صادرات چیپس خرما درجه یک به کشورهای همسایه

صادرات چیپس خرما درجه یک بعنوان یکی از فرآورده های مهم و خوشمزه خرمای مرغوب ایرانی با قابلیت نگهداری دراز مدت خارج از یخچال توسط شرکت های صادرکننده به کشورهای اروپایی و همسایه صورت می گیرد.

صادرات چیپس خرما درجه یک به کشورهای همسایه

نکاتی قبل از صادرات چیپس خرما

نکاتی قبل از صادرات چیپس خرما

با در نظر گرفتن عواملی چون افزایش جمعیت کشور، نوسانات شدید درآمدهای حاصل از صدور نفت خام و پایان پذیر بودن منابع نفتی، بیش از پیش اهمیت تمرکز بر توسعه صادرات غیر نفتی برای مسئولین و برنامه ریزان کشوری آشکار شده است.

یکی از فیلدهای صادراتی غیرنفتی توانمند ایران در راستای ارزآوری و رونق تجارت خارجی، محصولات کشاورزی و فرآورده های تهیه شده از آن ها همانند چیپس خرما می باشد. اما صادرکنندگان چیپس خرما جهت کاهش ریسک اقتصادی کارشان چه نکاتی را باید قبل از صادرات در نظر داشته باشند؟

در ذیل به برخی از نکات قابل توجه اشاره شده است:

  • شناسایی نیاز مشتری و بازار هدف، نقش مهمی بر رضایت مشتری و افزایش فروش دارد؛ برای مثال در کشورهای اروپایی علاوه بر توجه به کیفیت محصول به ظاهر و نوع بسته بندی محصول نیز بسیار توجه می شود به گونه ای که حاضر هستند برای آن بهای بیشتری نیز پرداخت نمایند. همچنین در راستای این امر از تمامی استاندارهای گمرک ایران و کشور مقصد آگاهی پیدا نمایید.
  • علاوه بر داشتن تمرکز ویژه بر طراحی بسته بندی های ویژه با ظاهری هر چه شکیل تر و تاثیر گذارتر؛ از بسته بندی های مقاوم در برابر ضربه، فساد غذایی و حشرات ، تجزیه پذیر در طبیعت یا دارای قابلیت استفاده به شیوه های مختلف توسط مشتری استفاده شود و از صادرات فله ای این محصول پرهیز گردد.
  • پروتکل های بهداشتی در طول تمامی فرآیند تولید، بسته بندی و ارسال کاملا رعایت گردد.
  • تمرکز ویژه ای بر امر بازاریابی این محصول گذاشته شود.

عرضه چیپس خرما به سراسر کشور

عرضه چیپس خرما به سراسر کشور

تولید چیپس خرما(خرما قیچی یا خرما چیپسی) این محصول طبیعی سرشار از ویتامین،مواد معدنی و موثر در پیشگیری از سکته قلبی و مغزی، آلزایمر، سرطان و جایگزین مناسب شکر برای استفاده با چای یا پخت انواع کیک ها و غذاها(عدس پلو) از خرمای تازه و درجه یک ایرانی در طعم های گوناگونی چون دارچینی، زنجبیلی و غیره برای تمام گروه سنین از کودک تا بزرگسال توسط تولیدکنندگان بسیاری از شهرهای خرما خیز ایران همانند بوشهر،کرمان، فارس و با بهره گیری از دستگاه های مجهز، مدرن و رعایت تمامی استانداردها و نکات بهداشتی انجام می شود.

عرضه این محصول به سراسر ایران انجام می شود. البته خریداران عمده جهت خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه می توانند با شماره تلفن های واحد بازرگانی و فروش کارخانه ها تماس حاصل فرمایند یا به سایت های اینترنتی مربوطه مراجعه نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *