خرید خرمای ربی درجه یک مستقیم از توزیع کننده

خرما محصولی بسیار مفید و مقوی است که به دلیل طعم شیرینی که دارد، از محبوبیت زیادی در میان تمام مصرف کنندگان برخوردار می باشد و دارای نمونه های مختلفی نیز می باشد که یکی بهترین انواع آن ربی نام دارد. یکی از بهترین راه های خرید خرمای ربی درجه یک با نرخ مقرون به صرفه این است که آن را به شکل مستقیم از توزیع کننده های اصلی محصول خریداری نمایید تا سود کمتری بپردازید.

خرید خرمای ربی درجه یک مستقیم از توزیع کننده

عوامل موثر بر قیمت خرمای ربی

عوامل موثر بر قیمت خرمای ربی خرمای ربی یکی از انواع خرماهای کشت شده در کشور ماست که به طور طبیعی ساختار نیمه خشک یا خشک داشته و از رطوبت یا شهد کمی برخوردار می باشد که همین موضوع سبب می شود تا میزان ماندگاری زیادی داشته و راحت تر بسته بندی و به بازار عرضه گردد. فروشنده های خرما ربی برای قیمت گذاری این محصول، به چند فاکتور مختلف توجه نشان می دهند که ما در ادامه این مطلب قصد بررسی آن ها را داریم:

  1. یکی از فاکتور های تعیین نرخ فروش خرمای درشت ربی، توجه به شکل بسته بندی کردن آن می باشد. با توجه به اینکه بسته بندی محصولات امری پر هزینه برای تولید کننده ها است، در نتیجه انتخاب نوع آن، تاثیر مستقیم بر روی قیمت محصول دارد.
  2. فاکتور دیگری که بر روی قیمت عرضه این محصول در بازار های داخلی کشور ما تاثیر می گذارد، توجه به میزان مرغوبیت، تازگی و سایز دانه های خرما است. با توجه به این موضوع باید بدانید که هر چه محصول مورد نظر مرغوب تر و درشت تر باشد، از نرخ بالاتری برخوردار خواهد بود.
  3. همچنین فروشنده ها برای عرضه این محصول، به نام تجاری آن هم توجه می کنند و عمدتا محصولاتی که برند معتبرتری داشته باشند را با قیمت گران تر به فروش می رسانند چون این فاکتور، تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن ها خواهد داشت.

صادرات خرمای ربی درجه یک به سایر کشورها

صادرات خرمای ربی درجه یک به سایر کشورها خرمای ربی که در استان سیستان و بلوچستان پرورش می یابد، به علت ظاهر مطلوب، ماندگاری بالا و طعم دلپذیری که دارد، به عنوان یکی از محصولات صادراتی کشور ما شناخته می شود و همه ساله در حجم خیلی زیادی به سایر کشور های دنیا صادر شده و با نرخ قابل توجهی در این مناطق به فروش می رسد و تاثیر زیادی در جذب درآمد های ارزی ایران دارد.

از جمله کشور های خریدار خرمای ربی درجه یک ایران می توان به کشور ترکیه، هندوستان و پاکستان اشاره کرد که به دلیل فاصله جغرافیایی نسبتا کمی که با ایران دارند، به عنوان اصلی ترین شرکای تجاری کشور ما شناخته می شوند و تاثیر زیادی در رشد اقتصاد ما دارند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *