قیمت خرمای کبکاب درجه یک با بهترین بسته بندی

در کشور ایران خرماهای متنوعی تولید می شود که استقبال از خرید هر یک از آن ها بسیار بالا می باشد؛ خرمای کبکاب از درجه یک ترین خرماهای تولیدی کشور بوده که در خانواده خرمای مرطوب قرار دارد. قیمت خرمای کبکاب درجه یک با بهترین بسته بندی، نسبت به سایر خرما بالاتر است، اما شما می توانید با تهیه عمده آن ها خرید خود را به صرفه تر کنید.

قیمت خرمای کبکاب درجه یک با بهترین بسته بندی

استان های تامین کننده محصول خرما

استان های تامین کننده محصول خرما از قدیمی ترین میوه های کشف شده در کشور ایران، می توانیم به خرما اشاره داشته باشیم. خرماها در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش می یابد و قدمت کشت آن در ایران به حدود ۳۰۰۰ سال پیش می‌ رسد. گونه‌های خرمای متنوعی در ایران و کشورهای عراق، عربستان، پاکستان، شمال آفریقا و آمریکا پراکندگی دارند که شمار آنها قابل توجه است.

خرما عسلی از غنی ترین میوه ها از نظر دارا بودن میزان زیادی آنتی‌ اکسیدان و فیبر بوده و دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی است کیفیت و تنوع خرما در ایران بسیار منحصر به فرد است و در اغلب کشورهای بزرگ همچون روسیه، مالزی، اندونزی، هند و چین های ایرانی طرفداران زیادی دارد.

حدوداً ۱۲ نوع از این خرما به بازارهای خارجی صادر خواهد شد و نزدیک به ۱۶ مورد از آنها در بازار داخلی توزیع می شود. زمان برداشت خرما در شهرهای مختلف بسته به زودرسی و دیر رسی، معمولاً از تیرماه تا اوایل پاییز متغیر است، به عنوان مثال برداشت خرما در استان فارس از اوایل مرداد ماه شروع می شود و تا اواخر آبان ادامه دارد.

در میان انواع خرما، خرمای مجول معروف‌ ترین خرمای صادراتی دنیا و پیارم گران‌ترین خرمای ایران است. استان های خوزستان، بوشهر، فارس، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بیش ترین میزان نخلستان خرما را دارند و قالب خرماهای تولید شده در این مناطق، درجه یک هستند و استقبال از خرید آن ها بسیار بالا می باشد.

اما به غیر از این استان‌ ها استان‌ های یزد، اصفهان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، ایلام، استان کهگیلویه و بویراحمد هم از استان های تولید کننده خرما به حساب می آید. استان کرمان بیش ترین حجم تولید خرما را در ایران به خود اختصاص داده است.

خرید خرمای کبکاب درجه یک به صورت اینترنتی

خرید خرمای کبکاب درجه یک به صورت اینترنتی روش های خرید بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید خرمای تمر خود را خریداری کنید، یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع خرما می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی‌ شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است. در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین خرمای خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *