صادرات خرمای مضافتی زرد یک کیلوگرمی

خرمای مضافتی زرد، محبوبیت زیادی در میان مردم دارد.صادرات خرمای مضافتی زرد، در بسته های یک کیلوگرمی، به میادین کشورهای مقصد فرستاده می شود. اگر بر روی بسته های خرماها نگاهی، انداخته باشید، خواهید دید که در بیشتر آن ها از نام مضافتی استفاده شده است. مشهورترین محصول خرما، در ایران می باشد. این خرما با نام رطب زرد، شهرت دارد. در میان خرماها، برخی با رنگ برخی با درشتی و عده ای هم به دلیل زیبایی و تنوع رنگی جذابیت های خاصی دارند. از این گروه، خرما زاهدی، خرما ربی و پیارم با کیفیت و خاصیت بالقوه خود، از محبوبیت زیادی برخوردارند.

صادرات خرمای مضافتی زرد یک کیلوگرمی

خرمای مضافتی زرد برای بهبود سلامت قلب

خرمای مضافتی زرد برای بهبود سلامت قلب خرمای زرد باکیفیت از گونه های مختلفی برخوردار است. این خرما که از خانواده کبکاب می باشد، نباید در بیرون از یخچال نگهداری شود. از این رو و برای حفظ تازگی و طعم آن، بهتر است پس از چیدن و بسته بندی بلافاصله به سمت سردخانه انتقال داده شود. تا فرا رسیدن زمان استفاده، از یخچال خارج گردد.

خرما با داشتن مقدار زیادی پتاسیم، به رفع سدیم از رگ ها ، کمک می کند. با این عمل به کارکرد قلب، بهبود بخشیده و به تنظیم فشار خون در رگ ها می انجامد. استفاده از خرما،سبب کاهش کلسترول بد در بدن شده، از سخت و سفت شدن رگ ها جلوگیری به عمل می آورد.

افرادی که درگیر بیماری فشار خون هستند، می توانند با استفاده از خرما،به این مشکل خاتمه دهند. چرا که خرما با داشتن ماده ای به نام منیزیم، سبب شل شدن رگ ها و عروق قلب کمک کرده، و مانع بالا رفتن فشار خون می شود.فیبر موجود در این ماده مغذی، باعث تنظیم وزن و کاهش کلسترول خون می شود.

خرید مستقیم خرمای مضافتی زرد باکیفیت

خرید مستقیم خرمای مضافتی زرد باکیفیت در خرید مستقیم خرمای مَضافتی زرد با کیفیت، مستلزم آن نیست که شما خود را در، پیچ و خم بازارها خسته کرده و آشفته و دست خالی ، بدون رسیدن به خرید طلوب به خانه باز گردید. فعالان و مشاوران، پر تلاش و دلسوز در این سایت اینترنتی، دسترسی شما را به خرید باب میل، بدون اسراف در وقت و هزینه، مهیا کرده اند.

خرما ربی، مضافتی، پیارم و زاهدی هم، از این گروه خرماها هستند. که دارای رنگی شفاف، طعمی با شیرینی خاص، به همراه کمی گسی، که هواداران و مشتریان بی شمار خود را دارند.این نوع از خرما برای خوردن و مصرف افرادی که از بیماری قند و دیابت، رنج می برند ممانعتی، ندارند.

همچنین استفاده از انواع خرماهای ربی، پیارم، زاهدی و…سبب افزایش باکتری های مفید در بدن شده، تولید اسپرم را در مردان بالا برده و به درمان ناباروری کمک می کند.در دفع انگل ها به ویژه در کودکان، بسیار عالی و اثرگذار است.برای بهبود و درمان اسهال سودمند است.در سفت شدن و مقاومت لثه ها، تاثیر به سزایی دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *