صادرات شیره خرما طبیعی دمباز به کشورهای عربی

صادرات شیره خرما دمباز به کشورهای عربی، به صورت گسترده انجام می شود. چون این محصول در بازار های خارجی از محبوبیت زیادی برخوردار است. لذا صادرات آن علاوه بر اینکه با رونق بالا و ارزآوری برای تجار و کشور همراه است، باعث ارتقا جایگاه محصول نیز می شود. مشتری نیز از این محل می تواند خرمای صادراتی را با اطمینان از خالص و اصل بودن تهیه کند و با بهره مندی از قیمت های باصرفه بر سود خود خواهد افزود.

صادرات شیره خرما طبیعی دمباز به کشورهای عربی

روش های تشخیص شیره خرما پاستوریزه

روش های تشخیص شیره خرما پاستوریزه برای تولید شیره خرما، از خرما های مختلفی استفاده می شود. بنابراین رنگ آن بسته به نوع خرما تغییر می کند، اما به طور کلی نمونه اصلی رنگ تیره ای دارد و علاوه بر آن باید شفاف باشد. همچنین راه دیگر تشخیص اصل بودن شیره خرما غلظت آن است. نوع اصلی نه خیلی رقیق است و نه خیلی غلیظ، چون در صورتی که خیلی رقیق باشد ماندگاری اش کم شده و دچار کپک می شود.

طعم شیره خرما در اصل شیرین است، به طوری که اگر آن را به تنهایی مصرف کنید شیرینی آن را احساس خواهید کرد اما شیرینی آن در حد متوسط است. همچنین اگر از آن در زمان طولانی استفاده نکنید، سریع ته نشین می شود. در حالی که شیره تقلبی اینطور نیست. نمونه های تقلبی و بی کیفیت، پس از مدت کوتاهی شکرک می زنند. زیرا برای ماندگاری بیشتر آن ها از مواد نگهدارنده در آن استفاده می کنند. بنابراین پس از گذشت مدتی از نگهداری، شکرک زده و بی کیفیتی خود را نشان می دهد.

شیره خرما به دو روش بدون حرارت و با حرارت تولید می شود. در روش سنتی، برخی مواقع آن را بدون حرارت نیز تولید می کنند که در این روش خرما های شیره دار را داخل سبد های مخصوص می ریزند تا شیره آنها جدا شود. در روش با حرارت نیز، خرما را با آب در یک ظرف می جوشانند. سپس بعد از له شدن، آنها را از صافی عبور می دهند و مایع بدست آمده را روی شعله قرار می دهند تا به غلظت مناسبی برسد.

تولید شیره خرما دمباز با بهترین کیفیت

تولید شیره خرما دمباز با بهترین کیفیت تولید شیره خرما دمباز، در بهترین کیفیت ها و از انواع خرما تولید می شود که بسیار خالص و طبیعی می باشد. همچنین بسته به نوع خرمایی که از آن تهیه شده، کیفیت های مختلفی دارد. مثلا هر چه از خرمایی که دارای شیره فراوان است و بدون حرارت تولید شود، کیفیت بهتری دارد زیرا خواص ماندگارتری خواهد داشت.

این محصول به صورت عمده و بدون واسطه در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود که بسته به کیفیت، نحوه تولید و نحوه عرضه قیمت های مختلفی دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *