توزیع بی واسطه خرما زاهدی به قیمت کارخانه

در حال حاضر خرما، با انواع گوناگونی در کشور با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب و همچنین تنوع بسته بندی و برندهای معتبر، مطابق با استانداردهای روز دنیا به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در بازار به فروش می رسند که از جمله انواع خرما می توان به خرما زاهدی اشاره کرد که از انواع خرماهای خشک محسوب شده که با توزیع و فروش بی واسطه این محصول عمده، به قیمت کارخانه، از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد زیرا دست واسطه ها از میان کوتاه شده و باعث جذب مشتریان زیادی گردیده است.

توزیع بی واسطه خرما زاهدی به قیمت کارخانه

چگونه خرما زاهدی اصل را بشناسیم

چگونه خرما زاهدی اصل را بشناسیم

خرما زاهدی اعلا و اصل، دارای شکل ظاهری بیضی، رنگ قهوه ای و طلایی روشن، بافت نرم، پوست ضخیم، از ارقام خرماهای نیمه خشک و نسبت به سایر خرماهای دیگر از شیرینی کمتری برخوردار است که امروزه بین طرفداران خود از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و همچنین به دلیل طعم و وزن سبک مورد توجه و استقبال اکثر کشورهای دنیا قرار گرفته است.

ناگفته نماند که خرما زاهدی طلایی رنگ، به دلیل طعم و ویژگی های منحصر به فردی که دارد به عنوان آجیل از آن استفاده های زیادی می شود و با وجود داشتن ماده معدنی مانند: فیبر می تواند به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نماید.

لازم به ذکر است از انواع خرماهای تولید کشور می توان به خرما جهرم اشاره نمود که یکی از پرطرفدارترین انواع خرما، در میان تنوع خرمای زاهدی محسوب می شود که بسته به ذائقه و سلیقه افراد متفاوت بوده و طرفداران زیادی دارد.

مشخصات ظاهری خرما زاهدی پشتکوه

خرما زاهدی پشتکوه، از انواع خرماهای مرغوب و نیز از ارقام تجاری محسوب می شود که امروزه در اکثر نقاط کشور از جمله: استان سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، جهرم در استان فارس و دیگر استان های جنوبی از رونق تولیدی بالایی برخوردار می باشد که از مشخصات ظاهری خرما زاهدی پشتکوه، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. میزان رطوبت در این نوع خرما بسیار پایین می باشد.
  2. خرما زاهدی پشتکوه، دارای شکل ظاهری جذاب و بیضی شکل است.
  3. این گونه خرما، دارای طعم و مزه فوق العاده شیرین و خوشمزه می باشد.
  4. بر خلاف هسته این نوع خرما، پوسته آن کاملا به گوشت آن چسبیده است.
  5. خرما زاهدی پشتکوه، دارای کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه می باشد.
  6. این نوع خرما دارای رنگ قهوه ای روشن و نیز در برخی موارد به رنگ شکلاتی است.
  7. خرما زاهدی ارقام گوناگونی مانند: خرما ربی، کبکاب، مضافتی، پیارم و غیره را دارا می باشد.
  8. این رقم از خرما، از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل دارای خواهان ز یادی می باشد.
  9. خرما زاهدی پشتکوه، به نام خرما قصب شناخته شده، که به دلیل کیفیت مرغوب زبان زد خاص و عام می باشد.
  10. این گونه خرما، دارای بسته بندی های متنوع، کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی است که برای صادرات آماده سورت بندی و بسته بندی است.

ناگفته نماند که خرما زاهدی پشتکوه، از انواع و ارقام خرماهای پرمصرف، پرفروش و پرخاصیت محسوب می شود و این به خاطر ماندگاری بالا و کیفیت مرغوب خرما می باشد چرا که نیازی به سرخانه و محل نگهداری خاص ندارد و باعث شده از محبوبیت زیادی بین مشتریان و خریداران برخوردار باشد.

بهترین بسته بندی خرما برای صادرات

بهترین بسته بندی خرما برای صادرات

امروزه کشور ایران، با وجود شرایط اقلیمی خاص، شرایط منطقه ای و دمایی مناسب و نیز وجود انبوه درختان خرما در برخی نقاط جنوبی کشور از جمله بوشهر توانسته بیشترین میزان تولید خرما را به خود اختصاص دهد و تا حدود زیادی در رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی سهم بسزایی داشته باشد که این کمک بزرگی به رونق اقتصادی کشور می باشد.

لازم به ذکر است امروزه، خرما زاهدی خشک، از مرغوب ترین و معروف ترین انواع خرما در دنیا به شمار می آید که دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و اغلب به صورت خشک، در وزن های مختلف به صورت بسته بندی جعبه ای با نشان سیب سبز سلامت جهانی وارد بازارهای بین المللی می شود که امروزه به دلیل تنوع در کیفیت، طعم و مزه فوق العاده عالی، رنگ و شکل ظاهری خاص، بسته بندی های شکیل و زیبا از جنبه تجاری و صادراتی قوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

باید گفت: از جمله کشورهایی که خواهان این محصول صادراتی ناب و خوشمزه هستند می توان به کشورهایی مانند: کشور عراق، افغانستان، پاکستان، عربستان، ارمنستان، آذربایجان و دیگر کشورهای خاورمیانه اشاره کرد که صادرات محصول باعث رونق اقتصادی کشور و همچنین ایجاد رقابت بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی خود گردیده است که بدون شک محصول ایرانی از کیفیت و ارجحیت بالاتری نسبت به نوع خارجی خود برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

باید خاطر نشان کرد که، از جمله بسته بندی جعبه ای، می توان به نوع کارتنی و سطلی در وزن های مختلف نام برد که با وجود برچسب و نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پروانه بهداشتی و بهره برداری، کشور تولید کننده و سری ساخت، بر روی بسته بندی ها، این امکان را به مشتریان خود می دهد که محصول کاملا طبیعی، ارگانیک، بهداشتی و سالم می باشد تا آن ها بتوانند با اطمینان از سالم بودن محصول آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در انواع برندها با بسته بندی های متنوع خریداری و نوش جان کنند.

درباره خرما قصب چه می دانید؟

همانطور که می دانید، تولید خرما در مناطق جنوبی کشور از رونق گسترده ای برخوردار بوده که باکیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب به دو روش فله و بسته بندی شده در بازار عرضه و به فروش می رسند که از خواص منحصر این میوه پر خاصیت می توان به خواص آنتی اکسیدانی فراوان، غنی و سرشار بودن از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی بسیار مانند: کلسیم، آهن، فیبر، فسفر، منگنز، پتاسیم، منیزیم و دیگر املاح اشاره کرد که هر کدام از عناصر نام برده به طور مجزا، نقش بسزایی در درمان انواع بیماری ها ایفا می نمایند که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

باید خاطر نشان کرد که خرما قصب، همان خرما زاهدی است که از معروفیت و محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود برخوردار می باشد که از این نمونه خرما در استان فارس شهرستان جهرم با میزان تولیدات انبوه همراه بوده که همانند خرماهای دیگر از نخلستان های این استان جمع آوری و به سردخانه ها و انبارها فرستاده می شود که به صورت بسته بندی های متنوع با نشان سیب سب سلامت جهانی وارد بازار صادرات می شود که امروزه صادرات خرما به کشورهای همجوار سبب رونق اقتصادی کشور گردیده است.

لازم به یادآوری است، نام دیگر خرما زاهدی، خرما قصب می باشد که امروزه در اکثر مناطق جنوبی کشور بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده و نیز از طریق راه و روش های نوین و جدید مطابق با استانداردهای بین المللی و نیز استفاده از شرایط و قوانین و مقررات گمرکی وارد بازار صادرات شود که امروزه خرید و فروش آن در حجم و تناژ بالا توانسته در رفع نیاز بازارهای داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت باشد.

عرضه کنندگان خرما زاهدی کیلویی

عرضه کنندگان خرما زاهدی کیلویی

امروزه از بهترین، مرغوب ترین و نیز پرمصرف ترین و پرفروش ترین خرما در ایران، می توان به خرما زاهدی کیلویی اشاره کرد که نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد زیرا هزینه های بسته بندی در تعیین قیمت محصول نقش بسزایی داشته به همین خاطر اکثر خریداران و مشتریان سعی می کنند تا از روش کیلویی، برای خرید محصول خود استفاده نمایند.

همچنین خرما، در هر نوعی از مصارف زیادی بین خانواده ها برخوردار می باشد که به طور روزانه از آۀن بسیار مورد مصرف قرار می گیرد زیراغ از خواص و ارزش غذایی زیادی برای سلامت بدنانسان برخوردار می باشد.

ناگفته نماند که عرضه کنندگان خرما زاهدی کیلویی، سعی می کنند تا این محصول عمده را با بالاترین سطح کیفیت و نازل ترین قیمت به روش مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهند که عرضه مستقیم محصول بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود فرا خوانده است.

باید گفت: بسته بندی خرما، به طرز شکلیل و زیبا با نشان سیب سبز سلامت جهانی، باعث رونق صادرات، تولید و رونق اقتصاد کشور شده است که هر چه بسته بندی محصول از کیفیت عالی برخوردار باشد بیشتر مورد توجه کشورهای بیگانه قرار می گیرد.

پخش مستقیم خرما زاهدی از نخیلات

در حال حاضر، مراکز پخش خرما زاهدی از نخیلات، سعی می کنند تا این محصول را به صورت عمده و مستقیم با قیمتی منصفانه، در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهند که پخش مستقیم محصول بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

همچنین شرکت های بازرگانی، به صورت قانونی و نیز با در دست داشتن مجوزهای لازم بهداشتی، این محصول غذایی ارزشمند را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که پخش مستقیم محصول از طریق این شرکت ها بسیار به صرفه بوده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

شایان ذکر است امروزه، پخش خرما زاهدی نخیلات، به چندین شکل ممکن در بازارهای جهانی عرضه می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد که اغلب به صورت آماده، بسته بندی شده، سورت بندی شده و نیز به روش عمده و همچنین به صورت خشک و نیمه خشک توزیع و پخش می باشد.

خرما زاهدی، را می توان به عنوان پرکاربردترین نوع میوه خرما در ایران در نظر گرفت. این خرما در اکثر شهر های گرمسیری ایران قابل رشد است اما بیشترین نوع میوه خرما زاهدی، در منطقه ای به نام شهر دشتستان در استان بوشهر است که امروزه با تنوع کیفیت، قیمت ، برند، بسته بندی و غیره توانسته نیاز مشتریان را به این نوع خرما فراهم آورد.

فروش عمده خرما زاهدی با نازلترین قیمت

فروش عمده خرما زاهدی با نازلترین قیمت

امروزه بازار خرما ایران، از جمله خرما زاهدی، با تنوع کیفیت بالا و نیز نازل ترین قیمت روانه بازارهای جهانی می شود که فروش انبوه محصول، سود و منفعت زیاد آن، نشان از کیفیت بالای محصول می باشد که همیشه کیفیت هر محصول حرف اول را در خرید و فروش آن می زند و از جمله مراکز معتبری که در زمینه فروش عمده خرما زاهدی نقش بسزایی ایفا می نماید، نمایندگی ها و مراکز عرضه فروش هستند که از عملکرد بسیار بالایی در این زمینه (زمینه فروش) برخوردار می باشند.

البته از دیگر مراکز معتبر و مجاز، در زمینه خرید و فروش خرما زاهدی، می توان به وب سایت مربوط به محصول و نیز فروشگاه ها و درگاه های اینترنتی منحصر به فرد محصول، اشاره کرد که امروزه جزو بهترین، آسان ترین، سریع ترین و نیز ارزان ترین راه های خرید و فروش محصول به حساب آمده زیرا خرید و فروش محصول به این روش از مزایای زیادی برخوردار بوده و باعث شده محصول با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان به طور شبانه روزی بدون هیچ گونه هزینه جانبی در اختیار مشتری قرار داده شود که خرید و عرضه مستقیم و غیر حصوری به صورت آنلاین برای مشتری بسیار به صرفه بوده و اغلب مشتریان ترجیح می دهند تا این روش را برای خرید محصول خود انتخاب و از آن بهره و سود کافی ببرند.

ناگفته نماند که تجارت خرما زاهدی، به صورت عمده و مستقیم به کشورهای همجوار، توانسته جایگاه ویژه ای را در میان کالاهای مختلف از نظر تجارت و سودآوری باز کند و ایران را در اکثر نقاط دنیا در این زمینه به عنوان برند معرفی نماید.

امروزه خرما، در برندها و کیفیت ها و حجم ها و بسته بندی های مختلف در بازار مشاهده می شود. با مراجعه به مراکز فروش می توان این تنوع را لمس نمود . انواع خرما مناسب با هر ذائقه ای و با کیفیت های گوناگون مناسب برای هر سلیقه ای و انواع بسته بندی مناسب با هر درآمد و توان مالی برای خرید قایل دسترس بوده است. خرما به صورت فله ای و کیلویی بسته بندی در وزن ها و حجم های مختلف مناسب با نیاز هر فرد و خانواده موجود بوده است.

گاها به صورت عمده برای مصرف طولانی مدت و یا جزئی برای مصرف روزانه خرما را خریداری می کنند. قیمت خرما مانند هر کالایی این روزها دچار تورم و افزایش شده است اما با خرید از مراکز پخش به صورت عمده می توان خرما را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و ارزان تری خریداری نمود.

قیمت عمده انواع خرما زاهدی یا همان قصب، که از انواع خرمای خشک به شمار می آید، در تمامی نقاط کشور متفاوت است، خرمای زاهدی در نقاطی مانند: قصر شیرین کرمانشاه، بوشهر، خوزستان و استان هرمزگان جنوب استان فارس کشت می شود که امروزه با تنوع کیفیت و طعم بی نظیری که دارد توانسته افراد زیادی را به خرید آن وادار سازد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *