توزیع بدون واسطه خرما پیارم جنوب از تولید کننده معتبر

باتوجه به فراهم شدن شرایط توزیع خرما توسط این مرکز پخش، در اقصی نقاط کشور خریداران عمده خرما پیارم جنوب می توانند بدون واسطه این محصول را از تولید کننده های معتبر یا مراکز پخش با قیمت ارزان تری این محصول را تهیه کنند. خرما پیارم‌ جنوب از بهترین ارقام خرما در ایران است که دانه درشت بوده و در بسته بندیهای بهداشتی بسیار شیک به متقاضیان عرضه می گردد؛ علاوه بر خرمای پیارم‌، خرما کبکاب قشقایی نیز پرطرفدار بوده که در صورت تمایل می توانید این نوع خرما را در سبد خرید خود بگنجانید.

توزیع بدون واسطه خرما پیارم جنوب از تولید کننده معتبر

شناخت خصوصیات انواع خرما پیارم صادراتی جهرم

شناخت خصوصیات انواع خرما پیارم صادراتی جهرم یکی از انواع پرفروش خرما در ایران خرما پیارم‌ جهرم است که در نوع خود بی نظیر بوده و امروزه شاهد صادرات حجم عمده از آن به بازارهای بین المللی هستیم.

این نوع خرما از لحاظ ظاهری دارای خصوصیات ویژه ای است که شناخت این خصوصیات برای افرادی که تمایل دارند در زمینه صادرات خرما‌ پیارم‌ جهرم فعالیت کنند بسیار حائز اهمیت می باشد.

از مهم ترین خصوصیات خرما پیارم‌ جهرم پوست نازک آن که کاملا به گوشت محصول چسبیده و زمان شستشو خرما کیفیت اولیه خود را به خوبی حفظ می کند.

دومین ویژگی خاص خرمای صادراتی پیارم‌ وزن سبک آن است که سرعت جابه جایی و حمل و نقل را افزایش می دهد. این نوع خرما اندازه درشتی و ظاهری کشیده دارد و به راحتی در بین انواع خرما قابل شناسایی می باشد که همین مسئله انتخاب این محصول را برای خریداران آسان می سازد.

خرما پیارم‌ از قند بالایی برخوردار است به همین مصرف زیاد آن برای افرادی که به دیابت مبتلا هستند چندان مناسب نبوده و این افراد باید صرفه جویی های لازم را در مصرف این خرما به عمل آورند.

فروش خرما پیارم جنوب به قیمت عمده

فروش خرما پیارم جنوب به قیمت عمده خرما پیارم‌ اغلب در شهرهای جنوبی کشور از جمله بوشهر، بندر عباس و هرمزگان تولید می شود. این نوع از خرما به جهت میزان شیره کمتری که دارد، برای مدت طولانی قابل نگهداری در انبارها و فروشگاه می باشد؛ به همین جهت اکثر متقاضیان خرما در کشور سعی می کنند، به مقدار عمده خرما پیارم‌ را خریداری کنند.

خرما پیارم‌ جنوب به خاطر مرغوبیت بالا و بسته بندیهای جذاب و منحصر به فردی که دارد، از قیمت بالایی برخوردار است اما در صورتی که متقاضیان به صورت عمده این محصول را خریداری کنند، قیمت آن تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند.

خرمای پیارم‌ جنوب امروزه به صورت انحصاری به خارج از کشور صادر می شود و کشورهایی چون امارات، عمان، هند، روسیه، ایتالیا، آلمان و… از خریداران اصلی این خرمای ایرانی هستند. جهت خرید مستقیم خرما پیارم‌ جنوب به مرغوبیت بالا، کافیست با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *