شرکت پخش خرما مضافتی خشک بسته بندی

تعداد نام هائی که برای خرما و رطب می توانیم ذکر کنیم از پانصد نوع کمتر نیست و در بین خرماهائی که با وجود داشتن قند طبیعی برای همه افراد با مصرف متوسط روزانه مفید است؛ خرما مضافتی خشک است که جزء خشکبار ایرانند و از دسته خرماهای خشک رده دار و معروف اند.شرکت پخش خرما مضافتی خشک بسته بندی

خرما مضافتی خشک برای تنظیم فشار خون

خرما مضافتی خشک برای تنظیم فشار خون نام گزاری مضافتی: در معجم البلدان مضافت را نام چند قریه در ایران می شمارد که نسیم دبور که باعث ضعف در ثمرات گیاهی می شود؛ به نخیلات نمی رسد و خرمای خوشگواری به ثمر می نشیند و نام چندین قصبه است و در ضمن ریشه این کلمه از ضیف و ضیافه است و برای مهمانی از این نوع خرما استفاده می شده و با این دو شرح به مضافتی معروف اند.

خرما مضافتی خشک، با بافت فیبری، بالاتر از انواع دیگر( حدود هفت و نیم درصدگرم) میزان عناصری مانند منیزیوم، پتاسیم ، منگنز، سدیم و زینک را به خوبی در خود نگهداری می کند.

دلیل تنظیم فشار خون: با ورود این عناصر به بدن، در مرحله گوارش مقدار فیبر آن باعث راحتی در هضم غذا و جلوگیری از نوعی یبوست که به علت کم فیبری خوردنی هاست؛ خواهد شد. بعد از جذب عناصری مانند منگنز و روی، سدیم و پتااسیم و… به خون به تقویت الکترولیت های داخل بدن پرداخته و خون را از این جنبه به خوبی مغذی می کند.

قلب از جنبه ظاهری به صورت یک پمپ جند وجهی است و کار خون رسانی را با پمپاژ خون اکسیزن دار و باز پس گیری خون تیره انجام می ده، اما این نکته مهم است که قلب انسان در یک محیط و محلول الکترولیتی و متصل به نرون های عصبی فعالیت اش تنظیم می شود.

هم الکترولیتی که قلب در آن قرار دارد نیاز مرتب به یون های پتاسیم ، سدیم و کلرید هستند و هم نرون های عصبی متصل کننده قلب به مغز برای پیام رسانی و کنترل به این یون های آزاد در مایعات الکترولیتی در بدن نیاز دارند.

خرمای مضافتی خشک غنی از این عناصر است که بعد از ورود به خون و الکترولیت ها به یون های آزاد تبدیل شده و تعادل خون رسانی و میزان فشار خون از طرف قلب را کنترل و متعادل می کنند.

خرید ارزان خرما مضافتی خشک نیم کیلویی

خرید ارزان خرما مضافتی خشک نیم کیلویی خرمای مضافتی خشک بر خلاف انواع شیره دار؛ خشک و امکان اضافه شدن هر گونه ماده افزودنی به آن تقریبا غیر ممکن است. مدت نگهداری ازآن تحت شرایط عادی نیز ممکن و مواد معذی خود را حفظ می کند.

شبیه انواع خرماهای ربی، پارم، زاهدی که نیمه خشک یا خشک هستند و البته هر کدام به نسبت نوع ماده قندی ارجحیت مصرف خاص خود را دارند. خرید خرما خشک این امکان را برای مصرف کننده ایجاد می کند که برای مدتی طولانی تر و خیالی آسوده از سالم ماندن این کالا از مزایای آن برخودرار شود.

خرما بسته بندی شده این مزیت ها را در حمل و نقل و نگهداری و بهداشت در سطحی بالاتر دارد و ما در مجموعه آیین این امکان را ایجاد کرده ایم تا خرمای خشک مضافتی و انواع دیگر را که به ترتیب شرح می دهیم؛ را برای عرضه مستقیم به مصرف کنندگان فراهم کنیم.

برای تهیه بهترین انواع خرمای خشک و نیمه خشک با کبفیت چین اول نخیلات ایران، کافی است از طریق روش های ارتباطی موجود در این سایت با ما ارتباط بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *