توزیع مستقیم خرما مضافتی ایرانشهر در سراسر کشور

خرما مضافتی ایرانشهر به صورت درجه یک و درجه دو به بازار عرضه می شود. بخشی از این خرما هایی که تولید می شوند معمولا مقدار کمی به داخل کشور و مقدار قابل توجهی به خارج کشور عرضه می گردد. خرما از ارقام صادراتی کشور ما ایران است که در آمد بسیار زیاد و قابل توجهی از محصولات صادراتی غیر نفتی کشور مان به شمار می رود.

توزیع مستقیم خرما مضافتی ایرانشهر در سراسر کشور

روش های توزیع خرما در سطح کشور

روش های توزیع خرما در سطح کشور خرما عسلی ممتاز از ارقام خرمای صادراتی می باشد که در استان های فارس، هرمزگان و بوشهر نیز تولید می شود. بخشی از خرمای تولید شده در ایران در هرمزگان تولید و همچنین بسته بندی می شود. این محصول در اوایل شهریور ماه در این استان شروع به برداشت می شود و تا اواسط مهرماه ادامه پیدا می کند.

استان هرمزگان در تولید خرما عمده دارای موقعیت خوبی می باشد. این استان به صورت تخصصی در تولید خرما نسبت به کل کشور ایران را دارا است. ناگفته نماند که برترین مکان برای تولید خرما در استان بوشهر می باشد. سالانه ۱۵۰ هزار تن خرما در استان بوشهر تولید می‌شود که بیشتر آن نیز زاهدی است. از این میزان ۲۵ هزار تن خرما به ارزش ۳۰ میلیون دلار که بیشتر آن خرمای زاهدی است به خارج از کشور صادر می‌شود.

شرکت خرما زاهدی نیز این محصولات را گرفته و بسته بندی کرده و آن را به مغازه ها و بازار ها عرضه می کند. با توجه بر این که تولیدات بسیار زیادی از خرما در کشور ما دارا است که بیشتر این تولیدات در جنوب کشور صورت می گیرد. استان هرمزگان که یکی از جنوبی ترین استان های کشور به شمارمی رود. این استان به دلیل دمای گرم آن برای پرورش خرما بسیار مناسب است، ناگفته نماند که در این استان نیز بسیار زیاد خرما تولید و همچنین صادر می شود.

توزیع عمده خرما عسلی در فروشگاه های معتبر

توزیع عمده خرما عسلی در فروشگاه های معتبر قیمت بهترین خرما زاهدی بر اساس کیفیت آن تعیین می شود و عواملی مانند رنگ، میزان رطوبت و سایز خرما در تعیین قیمت خرما برحی تاثیرگذار است. یکی از خرما های پرطرفدار و صادراتی ایران، خرما خشک زرد یا همان خرما برخی است. خرما برحی به دلیل ماندگاری بالا و طعم شیرین طرفداران و مشتریان بسیاری زیادی دارد.

بافت نیمه خشک این رقم، شرایط نگهداری و حمل و نقل آن را آسان می کند. بهترین خرما برحی یا قصب متعلق استان هرمزگان و بوشهر می باشد. سایز درشت، رنگ طلایی تا قهوه ای این خرما و بافت نیمه خشک و دونم آن از شاخصه های شناسایی محصول است. به خاطر همین است که نرخ خرما برحی روز به روز کم و زیاد می شود این خرما مرغوبیت بالایی دارد و هرچه کیفیت خرما بهتر باشد قیمت آن نیز بالا می رود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *