تولید عمده شیره خرما اصل با بالاترین کیفیت

خرما و منسوجات آن در ایران جایگاه بزرگی را دارند. در ماه رمضان شاهد مصرف خرما هستیم. اما شیره آن چه جایگاهی دارد؟ در معجون هایی که از بستنی فروشی ها یا سایر فروشگاه ها خریداری می‌کنیم شیره خرما وجود دارد. شیره خرما شهدیس بهترین نوع شیره خرمای ایرانی است. شیره ای با بالاتر از هشتاد درصد شیرینی و املاح آهن و… که می‌تواند جایگاه مهمی برای تأمین مواد مورد نیاز ما داشته باشد. تجربه هایی که از بلندی نخل های ما پیداست در راه خرید و فروش این محصول گذاشته شده است. بهترین کیفیت شیره خرما اصل با کیفیت را به صورت عمده از ما بخواهید.

تولید عمده شیره خرما اصل با بالاترین کیفیت

چند ویژگی بهترین شیره خرما شرکتی

چند ویژگی بهترین شیره خرما شرکتی اهمیت خرما در تغذیه انسان از ترکیب غنی آن از کربوهیدرات ها، مواد معدنی، فیبر غذایی، ویتامین ها، اسیدهای چرب، اسیدهای آمینه و پروتئین ناشی می شود. رنگ شیره و ظاهر شیره با طعم آن یک ملاک و معیار بسیار مهم برای خرید شیره خرما است.

به عنوان مثال برای خرید خرمای بوشهر یا خرید شیره خرمای بوشهر ابتدا رنگ آن را ببینید. در برابر آفتاب بگیرید تا قرمزی مشهود باشد. بچشید و طعم آن را در دهانتان تست کنید. اگر مزه مطلوب شیره خرما نداشت آن را نباید بخرید.

طعم گس و ظاهر لواشک مانند آن به ما میگوید که شیره در زمان مناسب و با کیفیت پخته شده است.

ارقام مختلف شیره خرما از زغلول، حیانی و سامانی در مرحله خلال غنی از مواد معدنی و قند کل تولید شد. افزودن اسیدهای اسکوربیک به شیره خرما در سطح 1 درصد کمی اسیدیته کل و تمام پارامترهای رنگ را نسبت به شاهد افزایش داد.

خواص ارگانولپتیک را برای تمام شیره های مختلف خرما بهبود بخشید. پاستوریزاسیون و سوربات پتاسیم تعداد کل باکتری ها، مخمرها و کپک ها را کاهش داد و دوره های نگهداری را برای بیش از 6 ماه افزایش داد.

قیمت شیره خرما اصل با بهترین بسته بندی

قیمت شیره خرما اصل با بهترین بسته بندی تنوع، کیفیت و قیمت!! سه عامل موثر در خرید مشتریان. قیمت را کمی بیشتر بررسی می‌کنیم. در هنگام خرید عمده یک محصول شما نیاز به داشتن قیمت و مقایسه دارید. اما ما با تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت درجه یک این محصولات را برای شما ارائه کرده ایم.‌ شما علاوه بر کیفیت محصول خوب، بهترین بسته بندی را برای خرید عمده در اختیار خواهید داشت. کیفیت و قیمت را نمی‌توان تضمینی با هم داشت کاری که برند ما برای ارائه محصول خود انجام داده است. در لایه بندی بسته بندی از لایه غیر قابل نفوذ به نور استفاده کرده ایم تا نور به محصولات رسوخ نکند. همچنین در این محصولات پوشش پلاستیکی را حذف کرده ایم تا ماده سرطان زایی نداشته باشیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *