نقاط کشور

پخش مستقیم خرما زاهدی به تمامی نقاط کشور

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز پخش مستقیم خرما زاهدی با کیفیت و ارگانیک به تمام نقاط کشور می‌باشد و از گذشته در حوزه تولید انواع و اقسام خرما و پخش آن در بازارهای داخلی و خارجی و فعالیت داشته و توانسته از رضایت مشتریان را به خوبی جذب کند و به سود خوبی هم برسد.

قابل ذکر است که پخش مستقیم خرما زاهدی سبب حذف و کاهش هزینه‌های مربوط به وجود واسطه ها می گردد و محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست خریداران می رسد و به این ترتیب مردم را تشویق به خرید این نوع خرما به صورت مستقیم می‌شوند.

انواع و اقسام خرمای قابل عرضه از طریق سایت شرکت ما عبارتند از:

  • خرما حلوایی
  • خرمای کبکاب آبپخش
  • خرما مضافتی
  • و …

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *