صادرات خرمای کبکاب با کیفیت به سراسر دنیا

صادرات خرمای کبکاب به کشورهای همسایه با بهترین نوع بسته بندی، توسط شرکت ما صورت می پذیرد و هزینه بسته بندی این محصول در ظاهری شیک و شکیل سبب گردیده که این محصول از قیمت بسیار بالایی برخوردار شود. این موضوع باعث شده بتوانیم ارزآوری بالایی برای شکوفایی اقتصاد کشورمان داشته باشیم و همچنین خریداران زیادی از دیگر کشورهای اروپایی تمایل داشته باشند این خرما را از کشور ما خریداری کنند.

صادرات خرمای کبکاب با کیفیت به سراسر دنیا

چگونگی صادرات خرما کبکاب از طریق ترانزیت

چگونگی صادرات خرما کبکاب از طریق ترانزیت ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی خرما در جهان شناخته می شود. دلیل شهرت کشورمان در بازارهای جهانی، حجم تولیدات نیست، زیرا کشورهای دیگری وجود دارند که تولیدات سالانه خرمای آنها، چند برابر ایران است. دلیل اصلی این امر، پرورش انواع گونه های درجه یک خرما در کشورمان می باشد که اغلب دارای شیرینی زیاد، سایز درشت، بافت گوشتی و کیفیت بالا هستند.

شهرت جهانی خرماهای ایرانی موجب شده تا صادرکنندگان، فعالیت گسترده ای در زمینه فروش انواع خرما به دیگر کشورهای جهان داشته باشند. برای ورود به عرصه صادرات خرما، باید از قوانین آن به خوبی آگاهی داشت تا در مسیر انتقال خرما به کشورهای خارجی، با مشکل و خسارات مالی مواجه نشد.

نحوه و فرایند صادرات خرما کبکاب از طریق ترانزیت عبارتند از:

یکی از مهمترین بخش های صادرات، در اختیار داشتن کارت بازرگانی است. پس از آن اشراف کامل داشتن به مراحل اداری، قوانین گمرکی، شیوه انبارداری، نحوه انتقال محصول و … در اولویت های بعدی اهمیت قرار می گیرند. صادرکننده موفق، با مطالعه دقیق ذائقه بازار، به انتخاب بهترین مدل از خرما پرداخته و برای شناسایی کشور مقصد، به حجم واردات خرمای آنها، توجه خواهد کرد.

انتخاب کشورهایی که بازار داخلی شان از واردات خرما اشباع شده و یا به طور کلی حجم مصرف خرمای آنها پایین است، یک اشتباه با عواقب جبران ناپذیر خواهد بود. خرماهای صادر شده از ایران باید مطابق با استانداردهای بهداشتی کشور مقصد، تولید شده باشند.

بررسی هزینه صادرات خرما کبکاب از ایران

بررسی هزینه صادرات خرما کبکاب از ایران صادرات خرما کبکاب، از فعالیت‌ های مهم شرکت ما بوده، به همین دلیل ما بهترین کیفیت از محصولات خود را به تمام نقاط کشور و جهان صادر می کنیم، با تولید بهترین نوع این خرما توانستیم مشتریان بسیار خوبی در این زمینه به دست آوریم که امروزه تمامی آن ها از کیفیت کالای ما رضایت کامل را دارند.

خرما کبکاب یکی از محصولات بسیار باکیفیت ساخت ایران می باشد که کیفیت فوق العاده خوبی داشته و همواره مشتریان زیادی اقدام به خرید آن برای مصرف روزانه خود می کنند. مراکز و تولیدی های زیادی در ایران اقدام به تولید این خرما خواهند کرد. این مراکز تولیدی علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور ایران، به مقدار انبوهی نیز خرماهایی را تهیه و آنها را به کشورهای دیگر ارسال و صادر می کنند.

متقاضی اصلی خرماهای کبکاب ایران کشورهای همسایه هستند. همانطور که میدانید کشورهای عربی، ترکیه، افغانستان و… با کشور ایران فاصله آنچنانی ندارند و بیشتر حمل و نقل های کشورها با هم از راه زمینی است. بدون شک هزینه حمل و نقل و ارسال از راه زمینی با حمل و نقل های دیگر (هوایی، دریایی) ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. لازم به ذکر است، بیشترین میزان هزینه حمل و نقل مربوط به گمرک های واقع در مرز دو کشور است.

تامین کنندگان خرمای کبکاب در بازار داخلی

تامین کنندگان خرمای کبکاب در بازار داخلی تامین کننده خرمای فشرده کبکاب، یکی از بزرگترین و محبوب ترین تامین کننده های خرما درجه یک می باشد که تاکنون به خوبی توانسته است با تامین عمده این خرما نیازهای داخل کشورمان را برطرف کند و مانع از آن شود که این محصول به خاطر کمبود دچار افزایش قیمتی شود و از همین رو این تامین کننده خرما، جزء بهترین تامین کنندگان می باشد که به خوبی توانسته است یک خرمای درجه یک را با قیمتی ارزان در دسترس مشتریان قرار دهد.

تامین کننده خرما زاهدی، بسته بندی این محصولات را در وزن های مختلفی ارائه می دهد. از طرفی، آنها انواع گوناگونی دارند که می شود به رنگ و کیفیت های متفاوت اشاره کرد. به هر حال، فروش خرما قصب را بهترین مرجع انجام می دهد. این کار به گونه عمده نیز صورت می گیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *