صادرات خرمای گنتار بهبهان به کشورهای همسایه

صادرات خرمای گنتار بهبهان به کشور های همسایه، با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود، به همین دلیل ارزآوری خوبی نصیب کشور شده است. خرمای گنتار، که به آن خرمای قندی یا قنطار هم می گویند از ارقام ریزدانه محسوب می شود و جزء خرماهای تر می باشد و علاوه بر این که بسیار خوش طعم است، انواع ویتامین ها و مواد مغذی در آن وجود دارد و مصرف آن می تواند به سلامتی بدن کمک شایانی نماید و علاوه بر بهبهان، در کازرون، برازجان و داراب هم کشت می شود.

صادرات خرمای گنتار بهبهان به کشورهای همسایه

تمهیدات صادرات خرمای گنتار بهبهان

تمهیدات صادرات خرمای گنتار بهبهان خرما از غنی ترین میوه ها محسوب می شود، به همین دلیل جایگاه مهمی در رژیم غذایی کشور ها دارد و جزء 5 محصول کشاورزی صادراتی محسوب می شود. برای این منظور باید تمهیدات لازم برای صادرات خرمای گنتار بهبهان فراهم شود تا ارز آوری خوبی نصیب کشور گردد. کشورهای امارات، هند و عراق بهترین مقصد های صادرات خرما ایران می باشند، که از میان آن ها هند بیشترین تقاضا برای خرید خرما ایران را دارد.

برای صادرات این نوع محصول از روش های مختلفی استفاده می شود. مانند صادرات خرما از طریق پایانه های مرزی، صادرات از طریق بازرگانان و تاجران صادرات از طریق خطوط هوایی و… شرکت های صادر کننده زیادی به دلیل اهمیت دادن به بسته بندی مناسب و کیفیت بالا توانسته اند با صادرات این نوع محصول ارزآوری خوبی را نصیب کشور کنند و بهترین خرماها را به کشور های اروپایی صادر نمایند.

خرما از بهترین و پرتقاضا ترین محصولات باغی در بازار های خارجی می باشد و توجه به بسته بندی مناسب می تواند ارز آوری عالی را نصیب کشور کند. برای صادرات خرما به کشور های اروپایی باید توجه کنید که حتما استانداردهای غذایی و بهداشتی رعایت شود و با بسته بندی های کوچک و شیک می توانید خرما را در بازارهای اروپایی عرضه کنید.

سود حاصل از صادرات خرمای گنتار در سال گذشته

سود حاصل از صادرات خرمای گنتار در سال گذشته سود حاصل از صادرات خرمای گنتار در سال گذشته در حد مناسبی بوده است و به طور کلی صادرات سالانه خرما از مرز 4000 میلیارد تومان گذشته و کل صادرات خرما 1.954.480.000 دلار بوده است. اگر چالش هایی که پیش روی صادرکنندگان خرما هستند حل گردد و به کیفیت بالا و بسته بندی مناسب توجه شود، صادرات خرما می تواند ارز آوری بالایی را تقدیم کشور کند، چون به 52 کشور جهان خرمای ایران صادر می شود. از مشکلات صادرات خرما می توان به نبود کانترهای یخچال دار، بالا بودن مبلغ پیمان ارزی، هدر رفتن وقت در مسیرهای مربوط به گمرک، تشریفات دست و پا گیر، نبود تبلیغات بازاریابی و عدم توجه به بسته بندی مناسب اشاره کرد.

بسته بندی مناسب و شیک یکی از عواملی می باشد که اگر به آن توجه ویژه ایی شود، می تواند میزان فروش را به طور قابل توجه ای افزایش دهد و یکی از دلایلی که باعث شده ارزش دلاری صادرات خرما ایران کمتر از مقدار خرما صادراتی باشد، عدم توجه به بسته بندی است، چون بسته بندی نوعی احترام به مشتری محسوب می شود و می تواند به جذب هر خریداری کمک کند.

صادرات انبوه خرمای گنتار فله ای بهبهان به عراق

صادرات انبوه خرمای گنتار فله ای بهبهان به عراق صادرات انبوه خرمای گنتار فله ای بهبهان به عراق، ارز آوری خوبی را نصیب کشور کرده است، چون محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسبی به این کشور صادر می شود. علاوه بر این، خاصیت های فراوان خرما باعث شده، صادرات پر رونقی داشته باشد. از خواص خرما می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • باعث افزایش باکتری های خوب معده می شود و به درمان زخم معده و معده درد کمک می کند،‌ چون منبع فیبر می باشد.
  • پتاسیم موجود در آن باعث شده فشار خون بالا پایین بیاید، برای درمان بواسیر و هموروئید فوق العاده می باشد، به دلیل فیبر و آنتی اکسیدان که دارد کلسترول بد خون و تری گلیسیرید خون را کاهش می دهد و همین ها باعث شده اند، صادرات خرمای گنتار خوزستان و خرمای گنتار بوشهر همیشه بازار گرمی داشته باشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *