صادرات چیپس خرمای درجه یک به کشورهای همسایه

از زمان های دور تا به امروز صادرات انواع محصولات ایرانی به کشور های خارجی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب رونق بالایی داشته است. امروزه نیز صادرات چیپس خرمای درجه یک به کشورهای همسایه توسط صادرکنندگان ایرانی با نازلترین قیمت در بسته بندی های زیبا و شکیل صورت می گیرد. فروش و صادرات این محصول به صورت عمده توسط مراجع متعددی مانند این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر می باشد که در صورت خرید عمده می توانید با پرداخت هزینه کمتر، از سود بیشتری برخوردار شوید.

صادرات چیپس خرمای درجه یک به کشورهای همسایه

عوامل افزایش میزان صادرات چیپس خرما

عوامل افزایش میزان صادرات چیپس خرما از مهم ترین عوامل و فاکتورهای افزایش میزان صادرات انواع چیپس خرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کیفیت مناسب: یکی از عوامل بسیار مهم برای افزایش میزان صادرات چیپس خرما، کیفیت بالای آن می باشد زیرا هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد تقاضا برای خرید آن بیشتر می گردد.
  2. معرفی محصول: تبلیغات زیاد و متنوع و همه گیر در شناخت مشتریان و افزایش صادرات انواع چیپس خرمای مرغوب مانند چیپس خرمای پیارم تاثیر بسزایی دارد.
  3. زمان نحوه ارائه محصولات: اگر زمان فروش و نحوه ارائه محصولات مناسب و در شأن مشتریان صورت پذیرد، می تواند باعث افزایش صادرات آن ها شود.
  4. قیمت مناسب: برای جذب بیشتر مشتریان خارجی از کشورهای همسایه، قیمت مناسب بیشترین اثر را دارد.
  5. خلاقیت در بسته بندی: برای افزایش صادرات، محصولات باید دارای بسته بندی زیبا و مناسب در طراحی های خاص و منحصر بفرد باشند.

صفر تا صد صادرات انواع چیپس خرما

صفر تا صد صادرات انواع چیپس خرما تاجری که قصد تجارت با کشور‌های دیگر را دارد حتما باید برای دریافت کارت بازرگانی اقدام کند و از طرف دیگر، محصولات هم نیازمند گواهی استاندارد و پروانه‌ بهداشت هستند. یکی از مهم ترین مراحل صادرات چیپس خرمای صادراتی و سس خرمای صادراتی، قیمت گذاری محصولات است که از سوی کمیسیون نرخ گذاری گمرک انجام می گیرد. در مرحله بعد تجار باید بازار هدف خود را بشناسند و با توجه به نیاز بازار هدف، اقدام به صادرات نمایند.

به طور کلی صفر تا صد مراحل صادرات انواع چیپس خرما شامل بازاریابی، اخذ مجوز صادرات، تعیین قیمت محصول، صدور و ارائه پروفرما، بسته بندی محصول، اخذ مجوز بازرسی محصول، دریافت گواهی مبدا، بستن قرارداد بیمه با شرکت حمل و نقل، اظهار محصول به کالا و ارسال کالا می باشد. فرایند حمل محصولات صادراتی به کشور های همسایه از ایران از طریق مرز آبی یا حمل و نقل زمینی یا هوایی انجام می شود.

صادرات انبوه چیپس خرمای حبه ای به ترکیه

صادرات انبوه چیپس خرمای حبه ای به ترکیه صادرات انبوه چیپس خرمای حبه ای به ترکیه سبب رونق چرخه اقتصادی و ارز آوری برای کشور شده است و صادرکنندگان از صادرات این محصول بسیار راضی و خرسند می باشند و معتقدند که درآمد آن ها به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. همچنین شما می توانید برای خرید محصولی با کیفیت و درجه یک به وب سایت رسمی ما که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و با جلب رضایت و اعتماد مشتریان توانسته عنوان فروشگاه آنلاین را کسب نماید، مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید.

معمولا برای صادرات از انواع بسته بندی ها در وزن های بالا استفاده می شود. علاوه بر این در امر صادرات باید از افراد با تجربه که سال ها در این زمینه فعالیت دارند کمک گرفت تا بتوان بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای صادرات به بازارهای خارجی انتخاب نمود. لازم به ذکر است بدانید برای صادرات انواع چیپس خرمای خوش طعم باید درباره بازار هدف به خوبی اطلاعات دقیق را کسب کرد و سپس اقدام به صادرات این محصول به بازارهای خارج از کشور نمود.

در نهایت برای صادرات، باید همانند دیگر محصولات تمام قوانین صادراتی و استانداردها رعایت شود. یکی از شرایط عرضه چیپس خرمای مرغوب و درجه یک در بازارهای خارجی، کیفیت بالای محصول است که باید حتما با استانداردهای بین الملی مطابقت داشته باشد و از لحاظ بسته بندی نیز مواردی مانند ظاهر و شکل آن، تاریخ انقضاء و تولید و درج ارزش غذایی محصول روی بسته بندی کامل رعایت شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *