قیمت فروش خرما مضافتی جیرفت با تخفیف ویژه

قیمت خرما مضافتی جیرفت با تخفیف ویژه ای که دارد بسیار مناسب می باشد و مقرون به صرفه می باشد. خرما یکی از محصولات کشاورزی پر طرفدار و پر فروش است. خرما در انواع گوناگون مانند: خرما آبادان و خرما کبکاب لاکی و همچنین رطب در کشور ایران وجود دارد. خرما یکی از خشکبار های مقوی و مغذی می باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و یک میان وعده عالی برای تمام سنین می باشد و به خصوص برای ورزشکاران و کوهنوردان و همچنین کسانی که فعالیت سخت انجام می دهند بسیار مفید می باشد و انرژی از دست رفته آن ها را باز می گرداند.

قیمت فروش خرما مضافتی جیرفت با تخفیف ویژه

استاندارهای موجود در قیمت گذاری خرما

استاندارهای موجود در قیمت گذاری خرما خرما یک خشکبار محبوب و پر مصرف است که در مراسمات مختلف و به خصوص در ماه رمضان در سر سفره های افطار وجود دارد. خرما یک ماده غذایی کامل است که تمام گروه های غذایی را در خود جای داده است و ارزش تغذیه ای بالایی دارد. خرما در کشور در دو نوع تازه و خشک تولید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. خرما در شهرهای جنوبی کشور تولید می شود و یکی از محصولات صادراتی مهم غیر نفتی کشور محسوب می شود و هر ساله به کشورهای زیادی صادر می شود.

خرما در کشور با کیفیت ها و درجه های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل در بازار نیز قیمت های متفاوتی دارد و برای قیمت گذاری خرما استاندارهایی وجود دارد که عبارتند از:

  • کیفیت و ممتاز بودن خرما یکی از موارد مهم و موثر در قیمت گذاری محصول می باشد به طوری که خرمای تولید شده هرچه درجه یک تر باشد در بازار قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • میزان تولید و همچنین میزان صادرات خرما یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت آن می باشد کشورهای متفاضی خرما هرچه بیشتر باشند باعث افزایش قیمت آن می شوند.

قیمت خرید خرما کبکاب لاکی در بهترین فروشگاه

قیمت خرید خرما کبکاب لاکی در بهترین فروشگاه قیمت خرید خرما کبکاب لاکی در بهترین فروشگاه ها و مراکز فروش این محصول ارزشمند بسیار مناسب می باشد و اگر این محصول را به صورت اینترنتی نیز به این مراکز و فروشگاه ها سفارش دهید قیمت تمام شده بسیار پایین تر از بازار می باشد و محصول مرغوب را در اسرع وقت در محل مورد نظر تحویل می گیرید. خرما در کشور به دو صورت بسته بندی و فله عرضه می شود اگر خرما کبکاب لاکی را به صورت فله و کیلویی خریداری کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد چون محصول هزینه بسته بندی ندارد و مبلغی به قیمت اصلی خرما اضافه نمی شود و خریدار با پرداخت هزینه کمتری محصول درجه یک را تهیه می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *