بازار فروش خرما مضافتی درجه یک بم

خرما که در شهر های جنوبی کشور ما به وفور کاشت و برداشت می شود، دارای انواع گوناگون بوده و یکی از انواع مرغوب آن خرما مضافتی درجه یک بم می باشد. این خرما در شهر بم کشت شده و دارای کیفیت بسیار بالا می باشد. این خوراکی دارای طعم بی نظیر و خواص بسیاری بوده و سرشار از ویتامین ها، املاح و مواد معدنی می باشد.

بازار فروش خرما مضافتی درجه یک بم

مشخصات خرما مضافتی درجه یک بم

مشخصات خرما مضافتی درجه یک بم

این نوع از خرما ظاهری زیبا، پوستی براق و بافتی نرم داشته و دارای طعم شیرین و مطلوبی می باشد از این رو به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع خرما شناخته می شود‌. این محصول جزو ارقام درشت خرما محسوب می شود که میزان رطوبت آن بالا می باشد. همچنین خرمای مضافتی بم رنگ سیاه تیره داشته و از نظر وزنی نیز سنگین می باشد.

بیشترین محصول خرما مضافتی در شهر بم واقع در استان کرمان کشت می شود، از این رو به این محصول خرمای مضافتی بم می گویند. این نوع خرما به بسیاری از کشور های جهان از جمله آلمان و روسیه صادر می گردد و صادرات آن نیز از رونق خوبی برخوردار است.

خرما مضافتی بم به صورت بسته بندی های منظم و بهداشتی، و در تعداد و اندازه های گوناگون به فروش می رسد. معمولا در مجالس و عزاداری ها از این نوع خرما استفاده می کنند. بعضی از تولید کننده ها تغییراتی در این محصول داده و آن را به صورت خرمای شکلاتی و یا خرمای گردویی ‌و غیره عرضه می کنند. همچنین برخی کارخانه ها، این مدل خرما را به صورت تک عددی بسته بندی می کنند تا کاملا بهداشتی بوده و به انواع ویروس ها و باکتری ها آلوده نگردد.

خرید بدون واسطه خرما مضافتی درجه یک بم

خرید بدون واسطه خرما مضافتی درجه یک بم

امروزه با توجه به بازار داغ انواع محصولات خوراکی از جمله انواع خرما، تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه این محصول فعالیت می نمایند. جهت خرید خرما مضافتی بهتر است از فروشندگان معتبری خرید خود را انجام دهید که تولید کننده نیز باشند. تا ضمن اطمینان از کیفیت بالای خرما، با خرید مستقیم از تولید کننده مجبور به پرداخت هزینه های اضافی واسطه گری نباشید.

جهت خرید خرما درجه یک با قیمت مناسب می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما و اطلاع از لیست قیمت ما، از مشاوره با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند شوید. ضمن آن که برای خرید عمده این محصول با قیمت مناسب می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

ضمن آن که امکان خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت ما جهت رفاه حال مشتریان عزیز فراهم می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *