خرید خرما کبکاب 700 گرمی به قیمت استثنایی از فروشنده

خرما کبکاب جزو یکی از پرطرفدارترین و البته خوشمزه ترین خرمای موجود در بازار است که غالباً بازار خرید و فروش بسیار پر رونقی دارد شما مشتریان محترم جهت خرید خرما کبکاب 700 گرمی با قیمت استثنایی می توانید به فروشنده های ما در سرتاسر شهرهای کشور مراجعه کرده و این محصول به صورت حضوری خریداری کنید و از خرید خود راضی باشید.

خرید خرما کبکاب 700 گرمی به قیمت استثنایی از فروشنده

نکات مهم هنگام خرید خرمای کبکاب

نکات مهم هنگام خرید خرمای کبکاب

خرما جزو یکی از محصولاتی است که مردم خیلی مورد استفاده قرار می دهند بنابراین غالباً جزو یکی از کالاهای ضروری در هنگام خرید مواد خوراکی باشد هنگامی که برای خرید خرما به مراکز عرضه کننده مراجعه می‌کنیم با انواع و اقسام خرما های مختلف مواجه می‌شویم که هر کدام دارای کیفیت های مختلفی می باشند.

قابل ذکر است که تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان، خرمای کبکاب را با بسته بندی ها و کیفیت های مختلف روانه بازار می‌کنند از این رو بهتر است قبل از اقدام به خرید اطلاعاتی راجع به کیفیت این خرما داشته باشید تا بتوانید مرغوبترین محصول را خریداری کنید.

در این قسمت برخی از نکات مهم که باید در هنگام خرید خرما کبکاب به آن توجه کنیم اشاره می نماییم:

  • در هنگام خرید خرما کبکاب حتماً به نوع بسته‌ بندی آن توجه کنید و همچنین مهم است که جنس بسته بندی خرما از چه نوعی است در واقع باید سعی کنید خرمایی را خریداری کنید که دارای بسته بندی پلمپ شده باشد و هیچگونه حشره و یا گرد و خاکی به درون بسته بندی خرما نفوذ نکند.
  • در زمان خرید خرما کبکاب حتماً به رنگ و شکل ظاهری آن توجه کنید و خرما هایی را که زیاد رسیده و یا له شده هستند و یا رنگ طبیعی ندارند خریداری نکنید.
  • در زمان خرید خرما کبکاب حتماً دقت کنید که خرما دچار طعم ترشیدگی و بوی ماندگی نشده باشد زیرا این حالت در زمانی رخ می‌دهد که خرما در مکانی گرم نگهداری شده و خرما ارزش غذایی خود را از دست داده است.
  • ترجیحا خرما های خشک و نیمه خشک را خریداری کنید زیرا نگهداری از این خرما ها راحت تر است و می توانیم برای مدت طولانی‌تری آنها را نگهداری کنیم.
  • خرماهایی که دچار شکرک شده‌اند جهت استفاده مناسب نیستند زیرا این خرماها دچار ماندگی شده و کیفیت خود را از دست داده اند.

آشنایی با نحوه ی صادرات خرمای کبکاب

آشنایی با نحوه ی صادرات خرمای کبکاب

خرما کبکاب جزو یکی از بهترین و با کیفیت ترین خرماهای ایرانی می باشد که غالبا در نواحی جنوبی کشور پرورش می یابد و روانه بازارهای داخلی و حتی خارجی می‌شود قابل ذکر است که به دلیل کیفیت بالای خرما کبکاب، مشتریان زیادی در خارج از کشور هم تمایل به خرید این محصول دارند.

با توجه به این قضیه هر سال حجم زیادی از این خرما به سایر کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی صادر می‌شود این محصول غالباً به وسیله راه های دریایی و یا خشکی به سایر کشورها صادر می‌شود و بدین منظور خرما از طریق گمرکی کشور ارسال می گردد.

جهت صادرات خرمای کبکاب فشرده جعبه ای باید تولیدکنندگان خرما پس از برداشت خرما کبکاب در فصل مناسب این محصول را سورت‌بندی کنند و خرماهای مرغوب را از نامرغوب جدا کرده و پس از درجه بندی خرما آن را به مراکز بسته بندی ارجاع می دهند، در آنجا خرما کاملاً تمیز می شود و سپس به واحد بسته بندی ارسال می گردد.

در این واحد باید خرما به کمک دستگاه های اتوماتیک و مجهز مورد بسته بندی قرار گرفته و درون طرف های پلاستیکی و یا کارتون های بسیار محکم و مقاوم قرار گرفته و پلمپ می شوند، سپس اطلاعات مربوط به خرمای تولید شده که می تواند شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، برند تولید کننده و… بر روی بسته‌بندی درج می گردد و سپس جهت صادرات به گمرک ارسال می شود.

خصوصیات بهترین نوع خرمای کبکاب در بازار داخلی

خصوصیات بهترین نوع خرمای کبکاب در بازار داخلی

همانطور که گفته شد خرما کبکاب در شهرهایی که آب و هوای گرم دارند به دست می‌آید این خرما معمولاً در مرحله رطب مورد استفاده قرار می گیرد قابل ذکر است که فصل برداشت آن کوتاه است و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد، خرما کبکاب دارای طعم بسیار شیرین و دلنشین بوده و به دلیل آبدار و رطوبتی بودن این نوع خرما معمولاً دانه های آن به هم می چسبد.

خرما کبکاب جزء خرماهایی است که می توانیم در مکانی خشک و خنک که دارای تهویه مناسبی است برای طولانی مدت نگهداری کنیم. بنابراین جهت نگهداری آن حتما نیازی به یخچال نیست این خرما می تواند انرژی زیادی برای بدن در طی روز تامین کند و سبب رفع ضعف و بی حالی شود، خرما کبکاب در بازارهای داخلی خیلی مورد استقبال قرار گرفته است و بازار فروش خوبی دارد از این رو تولیدکنندگان به در آمد خوبی رسیده اند و تمایل زیادی به کشت این نوع خرما دارند.

خرما کبکاب معمولاً در شهریور ماه به صورت کامل رسیده و آماده برداشت می‌شود البته قابل ذکر است که این زمان بستگی به منطقه کشت هم دارد و ممکن است گاهی تغییراتی در این زمان به وجود آید، باید پس از برداشت به سرعت در مکانی مناسب نگهداری شود در غیر اینصورت شیره موجود در این خرما سبب فاسد شدن آن می گردد.

بهتر است خرما کبکاب عرفان را از مراکزی که اصول بهداشتی را به دقت رعایت می کنند خریداری کنید در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که خرمایی تازه و درجه یک را خریداری می کنید و با خیال آسوده می توانید آن را به مصرف برسانید.

مراکز تولید خرما کبکاب 700 گرمی در ایران

مراکز تولید خرما کبکاب 700 گرمی در ایران

مراکز تولید و عرضه خرما کبکاب در ایران باید تمهیداتی در جهت ارائه مستقیم و بدون واسطه این خرما در نظر بگیرند تا محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت به دست خریداران برسد و رضایت مشتریان را جلب کند بنابراین این مراکز باید واسطه خود را حذف کنند.

با توجه به وجود تورمی که در بازار وجود دارد قیمت خرما به صورت روزانه در حال تغییر است به همین دلیل نمی توانیم قیمت ثابتی برای عرضه خرمای کبکاب ۷۰۰ گرمی تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما تماس باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

اگر شما جزو افرادی هستید که به میزان زیادی از خرما کبکاب استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما این است که آن را به صورت عمده از عمده فروشی ها تهیه کنید تا قیمت آن برایتان مقرون به صرفه تر شود. قابل ذکر است که خرما کبکاب تنگستان جرو هم جزو خرماهای مرغوب است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *