عرضه عمده خرما مضافتی به قیمت تولید

عرضه خرما مضافتی عمده با قیمت‌های متفاوتی انجام می پذیرد. اما معمولا محصولاتی که به صورت عمده به فروش می رسند، با قیمتی بسیار مناسب و نزدیک به قیمت تولید عرضه می گردند. فروش خرما مضافتی عمده به صورت حضوری به خریداران عمده و توزیع کنندگان و پخش کنندگان انجام می‌شود، و یا به صورت اینترنتی و آنلاین و در حجم های مختلف به فروش می رسد.

عرضه عمده خرما مضافتی به قیمت تولید

انواع بسته بندی خرما صادراتی

انواع بسته بندی خرما صادراتی خرما یکی از انواع محصولاتی است که، دارای ارزش غذایی و دارویی بسیار فراوانی می‌باشد. ایران به دلیل تولیدات بسیار بالای این محصول و داشتن کیفیت بسیار بالای خرما به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرما در جهان به شمار می‌آید.

از جمله شهر های خرما خیز که دارای کیفیت خرمای بالایی هستند، می توان به هرمزگان و پشتکوه اشاره نمود. همچنین اغلب شهر های جنوبی نیز دارای کیفیت بالای خرما می باشند. خرمای ایرانی پس از تولید و برداشت توسط کشاورزان وارد بازار های مختلف جهت فروش می‌شوند.

از جمله بازار های مختلف فروش خرما می توان به بازار های داخلی و خارجی اشاره کرد. خریداران خارجی، خرما را با قیمت‌ های مختلفی و با بهترین کیفیت خریداری می‌نمایند. خرمای صادراتی معمولا در بسته بندی های بسیار شیک و خلاقانه و زیبا روانه بازار های صادراتی می گردد.

از انواع بسته بندی های صادراتی می‌توان به بسته بندی در جعبه های چند گرمی تا چند کیلو گرمی اشاره نمود. همچنین بسته بندی در انواع جعبه های بسیار شکیل و زیبا نیز انجام می‌شود.

از انواع بسته بندی های خرما برای فروش عمده می‌‌توان به بسته بندی های فله ای در جعبه های بسیار بزرگ اشاره نمود. البته این نوع بسته بندی ها معمولا مجلسی نبوده و برای ارسال عمده محصول انجام می شود. علاوه بر بسته بندی جعبه ای خرما می توان به بسته بندی خرما به شکل های خلاقانه همچون بسته بندی به شکل جعبه های شکلات نیز اشاره کرد.

این گونه بسته بندی ها که معمولا بسته های تکی نامیده می شوند، برای کشور های توسعه یافته و به منظور ارائه این محصول به صورت مستقیم به مصرف کنندگان نهایی می باشد. این گونه بسته بندی ها نیز دارای متقاضیان خاص خود می باشد و طرفداران فراوانی دارد.

مرکز توزیع خرما مضافتی بصورت عمده ای

مرکز توزیع خرما مضافتی بصورت عمده ای مرکز توزیع خرما مضافتی به صورت عمده این محصول را با قیمت های مختلفی به فروش می رساند. مراکز توزیع خرما معمولا محصولات خود را به صورت عمده عرضه می نمایند، و خرده فروشی ندارند.

توزیع کنندگان محصول پس از خرید از این مراکز محصولات را به دست مصرف کنندگان نهایی می‌رسانند. قیمت های فروش عمده نیز در این مراکز بسیار عادلانه می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *