صادرات شیره خرما شیررضا به سایر کشورها

صادرات شیره خرما شیررضا به سایر کشورها نیز انجام می شود چون این محصول صادراتی از محبوبیت بالایی در بازارهای خارجی برخوردار بوده و به دلیل کیفیت های بالا جایگاه ویژه ای بدست آورده است. مشتریان نیز توانسته اند آن را با کیفیت تضمینی تهیه کنند و ضمن برخورداری از قیمت های با صرفه از هزینه های اولیه آن ها کاسته شده و سود خوبی را بدست خواهند آورد.

صادرات شیره خرما شیررضا به سایر کشورها

بهترین انواع شیره خرما زاهدی

بهترین انواع شیره خرما زاهدی آنچه شیره خرما اصل را متمایز می کند رنگ تیره آن است و آنقدر رقیق نیست که به راحتی سرریز شود و خیلی هم غلیظ نیست. چون اگر رقیق باشد ماندگاری کمی داشته و دچار کپک می شود. به عبارت دیگر غلظت این محصول مشابه عسل است و از نظر طعم، این یک معجون مغذی شیرین است. در ظاهر می توان به شفافیت آن اشاره کرد و دلیل این شفافیت صاف شدن آن پس از استفاده از خاک مخصوص است.

مزیت دیگر شیره خرمای اصل این است که بعد از مدتی ته نشین می شوند و طعم شیره خرما آنقدر بدیع است که اگر آن را به تنهایی بخورید، شیرینی آن را احساس خواهید کرد. این محصول طعم خرما را دارد و به دو صورت صنعتی و سنتی تولید می شود که در جنوب کشور در روش سنتی بدون حرارت دادن آن را از خرماهای شیره دار تهیه می کنند و در کارخانجات به روش حرارت دادن تولید می شود.

شیره خرما دارای طبع گرم و خشکی است که برای سرد مزاجان بهترین خوراکی بوده و گرم مزاجان نیز بهتر است آن را با سرکه میل کنند. این خوراکی دارای ویتامین های ب١, ب٢, ب٣, ب٥, ث, آ و … است که به دلیل داشتن فروکتوز, ساکارز و گلوکز بسیار انرژی زا بوده و به عنوان میان وعده و صبحانه بیشتر استفاده می شود که بسیار مفید می باشد در نتیجه برای دانش آموزان, کودکان و ورزشکاران بسیار مفید می باشد.

همچنین از این شیره با جای شکر نیز استفاده می شود و از آن بستنی, حلوا, شربت, کیک, شیرینی, کلوچه و … تهیه می شود که به دلیل طبیعی بودن بسیار مفید است.

فروش شیره خرما شیررضا با کمترین قیمت

فروش شیره خرما شیررضا با کمترین قیمت فروش شیره خرما شیرضا و سیباسان با کمترین قیمت ها انجام می شود که به دلیل بالا بودن کیفیت این محصول مشتریان با یک بار خرید از این محل از مشتریان دائمی آن شده اند و حتی به دیگران نیز خرید آن را پیشنهاد می کنند. این شیره خرمای بوشهر در بسته بندی های شکیل و اوزان مختلف به صورت عمده عرضه می شود که مشتریان در اقصی نقاط کشور می توانند آن را آنلاین و بسیار راحت و با اطمینان بالا تهیه کنند, در اینصورت به بهترین نحو ممکن نیاز آنها رفع خواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *