قیمت فروش خرمای کبکاب بصورت عمده

قیمت خرمای کبکاب عمده را می‌توان از بازار فروش آن استعلام نمود. خرما یکی از میوه های گرمسیری با خواص فراوان است که به ویژه در ماه مبارک رمضان مصرف بسیاری در بین مسلمانان دارد. این میوه پر خاصیت هم به صورت فله و هم به شکل بسته بندی شده آماده شده و روانه بازار های مصرف داخل و خارج می شود. از این رو بنا به میزان نیاز و تقاضای خریداران قیمت خرمای کبکاب درجه یک تعیین خواهد شد.

قیمت فروش خرمای کبکاب بصورت عمده

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خرما

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خرما خرما یکی از انواع خشکبار پر مصرف است که سرشار از خواص فراوان می باشد که به این دلیل از آن به عنوان خوراکی ضد سرطان یاد شده است.

از این رو انواع مختلفی از آن مانند خرمای زاهدی و کبکاب در نقاط گرمسیری کشور به عمل می آید که عوامل گوناگونی در کیفیت آن نقش دارند، از آن جمله می توان به کیفیت و مکان کشت خرما اشاره کرد.

در این مورد ارتفاع محل کشت از سطح دریا یکی از عوامل مهمی است که در کیفیت نهایی خرما نقش مهمی ایفا می نماید. از دیگر فاکتورهای شکل دهنده خرمای مرغوب شرایط جغرافیایی و اقلیمی حاکم بر کشت درختان نخل می باشد.

این میوه از جمله محصولات مناطق گرمسیری است و از این رو لازم است شرایط کشت در این نواحی مد نظر قرار گیرد. نکته مهم دیگر میزان آبیاری و مقدار صحیح آن است که از جمله موارد مهم و قابل توجه در باردهی خرما به شمار می رود.

خرما نیز مانند دیگر محصولات کشاورزی باید به میزان صحیح و درست آبیاری شود. نخل های خرما به دو صورت نر و ماده هستند که به صورت دستی گرده افشانی می‌شوند. از این رو زمان صحیح گرده افشانی نیز از نکات مهم دیگری است که لازم است از سوی کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

بررسی اجمالی انواع خرمای موجود در بازار

بررسی اجمالی انواع خرمای موجود در بازار همان طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد خرما میوه ای گرمسیری است که بیش از سه هزار نوع از آن در سراسر جهان وجود دارد که از این مقدار ۴۰۰ نوع از آن در ایران به عمل می اید. از جمله برخی از معروف ترین آنها عبارت است از:

پیارم نوعی خرمای تجاری و مرغوب به شمار می رود که از جمله ارقام صادراتی آن است که به اقصی نقاط جهان ارسال می شود.

مضافتی نام نوع دیگری از خرماست که دارای رطوبت بوده و نوعی خرمای تر به شمار می رود. از این نوع بیشتر برای تهیه شیره خرما یا فراورده های جانبی آن استفاده می شود.

خرما کبکاب بوشهر از دیگر ارقام خرما محسوب می شود. پوسته ضخیم، دارا بودن شیره فراوان و پوست نیمه خشک از جمله خصوصیات این نوع از خرماست که آن را از دیگر ارقام خرما متمایز نموده است. استان بوشهر از جمله تولید کنندگان این خرما محسوب می شود.

خاصویی، ال مهتری و خرمای ربی از دیگر ارقام خرما می باشند که در مناطق گرمسیری کشور به عمل می آیند.

خرید ارزان خرمای کبکاب بصورت عمده

خرید ارزان خرمای کبکاب بصورت عمده خرما یکی از میوه های مغذی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد که از گذشته تاکنون به عنوان یکی از خوراکی های بسیار مفید مورد استفاده قرار می گرفته است. از این رو این میوه در تمامی ایام سال و به ویژه در ماه مبارک رمضان پای ثابت سفره های ایرانی می باشد. این امر سبب شده است که خرید خرمای ارزان به شکل عمده و در مقادیر مختلف صورت گیرد.

به این منظور خریداران و متقاضیان از طریق تماس با عمده فروشان درخواست خرید این محصول را داشته و بر همین اساس در زمان های خاصی از سال مانند ماه مبارک رمضان میزان فروش آن بسیار بالاست و تقاضای خرید آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد. بر این اساس فروشندگان از راه های ارتباطی مختلف امکان خرید را با قیمت روز و بر اساس میزان خرید فراهم می سازند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *