فروش خرمای زاهدی درجه یک در بازار تهران

خرمای زاهدی از انواع خرماهای نیمه خشک بوده که در برخی از مناطق کشور تولید می شود، این نوع خرما از رنگ قهوه ای روشنی برخوردار بوده و عاری از هرگونه آفت است.

مرکز فروش خرمای زاهدی درجه یک، تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با کیفیت ترین این سری از محصولات را در بازار تهران و دیگر بازارها در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فروش خرمای زاهدی درجه یک در بازار تهران

معرفی انواع خرما به همراه قیمت

معرفی انواع خرما به همراه قیمت در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از انواع خرما هستیم که استقبال از خرید هر یک از آنها بسیار زیاد می باشد، با ما همراه باشید تا به نمونه هایی از آن ها آشنا شوید.

  • خرمای زاهدی

خرمای زاهدی در استان های فارس، خوزستان و بوشهر به وفور تولید می‌شود. در تهیه سرکه و الکل از آن استفاده خواهد شد. این نمونه خرما دیررس بوده و در کشورهایی همچون عراق و آمریکا هم تولید می‌شود. خرمای زاهدی از نمونه خرماهای ارزان قیمتی بوده که افراد می‌توانند با هر توان مالی نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

  • خرمای مضافتی

خرمای مضافتی جزو ارقام نیمه تر است، این نمونه خرما بازارپسندی بسیار بالایی داشته و به علت بافت نرم خود، قابلیت نگهداری کمی دارد. خرمای مضافتی دارای رنگ تیره بوده و خوشمزه است. علاوه بر کرمان در استان‌های سیستان و بلوچستان و مناطقی از استان اصفهان هم تولید می‌شود. خرمای مضافتی نسبت به برخی از خرماها، همچون خرمای پیارم، قیمت ارزان تری دارد اما قیمت آن نسبت به خرمای زاهدی گران‌تر است.

  • خرمای ربی

خرمای ربی از ارقام نیمه خشک بوده که دارای رنگ قهوه ای تیره و هسته‌ای باریک است، این نمونه خرماها بیشتر در استان‌های سیستان و بلوچستان کشت می شود و همزمان با خرمای مضافتی می‌ رسد. دارای میوه نسبتاً بزرگ و قرمز رنگی است.

  • خرمای شاهانی

این نمونه خرما در منطقه جهرم استان فارس به وفور مورد کشت قرار می گیرد، خرمای شاهانی دارای میوه کشیده و باریک و رنگ زرد طلایی است و جزء خرمای تر به حساب می آید، این نمونه خرما از قیمتی مقرون به صرفه ای برخوردار بوده و شما با تهیه آنها به صورت عمده می توانید خرید خود را به صرفه تر هم کنید.

  • خرمای مردا سنگ

این نمونه خرما دارای میوه زرد رنگی است و از نظر طعم به شکل خرمای پیارم شباهت زیادی دارد، اما بافت آن نسبت به خرمای پیاروم نرم تر می باشد، البته در استان کرمان، در جیرفت و بندرعباس هم به خوبی کشت می‌شود. خرمای مرداسنگ از کیفیت عالی برخوردار بوده و بیشتر به صورت خرما مورد مصرف قرار می گیرد.

  • خرمای برهی

خرمای برهی یکی از خرمای کشت شده در کشور ایران بوده که به رنگ زرد دیده می شود، این نمونه خرما ترد است و مزه ای همچون شکر قهوه ای دارد. خرمای برهی از انواع خرماهای پرطرفدار بوده که در باغ ها قبل از رسیده شدن، به فروش می رسد.

  • خرمای گنطار

این نمونه خرما دارای هسته کوچک می‌باشد که در استان خوزستان و شهرستان هایی همچون کازرون، برازجان و داراب رشد می‌کند. این خرما دارای قابلیت نگهداری بالایی است و بافت نیمه خشک دارد. ظاهر آن بیضوی شکل بوده و از رنگ متمایل به قهوه‌ای برخوردار است.

چه عواملی به صادرات بیشتر خرما کمک می کند

چه عواملی به صادرات بیشتر خرما کمک می کند با توجه به کیفیت بالای انواع خرمای کبکاب آبپخش، بازار صادرات این نمونه از محصولات بسیار داغ بوده و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید بهترین آن ها از خود رغبت نشان می‌ دهند، در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی روی کار آمده اند و با فروش این محصولات در نهایت به سود خود می‌ رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهد کرد.

در صورتی که بازرگانان بتوانند خرما کنجدی خود را در بسته بندی بهتری قرار دهند، می‌توانند نظر مشتری خارجی را به خود جلب نمایند. علاوه بر این اگر قیمت‌ ها نزولی تر باشد، خریدار رغبت بیشتری به خرید این سری محصولات خواهد داشت.

بازار پخش خرمای زاهدی درجه یک با پایین ترین قیمت

بازار پخش خرمای زاهدی درجه یک با پایین ترین قیمت با توجه به کیفیت بالای انواع خرما ظرفی زاهدی، بازار پخش این خرما بسیار داغ بوده و افراد در اقصی نقاط کشور می‌توانند به راحتی نسبت به خرید محصولات خود اقدام نمایند. شما با تهیه عمده این سری از محصولات می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه ها را از معامله حذف کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *