خرید عمده خرمای مرغوب از خوزستان بصورت اینترنتی

خرمای عمده خوزستان، یک نوع خرمای تجاری به شمار می آید. در واقع خرمای صادراتی به صورت عمده قابل تامین و عرضه به بازار فروش می باشد، حتی به روش آنلاین هم می توانید خریداری کنید. خرید عمده خرمای مرغوب از خوزستان به صورت اینترنتی باکیفیت بالا از این مجموعه امکان پذیر می باشد.

خرید عمده خرمای مرغوب از خوزستان بصورت اینترنتی

بررسی بازار فروش انواع خرما در سال گذشته

بررسی بازار فروش انواع خرما در سال گذشته خوزستان یکی از بزرگ ترین استان های خرما خیز در ایران می باشد. به دلیل عدم وجود بازار صادراتی از سال گذشته بخشی از تولید خرما در استان های خوزستان و فارس انبار شده است. با آغاز برداشت خرما در سال جاری، قیمت های آن کاهش می یابد.

یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر تولید محصولات مختلف کشاورزی از جمله خرما است به گونه ای که بعد از صنعت نفت، گاز، پتروشیمی بیشترین اشتغال در استان بوشهر در حوزه کشاورزی، محصول خرما میباشد.

خرمای زاهدی یا خرمای قصب یکی دیگر از انواع خرماهای پر مصرف و محبوب در بین مردم است، جنس و ویژگی این نوع خرما سبب شده تا خرمای زاهدی در دسته خرمای خشک قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، نخل خرمای زاهدی همانند سایر درخت های نخل تقریبا در مرداد کاشته می شود و در فروردین ماه زمان گرده افشانی یا به اصطلاح محلی زمان بو دادن آن فرا میرسد، پس از آن در شهریور تا پایان مهر ماه زمان برداشت رطب و خرمای قصب شروع میشود.

خرمای کبکاب یکی دیگر از انواع خرما در ایران می باشد، رنگ میوه در مرحله خارک زرد و در مرحله رطب قهوه ای روشن و قهوه ای سوخته است و در حالت رسیدن کامل به صورت قهوه ای تیره نیز در می آید.

مصرف آن بیشتر در حالت رطب و خرما است؛ خرمای کبکاب در حالت نارس و خارک بر خلاف خرماهای دیگر طعم تلخی دارد. رسیدن خارک در اوایل مرداد ماه است ولی برداشت کامل خرما در اواسط شهریور ماه شروع شده و تا اواسط مهر ماه ادامه دارد.

خرمای کبکاب طعمی بسیار شیرین و عطر جالبی دارد و احساس خوبی را به مصرف کننده انتقال می دهد؛ دانه های این نوع خرما به دلیل آبدار بودن و رطوبتی که دارند به همدیگر می چسبد.

سفارش عمده خرما با قیمت ارزان از خوزستان

سفارش عمده خرما با قیمت ارزان از خوزستان قیمت انواع خرما در خوزستان مناسب و نسبتا ارزان می باشد بنابراین گزینه خوبی برای صادرات است، مرکز عمده فروشی خرما در بسته بندی کارتونی و فله ای انجام می شود.

استان خوزستان به علت شرایط آب و هوایی که دارد برای پرورش خرما مناسب می باشد، خرید و فروش خرما صادراتی را بسیاری از شرکتها با نامهای تجاری مختلف انجام می دهند.

مرکز عمده فروشی صادراتی خرما در خوزستان، تهران و دیگر شهرستانها در حال فعالیت می باشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *