عرضه مستقیم خرمای گنتار خاصویی توسط کارخانه

یکی از بهترین خرمای برداشت شده از مناطق جنوبی کشورمان خرمای گنتار خاصویی است. این نوع خرما به دلیل ارزش غذایی فراوانی که دارد امروزه جزء پرفروش ترین نوع این محصول در بازار فروش می باشد. نخل داران مناطق مختلف ایران در زمینه برداشت این محصول فعال هستند، می توانند برای عرضه مستقیم خرمای گنتار تازه از کارخانه به بازار از فروشگاه های معتبر عرضه کننده این محصول در سراسر ایران استفاده نمایند، این مراکز دارای فروش حضوری و اینترنتی می باشد.

عرضه مستقیم خرمای گنتار خاصویی توسط کارخانه

روش های افزایش عرضه انواع خرمای گنتار خاصویی در بازار

روش های افزایش عرضه انواع خرمای گنتار خاصویی در بازار خرما به دلیل ارزش غذایی و دارویی فراوانی که دارد، امروزه در سبد غذایی خانوارهای ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل نیز بازار فروش این محصول بسیار پر رونق می باشد. یکی از بهترین نوع خرمای موجود در بازار خرمای گنتار بوشهر است.

با توجه به اینکه هر سال حجم زیادی از این نوع خرما از استان‌های جنوبی کشورمان برداشت می‌شود، تولید کنندگان و فروشندگان باید از روش هایی برای عرضه این محصول در بازار استفاده کنند تا بتوانند باعث افزایش عرضه این محصول در بازار فروش داخلی و خارجی بشوند.

  • یکی از روش های افزایش عرضه این نوع خرما در سراسر ایران استفاده از بسته بندی و ظروف با کیفیت برای فروش این محصول در بازار فروش داخلی و خارجی می باشد.
  • مشخص کردن میزان کیفیت و مرغوبیت این محصول در کارخانجات تولیدی، در عرضه این نوع خرما موثر است.
  • جدا کردن خرماهای آفت زده و بیمار از سایر خرمای گنتار باعث حفظ کیفی این محصول و بالا رفتن فروش بهتر می شود.
  • بسته بندی این محصول باید زیبا و شکیل باشد، بر روی آن علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضا ذکر شود و باعث جذب مشتری برای خرید این محصول گردد.

مشکلات عرضه عمده خرمای گنتار خاصویی

مشکلات عرضه عمده خرمای گنتار خاصویی امروزه مشکلات زیادی در زمینه عرضه عمده خرمای گنتار خاصویی در ایران وجود دارد که در صورت بی توجهی به این مشکلات باعث ایجاد ضرر و زیان بسیار زیادی برای تولید کنندگان این محصول می شود. از آنجا که در مناطق مختلفی همچون کازرون، برازجان، اهرم و داراب و بهبهان این نوع خرما در ابعاد وسیعی برداشت می شود، می توان با برداشتن موانع فروش این محصول، درآمد خوبی را از فروش این نوع خرما نصیب تولیدکنندگان خرما گنتار نمود. در ادامه به بررسی مشکلات عرضه عمده این محصول می پردازیم.

  • یکی از مشکلات فروش عمده این محصول عدم بازاریابی صحیح و ناآشنا بودن مصرف کنندگان با این محصول است، با انجام تبلیغات لازم در مراکز فروش به صورت حضوری و اینترنتی می‌توان این نوع خرما را به راحتی به همه مصرف‌کنندگان معرفی نمود.
  • استاندارد نبودن بسته بندی این محصول که باعث پایین آمدن ارزش غذایی این محصول از دیگر مشکلات در فروش عمده این نوع خرما دارد.
  • عدم انتخاب شیوه مناسب برای فروش یکی دیگر از مشکلات برای عرضه عمده می باشد.
  • بالا رفتن میزان تورم در بازار و افزایش قیمت خرما از دیگر مشکلات بازار فروش این محصول است.
  • عدم انبارداری صحیح و اصولی باعث خراب شدن و فساد این محصول و ایجاد مشکلات زیاد برای فروش عمده می شود.

عرضه عمده خرمای گنتار خاصویی تازه در کشور

عرضه عمده خرمای گنتار خاصویی تازه در کشور امروزه برای عرضه عمده خرمای گنتار بهبهان تازه راه های بسیار زیادی وجود دارد، به طوری که با استفاده از آن می توان در زمینه فروش این محصول به موفقیت‌های زیادی رسید. یکی از روش های عرضه عمده این محصول در سراسر کشور استفاده از فروشگاه های عرضه کننده این محصول که دارای فروش عمده می باشند.

امروزه برای فروش آسان تر و راحت تر این محصول به صورت عمده می توان عرضه کلی این محصول را به صورت اینترنتی نیز انجام داد. در این روش فروش با ایجاد وب سایت می توان مشخصات این نوع خرما را با میزان کیفیت و قیمت در وب سایت یا فروشگاه های اینترنتی معتبر می‌توان اقدام به جذب مشتری برای خرید این محصول نمود، این نحوه عرضه امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، هدف از این نوع فروش می توانند برای جلب اعتماد، فروش سریع تر و سود بهتر باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *