تولید انواع خرمای پیارم صادراتی در کارخانه های هرمزگان

خرمای پیارم صادراتی هرمزگان به صورت درجه یک و با کیفیت عالی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دارد خرما پیارم هرمزگان یکی از بهترین خرماهای تولیدی در ایران می باشد که در کارخانه های هرمزگان در انواع بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی برای بازارهای داخلی و خارجی تهیه و توزیع می گردد کسانی که قصد خرید خرما پیارم اعلا را به صورت عمده دارند می توانند از طریق اینترنتی به مراکز فروش معتبر این محصول مراجعه کرده و آن را در حجم های دلخواه با قیمتی مناسب سفارش دهند.

تولید انواع خرمای پیارم صادراتی در کارخانه های هرمزگان

فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت تولید خرمای پیارم اعلا

فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت تولید خرمای پیارم اعلا آنچه که مسلم است در کیفیت یک محصول باغی یا کشاورزی مراحل کاشت، داشت و برداشت اصلی ترین فاکتور در تعیین درصد کیفیت محصول تولید شده هستند که در خرمای پیارم نیز چنین می باشد.

حرفه ای بودن باغدار در سه مرحله کاشت، داشت و برداشت، شرایط جوی و اقلیمی، امکانات و تجهیزات مکانیکی و… نیز از فاکتورهای بسیار مهمی هستند که در نهایت بر کیفیت خرمای تولید شده می توانند تاثیرگذار باشند.

فاکتور بسیار مهم دیگری که تعیین می‌ کند خرمای پیارم با چه سطح کیفیتی به دست مصرف کننده برسد نحوه انتقال خرما از باغ به کارخانه ها، دقت کارخانه در دسته بندی خرما از نظر کیفیت، نوع بسته بندی کارخانه و عرضه آن به بازار است.

در تمام پروسه فوق یعنی از زمان برداشت خرما تا بسته بندی و عرضه رعایت بهداشت نیز در حفظ کیفیت خرمای پیارمی که در نهایت به دست مصرف کننده می رسد بسیار مهم است و حرفه ای بودن در نحوه انتقال و عرضه محصول از باغ به کارخانه و از کارخانه به بازار تعیین کننده خواهد بود.

مراحل تولید خرمای پیارم صادراتی در کارخانه

مراحل تولید خرمای پیارم صادراتی در کارخانه شهرهای منطقه جنوب در تولید خرمای پیارم نامی آشنا دارند و بهترین و با کیفیت ترین خرماها در این مناطق تولید می‌ شود خرمای پیارم جز خرما های نیمه خشک می باشد و دارای ماندگاری بالا، طعمی شیرین و بسیار لذیذ، پوستی نازک و رنگ گوشت خرما قهوه ای بوده که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و تولید کنندگان و کشاورزان زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند.

در فصل برداشت خرما پس از چیده شدن از درختان نخل توسط کشاورزان به کارخانجات تولید و بسته بندی خرما انتقال داده می‌ شود که در این کارخانه ها با استفاده از تجهیزات مکانیکی ارقام مرغوب و با کیفیت خرما را که بدون خرابی بوده از انواع دیگر آن جدا سازی کرده واز طریق دستگاه‌ های مدرن و مکانیزه بدون دخالت دست به روش‌های کاملاً بهداشتی بسته‌ بندی شده و برای فروش روانه بازار می گردد.

در این کارخانه ها تمام این مراحل با استفاده از تجهیزات پیشرفته به صورت کاملاً بهداشتی و استرلیزه انجام می‌ شود و کاملاً پلمپ شده به دور از هرگونه آلودگی بسته بندی می شود که قیمت و وزن محصول کاملا بر روی بسته بندی ها مشخص شده تا انتخاب و خرید برای خریداران آسان شود.

تولید عمده خرمای پیارم صادراتی در کشور

تولید عمده خرمای پیارم صادراتی در کشور یکی از بهترین و با کیفیت ترین خرماهای تولیدی در داخل کشور خرمای پیارم می باشد که دارای شکلی شکیل و طعمی بسیار شیرین و خوشمزه می باشد که علاوه بر استقبال و مصرف داخلی از نمونه‌های با کیفیت برای صادرات به کشور های خارجی می باشد خرمای پیارم اعلا از محصولات خاص جنوب می باشد که هر ساله مقادیر زیادی از این محصول تولید و به کشورهای خارجی نیز صادر می‌شود که جزء تولیدات داخلی کشور محسوب می شود.

هر ساله سطح وسیعی از مزارع کشاورزی جنوب به زیر کشت‌ خرمای پیارم می‌رود که تولید انبوه این محصول باعث ایجاد رشد اقتصادی و کسب و کار و درآمد برای مردم این منطقه می‌شود. کسانی که قصد خرید خرما پیارم تهران را دارند می توانند از طریق سایت های معتبری که فروش این محصول را به سراسر کشور عرضه می‌دارند مراجعه کرده و خرمای درجه یک را با قیمتی مناسب در حجم دلخواه خریداری کند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *