فروش مستقیم خرمای پیارم به صورت عمده

در بین تمام ارقام خرما موجود در بازار، پیارم با توجه مزه دلچسب، اندازه درشت و ظاهر جذابی که دارد، از دوست داران بیشتری در بین مردم برخوردار است. فروش خرمای پیارم عمده در این مرکز به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می شود تا افراد واسطه توان افزایش بی دلیل هزینه های نهایی را نداشته باشند. بنابراین مشتری کالای خود را با نرخ مناسب در ابعاد بالا تعیین کرده تا آن را در اسرع وقت بدست آورد.

فروش مستقیم خرمای پیارم به صورت عمده

کیفیت انواع خرما رطب صادراتی

کیفیت انواع خرما رطب صادراتی آشنایی با کیفیت بهترین انواع خرما رطب صادراتی، سبب خواهد شد تا مخاطبین گرامی، به آسانی گول حرف های شیرین فروشنده را نخورند.
خرید خود را با دقت انجام داده تا بهترین بازدهی را برای آنها به همراه آورد.

ابعاد درشت: در طی دوره زراعی به صورت دقیق توصیه های کودی در خصوص خاک نخلستان رعایت می شود، تا دریافت عناصر مغذی خود را از بستر های زیرین افزایش دهد. به همین دلیل در انتها، تناژ بیشتری را برای باغ دار به همراه خواهد داشت.

مزه دلچسب: قند موجود در این محصولات طبیعی بوده و گوارا می باشد. هیچ گونه ضرری حتی برای دوستان دیابتی نیز نداشته و با خیال آسوده می توانند آن را در رژیم غذایی بهره برداری کنند. این مسئله به دلیل تابش مستقیم پرتو های خورشیدی اتفاق می افتد.
یعنی به خاطر اینکه نمونه های صادراتی دیر رس هستند، حجم بیشتری از نور های آفتاب را دریافت کرده تا در انتها از فروکتوز بالاتری برخوردار باشند.

نوع بسته بندی: همان گونه که می دانید، خرما رطب در برابر ضربه حساس می باشد. به همین دلیل در ظرف های کارتنی یا پلاستیکی مخصوص تعبیه شده تا از ضربه های احتمالی وارد شده در حین مسیر، هیچ گونه ایرادی در کالا ایجاد نکند. کلیه نکات بهداشتی به دقت رعایت شده تا میزان دخالت دست انسان به صفر برسد.

تائید شده: در محصولات صادراتی، خرما زیر نظر آزمایش های رسمی قرار گرفته تا از وجود هر گونه عامل بیماری زا پاک شناخته شود.
به این ترتیب بدون هر مشکلی می تواند از فیلتر های سخت کشور میزبان عبور کرده و سود آوری مطلوبی را پدید آورد.

قیمت خرمای پیارم به صورت عمده

قیمت خرمای پیارم به صورت عمده عرضه محصولات در این مرکز تجاری، با قیمت 99 انجام می گردد تا نیازمندی های بازار فروش را به خوبی تامین سازد.
برای سفارش دهی می توانید به آدرس اینترنتی مجموعه در شبکه های مجازی مراجعه نموده تا به کلیه اطلاعات و شرایط خرید دسترسی داشته باشید.

از همکاران بنده در تیم فروش، مشاوره آنلاین دریافت کرده تا پاسخ سوالات و ابهامات باقی مانده در ذهن خود را بدست آورید.
این دسته از محصولات، به خاطر اندازه درشتی که دارد، بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمانان در مراسم های رسمی یا حتی دورهمی های دوستانه است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *