خرید عمده خرمای کبکاب بهبهان با مناسب ترین قیمت

خرید عمده خرمای کبکاب بهبهان با مناسب ترین قیمت، به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است، که این باعث شده تمام مشتریان سراسر کشور بتوانند به راحتی محصول را تهیه کنند. خرمای کبکاب، جزو ارقام تر می باشد و به رنگ قهوه ای تیره است، که طعم عالی دارد و همانند بسیاری از ارقام خرما بسیار پر خاصیت می باشد و مصرف آن می تواند به سلامت عمومی بدن کمک نماید.

خرید عمده خرمای کبکاب بهبهان با مناسب ترین قیمت

3 مشکل مهم در تولید انواع خرما

3 مشکل مهم در تولید انواع خرما تولید کنندگان انواع خرما با یک سری مشکلات و چالش ها مواجه هستند، یکی از این مشکلات عدم مکانیزه بودن مراحل کاشت‌، داشت و برداشت محصول می باشد که باعث شده ارزش افزوده خرما نصیب کشور های توسعه یافته شود. یکی دیگر از مشکلات تولید خرما مربوط به برداشت خرما و ترشیدگی آن می باشد. برای این منظور توصیه می شود، به صورت دقیق خوشه ها هرس شوند و بین 7 تا 10 خوشه روی درخت باقی بگذارند.

یکی دیگر از مشکلات تولید خرما در کشور، مربوط به صنعت بسته بندی آن می باشد. کارتن ها و مواد اولیه بسته بندی خرما که از کشور های دیگر وارد می شوند، تعرفه ها و حقوق گمرکی بالایی دارند، که این موجب شده هزینه های بسته بندی زیادی متحمل تولید کنندگان خرما شود و عدم بسته بندی مناسب و شیک برای صادرات خرما هم یکی از مشکلات برای تولید و صادرات خرما می باشد، که باعث شده ارزش دلار صادراتی خرما بسیا پایین تر از مقدار خرمای صادراتی باشد.

بررسی بهترین خرما کبکاب برای صادرات

بررسی بهترین خرما کبکاب برای صادرات بهترین خرما کبکاب برای صادرات، باید تمیز و شسته شده باشد و فاقد از هر گونه ضایعات و آلودگی باشد و تمام خرمای های آسیب دیده در حین برداشت جدا شده باشند. خرمای کباب صادراتی باید سطحی بدون لکه، سوراخ و کوچکترین عیبی داشته باشد.

علاوه بر اینها، خرمای صادراتی باید دارای بسته بندی مناسب و بسیار شیک باشد، تا بتواند به جذب خریداران کمک کند و محصول را لوکس جلوه دهد. به همین دلیل در زمینه بسته بندی خرما باید کار فراوانی انجام شود، تا کشور بتواند در زمینه صادرات این نوع محصول پیشتاز شود‌. بهترین خرمای کبکاب صادراتی باید شیره فراوانی داشته باشد و طعم آن عالی باشد.

بازار فروش خرمای کبکاب بهبهان با قیمت مناسب

بازار فروش خرمای کبکاب بهبهان با قیمت مناسب بازار فروش خرمای کبکاب بهبهان با قیمت مناسب، به صورت اینترنتی رونق چشمگیری گرفته است، چون عرضه کنندگان می توانند بازار هدف خود را گسترش دهند و مشتریان فراوانی از سراسر کشور پیدا کنند. علاوه بر این، خاصیت های شگفت انگیز خرما موجب شده بازار فروش پر رونقی داشته باشد، که از خواص خرما می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • باعث رشد باکتری های مفید روده می شود و به سلامت روده کمک می کند و خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را کاهش می دهد. سطح انرژی بدن را افزایش می دهد و این به دلیل قندهای طبیعی گلوکز، فروکتوز و سقز موجود در آن می باشد.
  • غنی از ویتامین A می باشد و خطر ابتلا به شب کوری را کاهش می دهد، از ایجاد هموروئید دوران بارداری جلوگیری می کند. برای رفع یبوست بی نظیر خواهد بود و به بهبود هضم غذا کمک می نماید.
  • باعث بهبود سلامتی قلب می شود و چون دارای ایزوفلاون است، خطر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد، باعث کاهش کلسترول بد خون می شود.
  • برای سلامت استخوان ها مفید است و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد، چون منگنز، ویتامین K، سلنیوم، منیزیم و مس دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، زیرا منبع انواع مواد مغذی می باشد.
  • غنی از پتاسیم است، به همین دلیل مصرف خرما می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک نماید، برای افزایش سلامت جنسی بی نظیر می باشد و به افزایش باروری مردان کمک خواهد کرد و همین ها باعث شده اند، خرید خرمای فشرده کبکاب خرمای، کبکاب سطلی و خرما کلوته همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *