توزیع خرما زاهدی در شیراز به صورت فله

به خریدارن گرامی پیشنهاد می کنیم به منظور خرید خرما زاهدی شیراز به صورت فله ، از سایت های آنلاین که امکان ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین خریدار و باغدار را فراهم می کنند ، کمک بگیرید ، زیرا قیمت خرید خرما زاهدی از باغداران به مراتب ارزان تر از قیمت این میوه در بازار می باشد .

توزیع خرما زاهدی در شیراز به صورت فله

خصوصیات بهترین خرمای زاهدی درجه یک

خصوصیات بهترین خرمای زاهدی درجه یک

میزان سطح زیر کشت خرما در شهرستان جهرم بسیار قابل توجه بوده و این شهرستان در تولید خرما و صادرات آن نقش زیادی دارد . یکی از انواع خرمای کشت شده در جهرم ، خرما زاهدی می باشد ، که جزء ارقام دیررس خرما است . خرمای زاهدی جهرم از مرغوب ترین و با کیفیت ترین خرمای صادارتی کشور است ، که سالانه میزان بالایی از این محصول به افغانستان، هند و پاکستان صادر می گردد .

شکل ظاهری خرمای زاهدی بیضی کشیده است و انتهای آن باریک می باشد . رنگ این محصول در مرحله نارس ، زرد است و در مرحله رطب به رنگ قهوه ای روشن در می آید . وقتی هم به طور کامل رسیده می شود ، رنگ خرما ، قهوه ای متمایل به قرمز می شود .

از آنجا که خرما بخشی از سبد خرید ایرانیان را به خود اختصاص داده است ، پس لازم است ، که با مشخصات خرمای درجه یک و با کیفیت آشنا شوید . خرما سالم باید ظاهری خوب و بدون انواع آفت داشته باشد ، چون خرما شیره زیادی دارد ، به راحتی می تواند انواع آلودگی های میکروبی را از طریق وزش بادهای کویری به خود جذب کند ، پس لازم است که در نگهداری و حمل و نقل آن دقت زیادی شود .

یک خرما زاهدی خوب باید درشت و خوش رنگ بوده و طعم مطلوبی داشته باشد . همچنین خرمای باکیفیت ، باید بدون لهیدگی و شکرک زدگی باشد . طعم خرما زاهدی درجه یک باید خوب بوده و مزه ترشیده ندهد . سلامت بافت خرما نیز اهمیت زیادی دارد و نباید بدون کرم زدگی باشد .

فروش خرما زاهدی در شیراز با بسته بندی

فروش خرما زاهدی در شیراز با بسته بندی خرما زاهدی از ارقام درجه 1 این میوه در کشور است ، که دارای مقبولیت بسیاری در بین مردم می باشد . خرما زاهدی در هر ناحیه از ایران به یک اسم شهرت دارد ، برخی به آن خرما خشک می گویند و بعضی دیگر آن را قصب می نامند . فروش خرما زاهدی در شیراز با بسته بندی کاملا استاندارد و مدرن انجام می گیرد . شما مشتریان عزیز بدون دغدغه از بابت مرغوبیت و قیمت می توانید ، اقدام به خرید خرما کنید و این میوه پرخاصیت را سفارش دهید ، در ضمن ارسال به تهران و سراسر شهرستان ها انجام می شود .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *