خرید خرمای پیارم در شیراز به صورت عمده ای

خرما میوه ای خوشمزه و دارای طعمی بسیار شیرین است که در سراسر جهان محبوبیت داشته و به روش های مختلف می توان از آن تغذیه کرد. در فروشگاه های عرضه کننده خرما، انواع گوناگونی از این محصول به صورت فله‌ و بسته بندی شده به فروش می رسد که یکی از بهترین نمونه های آن، خرمای پیارم‌ است. این نوع خرما در بندرعباس، شیراز، کرمان و چند شهر دیگر به صورت عمده تولید می شود که خرمای پیارم شیراز بیشتر مورد توجه خریداران قرار دارد.

خرید خرمای پیارم در شیراز به صورت عمده ای

شناخت ویژگی های انواع خرما پیارم ممتاز

شناخت ویژگی های انواع خرما پیارم ممتاز خرمای پیارم‌ محصولی بی نظیر و ممتاز در بین انواع خرما به شمار می رود که از میزان فروش بالایی برخوردار است. ویژگی های متعددی در این نوع خرما وجود دارد که با شناخت آنها راحت تر می توانید این محصول را خریداری کنید. از ویژگی های مهم خرمای ممتاز پیارم‌، میزان قند موجود در آن است. این نوع خرما اگرچه طعم بسیار شیرینی دارد، اما از میزان قند کمی برخوردار بوده و علاوه بر افراد عادی، افراد مبتلا به دیابت نیز می توانند به میزان مجاز از آن استفاده کنند.

دومین ویژگی خرمای پیارم‌، پوست نازک آن است که به صورت یکنواخت به گوشت میوه چسبیده و ظاهر خرما را زیباتر نشان می دهد. نازک بودن پوست خرما، سرعت هضم آن را در زمان مصرف بالا می برد. خرمای پیارم‌ اصولا فاقد هسته بوده و یا هسته بسیار ریزی دارد. در کنار ریز بودن هسته، از میزان گوشت بیشتری برخوردار است و اندازه درشتی دارد.

از ویژگی های مهم دیگر این خرمای محبوب این است که میزان شیره کمتری دارد و در صورت خرید عمده، به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد و نگرانی از بابت له شدن محصول ایجاد نخواهد شد. خرمای ممتاز پیارم‌ حاوی ترکیبات معدنی و ویتامین های زیادی است که مصرف منظم آن سبب درمان برخی بیماری ها شده و قدرت ایمنی بدن را افزایش می دهد.

قیمت خرمای پیارم شیراز در اسفند ماه 1400

قیمت خرمای پیارم شیراز در اسفند ماه 1400 اکثر خریداران خرمای پیارم‌ شیراز، با اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند. خرما پیارم‌ شیراز به جهت طعم، مزه و ویژگی های بی نظیری که دارد در بین متقاضیان، دارای محبوبیت بالایی بوده و عمدتا در تناژ عمده خریداری می شود.

با توجه به اینکه قیمت این خرمای اعلا در اسفند ماه 1400 به نسبت ماه های گذشته، کمی گرانتر شده است؛ در صورت تمایل می توانید با خرید مستقیم از این مجموعه، خرمای پیارم‌ شیراز را با کیفیت باور نکردنی و با قیمت ارزان تهیه کنید. فروش خرما پیارم‌ شیراز در این مرکز، در بسته بندی های متنوعی انجام می شود که قبل از خرید می توانید انواع بسته بندی های این محصول را نیز مشاهده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *