تولید شیره خرمای در جهرم با بهترین بسته بندی

تولید شیره خرمای جهرم با بهترین بسته بندی توسط تیم ما صورت می پذیرد. خرما گیاهی گرمسیری است که از تیره نخل ها به ساب می آید. این میوه دارای پوستی نازک و طعمی شیرین است که در جنوب ایران به خصوص استان های فارس، خوزستان و بوشهر انواع آن کاشت می شود. از خرما می توان محصولات زیادی به دست آورد که یکی از آن محصولات شیره خرما است.

تولید شیره خرمای در جهرم با بهترین بسته بندی

ویژگی بهترین انواع شیره خرما جنوب

ویژگی بهترین انواع شیره خرما جنوب شیره خرما یکی از عناصر مهم در طب سنتی ایرانی محسوب می شود و از قرن ها پیش توسط مردم برای درمان بیماری ها و بالا بردن انرژی استفاده می شده است. این محصول به علت ارزش غذایی بالایی که دارد می تواند برای مدتی طولانی احساس گرسنگی در افراد را رفع کند لذا به عنوان تغذیه برای کودکان محصل یا حتی میان وعده برای کارگران و کارمندان مناسب است.

برای علاقه مندان به طب سنتی باید بگوییم که طبع این محصول گرم و خشک است اما مصرف درست و به اندازه آن برای تمامی مزاج ها بلامانع است. شیره خرما باید توسط کسانی تولید شود که در این باره اطلاعات و تجربه کافی داشته باشند لذا بهتر است برای تهیه این محصول فوق العاده به مرکز آن یعنی شهر های گرمسیر از جمله جهرم سفر کنید چرا که برای داشتن یک شیره خرما خوب می بایست ابتدا به دنبال خرمای مرغوب بود.

در ادامه سری به خواص شیره خرما می زنیم و به این سوال می پردازیم که چرا استفاده از این محصول تا این حد توسط پزشکان طب سنتی پیشنهاد می شود:

  • درمان یبوست: به علت دارا بودن فیبر زیاد
  • درمان شب کوری: به دلیل وجود ویتامین آ و کارتونئيد ها
  • درمان کم خونی: به خاطر داشتن آهن و اسید فولیک
  • رفع ضعف و خستگی: وجود منیزیم و فسفر
  • مناسب برای کیفیت پوست: دارای ویتامین سی و دی
  • تقویت استخوان ها: به علت وجود کلسیم
  • منبعی غنی از پروتئین
  • بالا رفتن قوای جنسی
  • تامین انرژی
  • سلامت دستگاه گوارش

قیمت شیره خرمای جهرم بصورت عمده

قیمت شیره خرمای جهرم بصورت عمده به طور کلی قیمت شیره خرما با توجه به ارزش غذایی که دارد و در مقایسه با دیگر مواد غذایی به شدت پایین است. بدین ترتیب افراد با پرداخت هزینه اندکی می توانند از خواص بی نظیر این محصول بهره مند شوند.

علاوه بر این، مجموعه ما نیز به عنوان تولید کننده اصلی هزینه دلالان را کسر کرده و با هزینه ای اندک این محصول را در اختیار تمامی مردم از هر شهر و روستا قرار می دهد. همچنین حمل و نقل از کارخانه مستقیما به مکان مد نظر خریدار انجام می شود و بنابراین هزینه های اضافی حمل و نقل نیز از این فرآیند حذف خواهند شد. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین ما توسط راه های ارتباطی نام برده تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *