توزیع عمده خرما پیارم خاصویی در مراکز معتبر مشهد

خرما پیارم خاصویی از بهترین نوع خرما می باشد که در نخلستان های استان بوشهر کشت می شود. این خرما در سراسر کشور از جمله مراکز معتبر شهر مشهد به فروش می رسد‌. این مرکز به دلیل تقاضای مصرف کنندگان انواع خرماهای درجه یک را با قیمتی مناسب به فروش می رساند و از آنجایی که بسیاری از خریداران در پی خرید عمده این محصول هستند، این مرکز با فروش عمده و کلی خرما پیارم خاصویی را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. برای سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.

توزیع عمده خرما پیارم خاصویی در مراکز معتبر مشهد

راهکارهای افزایش توزیع عمده خرما پیارم ممتاز

راهکارهای افزایش توزیع عمده خرما پیارم ممتاز خرما خاصویی خوزستان و بوشهر از بهترین و خوشمزه ترین خرماهای ایرانی می باشند‌. این خرما با نام خرما آلویی نیز شناخته می شود زیرا اندازه ای مانند آلو دارد و ریز ترین خرمای ایران و جهان محسوب می شود. خرما پیارم خوزستان نیز نوع دیگری از خرماست که بیشتر در این استان کشت می شود، این خرما یک محصول صادراتی نیز به حساب می آید زیرا تجاری و بسیار درجه یک است و طرفداران زیادی دارد.

خرما پیارم ربی پوست نازکی دارد و رنگ آن قهوه ای تیره می باشد. گوشت و پوست این خرما کاملا به همدیگر چسبیده است و مزه و ظاهر بسیار مطلوبی دارد. این خرما حاوی پروتئین، قند و سایر مواد معدنی است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

یکی از راهکار ها برای افزایش توزیع عمده این خرما پیارم ممتاز فروش آن به صورت اینترنتی می باشد زیرا امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و خرید اینترنتی بیشتر محصولات توسط فروشندگان به این صورت به فروش می رسد.

زیرا خریداران می توانند به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی و بررسی سایت و خواندن مقالات مختلف در خصوص انواع خرما در این سایت خرید خود را به آسانی به انجام برسانند.

مشکلات توزیع عمده خرمای پیارم فله ای

مشکلات توزیع عمده خرمای پیارم فله ای خرما مصارف گوناگونی دارد که از آن ها میتوان به استفاده از خرما در مجالس ختم، میهمانی ها، پخت انواع غذا ها و شیرینی جات، تولید شیره، کمپوت، سس خرما و مربا و… اشاره کرد. کشور های ایران، مصر، عربستان، الجزایر و پاکستان بیشترین تولید کنندگان خرما می باشند. ایران هر ساله با تولید حدود یک میلیون تن خرما توانسته است مقام اول تولید کننده خرما را در جهان به خود اختصاص دهد.

توزیع خرما به صورت فله ای مشکلاتی را برای کشاورزان و تولید کنندگان این محصول دارد که در این قسمت به بررسی برخی از این مشکلات می پردازیم؛

بیشتر مشکلات خرما به فرآیند بعد از تولید بر می گردد مانند: بالا بودن تعرفه ها و حقوق گمرکی برای واردات مواد اولیه بسته بندی؛ مانند کارتن که باعث افزایش هزینه بسته بندی خرما نسبت به سایر کشور ها می شود. همچنین بخاطر پایین بودن هزینه بسته بندی در سایر کشور ها مثل امارات متحده عربی، ایران خرمای صادراتی خود را برای بسته بندی به صورت فله ای به آن کشور ارسال می کند و بعد از بسته بندی به کشور های هدف صادر می گردد. پس وجود نیروی انسانی و ماشین آلات و فناوری صنایع بسته بندی به سرمایه زیادی برای بسته بندی خرما ها نیاز است. از دیگر مشکلات پخش عمده خرما پیارم می توان به نداشتن آگاهی و اطلاعات کافی در مورد بازار مصرف داخلی و خارجی، وجود قوانین و مقررات سخت گیرانه اداری در مورد صادرات خرما و…. اشاره نمود.

توزیع بی واسطه خرما پیارم خاصویی به صورت عمده

توزیع بی واسطه خرما پیارم خاصویی به صورت عمده همچنین این مرکز با حذف دلالان و واسطه ها توانسته است این نوع خرما را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان دریافت و به طور عمده توزیع کند. این مرکز توزیع از بهترین مراکز توزیع خرمای درجه یک به سراسر کشور می باشد.

خریداران و مصرف کنندگان گرامی در هر جایی از کشور پهناور ایران که حضور داشته باشند می توانند تنها با یک تماس تلفنی و بررسی سایت نسبت به خرید، مشاوره و دریافت لیست قیمت اقدام فرمایند. همکاران ما در واحد فروش همواره پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *