صادرات شیره خرما ارگانیک رازقی به کشورهای آسیایی

شیره خرما محصولی است که خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد. صادرات شیره خرما رازقی، به صورت ارگانیک و خالص به کشورهای آسیایی افزایش یافته است. کیفیت این محصول باعث شده است تا شیره خرما در سراسر جهان به شهرت برسد. ما در این مجموعه محصولات را به صورت مستقیم از تولید کنندگان تهیه می کنیم تا بدون واسطه و با قیمتی مناسب به دست شما برسانیم.

صادرات شیره خرما ارگانیک رازقی به کشورهای آسیایی

تشخیص شیره خرما اصل از تقلبی

تشخیص شیره خرما اصل از تقلبی شیره خرما، محصولی است که خواص زیادی برای بدن دارد. این محصول انرژی زا است و مواد مغذی دارد که مصرف آن نیاز بدن به این مواد را تامین می کند. پس از اطلاع مصرف کنندگان از ویژگی های این محصول، افراد زیادی تمایل به خرید و مصرف آن پیدا کردند.

با افزایش تقاضای مصرف کنندگان، برخی افراد سودجو اقدام به تولید شیره خرما تقلبی کردند. با افزودن برخی مواد حجم شیره اصل را زیاد کردند تا سود بیشتری کسب کنند. در این مطلب قصد داریم ویژگی های شیره خرمای اصل را بیان کنیم تا تشخیص شیره خرما اصل از تقلبی برای شما راحت شود.

  • شیره خرما از ترکیب و جوشاندن آب و خرما تولید می شود، به همین دلیل پس از خوردن شما به خوبی طعم خرما را حس می کنید.
  • در تولید شیره خرمای اصل از هیچ گونه ماده شیرین کننده مانند شکر استفاده نمی شود و شیرینی آن طبیعی است. عدم استفاده از شکر در تولید شیره خرما، باعث می شود که شیره شکرک نزند. بنابراین شکرک زدن شیره نشان دهنده تقلبی بودن آن است.
  • در زمان تولید شیره خرما، مواد را از صافی عبور می دهند بنابراین شیره کاملا شفاف است و هیچ ماده ته نشین شده یا ذرات معلقی در آن وجود ندارد.
  • شیره خرما از خرماهای تیره تهیه می شود و به همین دلیل رنگ تیره ای دارد.
  • غلظت شیره خرمای اصل، مانند عسل است. غلظت این محصول در مدت زمان ماندگاری آن تاثیرگذار است‌. اگر شیره شل باشد، در بیرون از یخچال زود خراب می شود و اگر شیره سفت و غلیظ باشد در هوای سرد سفت تر شده و مصرف آن سخت می شود.

اگر در خرید شیره خرما با تجربه نیستید، پیشنهاد ما به شما خرید از مراکزی است که محصولات خود را به طور مستقیم از تولید کنندگان معتبر تهیه کرده و به فروش می رسانند.

تولید شیره خرما رازقی با کمترین قیمت

تولید شیره خرما رازقی با کمترین قیمت شیره خرما رازقی دمباز، از خرمای کبکاب بوشهر تولید می شود که یکی از انواع خوب خرما جنوب است. شرکت تولید خرما رازقی، محصولات خود را با کمترین قیمت تولید می کند و ما در این مجموعه محصولات آن ها را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانیم.

شما می توانید اطلاعات مربوط به هر محصول را در سایت ما مطالعه کنید و محصول دلخواه خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید. سفارشات شما از بهترین انواع شیره خرما تهیه و برای شما ارسال خواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *