خرید مستقیم خرمای کبکاب با بهترین کیفیت

خرمای کبکاب به فراوانی و با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری می باشد که به سبب طعم خوش و ارزش تغذیه ای بالا مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری باشد، این محصول به سبب مرغوبیت بالا، برای صادرات نیز انتخاب می شود و سالانه حجم بالایی از این محصول صادر می شود. خرید خرمای کبکاب به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب از طریق بهترین فروشگاه های آنلاین، برای تمامی خریداران عمده به راحتی انجام پذیر است.

خرید مستقیم خرمای کبکاب با بهترین کیفیت

عمده مشتری های صادراتی خرما کبکاب

عمده مشتری های صادراتی خرما کبکاب خرمای کبکاب تولیدی کشورمان به سبب کیفیت عالی مشتزیان خارجی بسیاری دارد، این محصول در حجم بالا به روسیه صادر می شود و در واقع مصرف خرما این کشور بالا می باشد و به فراوانی خرما را وارد می کند و از جمله بهترین بازار برای خرمای باکیفیت ایرانی می باشد.

ترکیه از جمله بازار های هدف خرمای کبکاب ایرانی می باشد و این کشور مصرف خرمای مناسبی دارد و سالانه حجم بالایی از خرمای ایرانی را خریداری می کند و همچنین کشور عراق نیز از وارد کنندگان خرمای کشورمان می باشد که به سبب مسافت حمل و نقل کوتاهی که با کشورمان دارد، بازار خوبی برای خرمای تولیدی ایران می باشد.

کشور های اندونزی و مالزی نیز دارای جمعیت مسلمان زیادی هستند و بر این اساس خرما را به فراوانی خریداری می کنند و این کشور ها نیز از بهترین مشتریان خرمای تولیدی کشورمان هستند، کشور آلمان به سبب قدرت خرید بالایی که در این کشور وجود دارد بازار بسیار خوبی برای خرما می باشد اما این کشور به بسته بندی بهداشتی محصولات بسیار اهمیت می دهد که لازم است ایران برای افزایش فروش خرما در این کشور به بسته بندی مناسب و بهداشتی برای محصولات اهمیت بیشتری دهد.

کشور های اروپایی بازار خوبی برای خرمای تولید کشورمان هستند، همچنین امارات سالانه حجم بالایی از خرمای کبکاب را از کشورمان با قیمت ارزان خریداری می کند و سپس آن را به صورت بهداشتی بسته بندی می کند و با قیمت بالا به کشور های مختلف صادر می نماید.

چالش های پیش رو در صادرات انواع خرما کبکاب

چالش های پیش رو در صادرات انواع خرما کبکاب برای صادرات خرمای کبکاب باکیفیت ایرانی چالش های متعددی وجود دارد که می توان با برنامه ریزی درست آنها را برطرف نمود و میزان ارز آوری این محصول را به میزان چشمگیری افزایش داد. از بزرگترین مشکلات صادرات این محصول، بسته بندی نامناسب محصولات می باشد و متاسفانه کشور ما در زمینه بسته بندی یهداشتی محصولات که بسیار مهم است، برنامه ریزی درستی ندارد و همین مسئله باعث کاهش سود آوری چشمگیری در صادرات این محصول شده است.

عدم اطلاعات کافی در مورد بازار هدف و شناخت رقبا از جمله موارد دیگری است که باعث اختلال در صادرات و عدم سوددهی مناسب این محصول می شود و باید صادرکنندگان به آن توجه داشته باشند، رعایت قوانین وارداتی کشور های مختلف و همچنین باید فروشندگان معتبر برای صادرات این محصول انتخاب شوند تا بتوان به آسانی خرما را به کشورهای مختلف صادر نمود.

توزیع مستقیم خرمای کبکاب به مراکز معتبر فروش

توزیع مستقیم خرمای کبکاب به مراکز معتبر فروش توزیع مستقیم خرمای کبکاب به مراکز معتبر فروش با قیمت ویژه و ارزان به راحتی انجام پذیر است و مشتریان می توانند این محصول را به صورت تازه و هزینه بسیار مناسب و رضایت بخش خریداری نمایند، زیرا عرضه این محصول به صورت اینترنتی انجام می گیرد و از این طریق مشتریان عمده می توانند به آسانی به عرضه کنندگان معتبر دسترسی داشته باشند.

خرمای کبکاب آبادان، محصولی مرغوب و بسیار عالی می باشد که می توان آن را با کیفیت مطلوب برای ورود به بازار های داخلی و خارجی آماده کرد، این محصول پس از شستشو و خشک شدن به صورت خرما جعبه ای در وزن های مختلف به بازار عرضه می شود و بسیار پرطرفدار می باشد.

پخش و توزیع محصولات مرغوب و تازه از طریق سایت ما انجام می گیرد و این محصول با قیمت ارزان در بین خریداران عمده در نقاط مختلف کشور توزیع می گردد. ضمن اینکه ارسال محصولات در اسرع وقت انجام می گیرد و هزینه خرید محصولات مناسب می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *