فروش ویژه خرمای ربی به صورت فله ای

فروش ویژه خرمای ربی به دو صورت فله و بسته بندی انجام می شود، که قیمت مدل بسته بندی آن نسبت به فله؛ به دلیل مواد مصرف شده در بسته بندی ، بیشتر می باشد. بعضی از مشتریان حاضر به پرداخت هزینه بیشتری می باشند، نا گفته نماند؛ این روز ها با به وجود آمدن بیماری کرونا اکثر مردم رو به خرید کالا های بسته بندی آورده اند و بیشتر مواد فله به طور طولانی مدت در فروشگاه ها و مراکز عرضه بدون مشتری باقی می مانند.ولی با خرید از فروشگاه ما نگرانی مسائل بهداشتی به صورت فله نباشید.

فروش ویژه خرمای ربی به صورت فله ای

تاثیر ارز بر قیمت خرما

تاثیر ارز بر قیمت خرما همه ما میدانیم، که نوسانات ارز بر قیمت اکثر محصولات و کالا های موجود در کشور تاثیر دارد. همان طور که اطلاع دارید، خرما چهت پاکسازی و آماده بسته بندی شدن ،نیاز به گذراندن یک سری مراحل دارد؛ که جهت انجام این مراحل از دستگاه های مختلفی استفاده می شود و اکثر آن دستگاه ها وارداتی می باشند، همچنین، در زمان بسته بندی خرما از مواد و جعبه های مختلفی استفاده می شود،که بعضی از آن ها هم وارداتی می باشند؛ با توجه به مطالب بالا متوجه می شوید، که ارز تاثیر بسیاری بر قیمت این محصول دارد و با کاهش و افزایش ارز قیمت نه تنها خرما، بلکه بسیاری از محصولات موجود در مراکز پخش و فروش تغییر می کند و باعث سردر گمی خریداران جهت تهیه کالای مورد نیاز خود می شود.

طرفداران خرمای ربی ترجیح می دهند، تا این محصول را به صورت عمده از تولید کننده خریداری کرده و آن را به عنوان واسطه با سود بسیار زیاد، به عرضه کنندگان دارای مراکز پخش فروخته و در آمد بسیار زیادی کسب می کنند. باتوجه به این اتفاق عرضه کنندگان می توانند با خرید مستقیم از تولید کنندگان، این افراد واسطه را حذف کرده و هزینه کم تری جهت دریافت و خرید این محصولات پرداخت کنند، همچنین؛ وقتی یک عرضه کننده محصولی را با قیمت مناسب خریداری کند، آن را به صورت ارزان تر و بهتر عرضه می نماید.

صادرات خرمای ربی بصورت عمده ای

صادرات خرمای ربی بصورت عمده ای صادرات خرمای ربی هم؛ مانند دیگر محصولات به این صورت است، که اول برداشت می شود و سپس در بسته بندی های بسیار شکیل قرار می گیرد. بعد توسط ماشین های باربری با توجه به این که، قرار است این محصول از طریق راه زمینی، هوایی و یا دریایی صادر شود، به محل مورد نظر رفته و در آن جا پس از پرداخت هزینه ترخیص کاری به کشور مورد نظر انتقال پیدا می کند، سپس خریداران آن کشور پس از آزاد سازی این کالا از گمرک، آن را در بازار های خود عرضه می کنند.البته شرکت ما امکان صادرات به صورت عمده رابرای علاقمندان دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *