صادرات خرما مضافتی زرد با بهترین بسته بندی

صادرات خرما مضافتی زرد با بهترین بسته بندی به کشورهای زیادی انجام می شود و هر سال باعث ارز آوری قابل توجهی به کشور می شود خرما یکی از خشکبار پر مصرف در دنیا می باشد خرما در انواع گوناگون مانند خرما زاهدانی و خرما خدری در کشور تولید می شود که خصوصیات منحصر به فردی دارند. خرما در شهرهای جنوبی کشور تولید و در اواخر تابستان برداشت می شود. این محصول به صورت تازه و به رنگ سیاه و زرد و همچنین به صورت خشک و زرد رنگ در بازار وجود دارد.

صادرات خرما مضافتی زرد با بهترین بسته بندی

بررسی جایگاه ایران در صادرات خرما

بررسی جایگاه ایران در صادرات خرما خرما از جمله خشکبار محبوب و خوشمزه می باشد که برای تمام سنین مناسب می باشد و یکی از میوه هایی است که دارای خواص و فواید بیشمار برای بدن می باشد و یک انرژی زای طبیعی است که برای کودکان در حال رشد و همچنین برای ورزشکاران و بدنسازان بهترین و کاملترین ماده غذایی می باشد. خرما سرشاز از ویتامین های مختلف و همچنین غنی از مواد معدنی مقوی می باشد که از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند و برای درمان بسیاری از بیماری و مشکلات بدن کاربرد دارد.

خرما در کشور ایران به وفور تولید می شود و خرمای تولید شده در کشور از با کیفیت ترین انواع خرما در جهان می باشد و خرمای ایران جایگاه ویژه ای در دنیا دارد و بسیار معروف و شناخته شده می باشد. خرما یکی از محصولات مهم غیر نفتی صادراتی کشور می باشد در ایران نخلستان های فراوانی وجود دارد خرمای تولید شده در کشور بسیار مرغوب و درجه یک می باشد.

ایران از لحاظ تولید خرما در دنیا بین رتبه اول و دوم در نوسان می باشد و امسال تلاش هایی شده است تا جایگاه ایران در صادرات خرما در رتبه نخست باقی بماند و باید راهکارهایی انجام دهیم تا صادرات خرمای ایران با بهترین کیفیت صورت گیرد و به زیر ساخت ها و نوع بسته بندی محصول توجه شود تا باعث رونق صادرات این محصول شود.

صادرات خرما زاهدانی به کشورهای اروپایی

صادرات خرما زاهدانی به کشورهای اروپایی صادرات خرما زاهدانی به کشورهای اروپایی باعث رونق اقتصادی خوبی در کشور شده و باعث ارز آوری قابل توجهی به کشور می شود. همچنین موجب اشتغال زایی افراد زیادی در کشور می شود صادرات خرما زاهدانی به دو صورت بسته بندی و فله انجام می شود و اگر این محصول ارزشمند را به صورت فله خریداری کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد. چراکه محصول بسته بندی ندارد در نتیجه مبلغی به قیمت اصلی محصول اضافه نمی شود و خریدار با پرداخت هزینه کمی خرمای مرغوب و درجه یکی را تهیه می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *