توزیع خرما کبکاب با بالاترین کیفیت در بوشهر

توزیع خرما کبکاب بوشهر در کیفیت بالا، با بسته بندی های استاندارد و بهداشتی به مراکز سراسر کشور صورت می گیرد؛ خرما یک میوه شیرین دارای قند طبیعی است و سرشار از انواع ویتامین ها و کلسیم، آهن، فسفر، سدیم، پتاسیم، منیزیم و روی است، قند طبیعی موجود در خرما، هیچ مشکلی برای افراد دیابتی و کشانی که قند خون دارند، ایجاد نمی کند.

توزیع خرما کبکاب با بالاترین کیفیت در بوشهر

مختصری در مورد بهترین بسته بندی خرما برای صادرات

مختصری در مورد بهترین بسته بندی خرما برای صادرات خرماها انواع مختلفی در سایز و رنگ دارد که محصول درخت نخل می باشد، تمامی این خرماها، خواص بالایی دارند که دلیل آن دارا داشتن املاح و مواد مغذی و مقوی می باشد، قند خرما به اندازه ای است که بسیاری از افراد آن را به جای قند مصرف می کنند و آن را همراه با چای و نوشیدنی های داغ مصرف می کنند، رنگ خرما قهوه ای تیره است و هر کدام از انواع آن، دارای میزان رطوبت و ضخامت پوستی مشخصی هستند.

خرما میوه ای پرخاصیت در مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری و دارای انواع متفاوتی است و هر چه پوستش نازک‌تر باشد شیره بیشتری دارد و مرغوبیت آن بالاتر است، خرمای مضافتی و کبکاب از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع خرماها هستند که به کشورهای مختلفی صادر می‌ شوند، این محصولات مغذی، هسته‌ای سخت و پوستی نازک دارند و به شکل خوشه‌ای بزرگ بر روی درختان قرار می‌گیرند.

طعم خرما شیرین است و دارای کالری و انرژی می باشد که می توانید آن را در صبحانه مصرف کنید تا انرژی شما را مضاعف کند و خستگی و تنش روزانه را به راحتی رفع می کند، با اشتن پتاسیم در خرما هم مشکل اسهال و هم مشکل یبوستتان حل می شود.

خرما مضافتی دارای شیره بسیاری است و در این خصوص باید بگوییم هرچه میزان شیره آن بیشتر باشد درجه ی مرغوبیت آن نیز بیشتر است و به همین دلیل است که وزن جعبه خرما مضافتی بالا است.

حتما قبل از مصرف به خوبی آن را بشویید زیرا با وجود شیره روی پوست آن چسبناک است که موجب میشود هر نوع آلودگی را به خود جذب کند. درخت خرما در جاهای گرم و مرطوب به عمل می‌آید و کیفیت بسیار خوبی دارد و انواع آن صادراتی است و در بازارهای بین‌المللی طرفدار دارد و خواص بسیار زیادی نیز دارد و مصرف آن در رژیم غذایی نیازهای بدن را برطرف می‌کند.

قیمت استثنائی خرما کبکاب درجه یک در بوشهر

قیمت استثنائی خرما کبکاب درجه یک در بوشهر خرما کبکاب دارای گوشت و شهد و طعم فوق العاده ای است و میزان رطوبتی که در آن وجود دارد، بسته به محل کشت و برداشت محصول تفاوت دارد، اندازه آن بین ۲.۵ الی ۴.۵ سانتی متر می باشد، توزیع خرمای ایرانی به شعب فروش سراسر کشور صورت می گیرد و به کشورهای بسیاری نیز صادر می شود؛ قیمت استثنایی خرما کبکاب درجه یک در بوشهر سبب فروش بیشتر و جذب مخاطبان بیشتر آن شده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *