تولید عمده خرما شاهانی صادراتی با مناسب ترین قیمت

انواع محصول صادراتی نظیر خرمای شاهانی درجه یک صادراتی را شاید بتوان از بهترین انواع محصول در نوع خود دانست. زیرا به نظر می رسد در بازار جهانی خرما فضا به شدت رقابتی بوده و احتمالا نظارت بیشتری نیز نسبت به بازار داخلی بر محصولات عرضه شده در آن انجام می گردد. با این وجود ممکن است به خاطر سود بیشتر رغبت زیادی نسبت به صادرات خرما شاهانی در بازار وجود داشته باشد و همین امر احتمالا موجب می شود افراد زیادی فکر کنند نمی توانند در بازار داخل کشور خرما شاهانی تهیه کنند. البته این فرض الزاما درست نیست و شاید بتوانید از طریق مراکز تولید عمده خرما شاهانی صادراتی آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

تولید عمده خرما شاهانی صادراتی با مناسب ترین قیمت

3نکته مهم هنگام تولید خرما شاهانی صادراتی باکیفیت

3نکته مهم هنگام تولید خرما شاهانی صادراتی باکیفیت خرما شاهانی صادراتی را با توجه به نام آن ممکن است بتوان از اقلام صادراتی ایران محسوب نمود. طبیعتا صادراتی بودن این محصول ممکن است سود بیشتری را نصیب تولید کننده آن نماید‌. البته ممکن است تولید این محصول به نحوی که منطبق با استاندارد های بازار های بین المللی و توقعات مشتریان خارجی باشد کار چندان راحتی نباشد. برای روشن تر شدن این موضوع در اینجا تلاش می شود تا به اختصار به سه نکته احتمالا مهم که توجه به آن ها ممکن است شما را در تولید خرما شاهانی صادراتی باکیفیت یاری کند پرداخته شود.

  1. یکی از نکاتی که شاید توجه به آن برای تولید خرما شاهانی باکیفیت ضروری باشد این است که مکان مناسب را برای تولید این محصول انتخاب کنید. به نظر می رسد کاشت خرمای شاهانی در مکان هایی که به عنوان مکان تولید خرمای شاهانی مرغوب ممکن است شناخته شوند از این نظر ریسک کمتری دارد.
  2. توجه به شرایط نگهداری مطلوب را شاید بتوان از دیگر ویژگی های تولید خرما شاهانی صادراتی باکیفیت دانست. گفته می شو دمای مناسب برای نگهداری خرما شاهانی باید بین ده تا بیت درجه سانتیگراد باشد.
  3. بسته بندی استاندارد را شاید بتوان از دیگر نکاتی دانست که در هنگام تولید خرما شاهانی صادراتی توجه به آن ضروری می باشد. زیرا به نظر می رسد بسته بندی این محصول باید به گونه ای باشد که ضمن محافظت از محصول برای مشتری نیز جذاب باشد و علاوه بر آن منطبق با استاندارد های کشور های مقصد باشد.

فاکتورهای مهم در افزایش کیفیت تولید خرمای شاهانی درجه یک

فاکتورهای مهم در افزایش کیفیت تولید خرمای شاهانی درجه یک خرما شاهانی درجه یک را همانگونه که از نام آن ممکن است بتوان حدس زد شاید بتوان در زمره خرما های باکیفیت تولید داخل قرار داد. با این وجود به نظر می رسد در فضای رقابتی بازار داخلی و خارجی خرما تلاش برای افزایش کیفیت محصول بتواند باعث فروش بهتر شود. به همین علت نگارنده این سطور می کوشد تا در اینجا مطالبی را به شما ارائه دهد تا شاید بتواند شما را با برخی فاکتور ها که ممکن است در افزایش کیفیت خرما شاهانی صادراتی درجه یک یاری کند آشنا نماید.

به نظر نگارنده یکی از نکاتی که ممکن‌ است بتواند در افزایش کیفیت تولید خرمای شاهانی درجه یک در بازار داخلی و بین المللی اثر گذار باشد تولید ارگانیک این محصول می باشد. یعنی تلاش شود در فرایند تولید از سموم و کود های شیمیایی استفاده نشود. زیرا به نظر می رسد استفاده از این مواد شیمیایی به ویژه اگر به صورت غیر اصولی استفاده شود ممکن است به سلامت محصول و کیفیت آن صدمه بزند.

چیدن به موقع را شاید بتوان عامل دیگری دانست که ممکن است توجه به آن بتواند در کیفیت تولید خرمای شاهانی موثر باشد. برخی منابع شهریور را زمان برداشت خرمای شاهانی و برخی منابع فصل پاییز را فصل برداشت آن دانسته اند.

مراکز تولید خرمای شاهانی صادراتی در کشور

مراکز تولید خرمای شاهانی صادراتی در کشور اختلاف قیمت ریال ایران با ارز های معتبر جهانی و کاهش مداوم ارزش پول ملی گرچه ممکن است باعث سخت تر شدن مداوم زندگی و بالا رفتن هزینه های آن شود ولی به نظر می رسد وجوه مثبتی نیز در اقتصاد دارد. یکی از این وجوه را شاید بتوان امکان کسب سود خیلی بیشتر از طریق صادرات محصولات مختلف از جمله خرمای شاهانی بدون هسته صادراتی دانست. شاید بتوان گفت همین امر موجب شده است که مراکز متعددی برای تولید خرمای شاهانی صادراتی در نواحی جنوبی کشور نظیر استان های کرمان، خوزستان، هرمزگان و غیره ایجاد شده و یا جهت صادرات گسترش یابند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *