فروش اینترنتی خرمای مضافتی ارزان در سراسر کشور

فروش اینترنتی خرمای مضافتی ارزان به صورت اینترنتی در بین مشتریان رواج بسیار زیادی دارد و شرکت ما به این منظور فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نموده تا خریداران بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. و فروشندگان همه‌ روزه در محل حاضر هستند و به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهند.

فروش اینترنتی خرمای مضافتی ارزان در سراسر کشور

استاندارد های لازم برای صادرات خرما

استاندارد های لازم برای صادرات خرما تمامی کشورهای جهان، شرایط آب و هوایی که متناسب با رشد کردن تمامی محصولات غذایی و کشاورزی شان باشد را ندارند و همین امر سبب شده است که کشورها به وارد کردن محصولاتی که خود ندارند روی بیاورند؛ این کشورها علاوه بر، تأمین کردن نیاز جامعه خودشان، نسبت به صادرات کالا به دیگر کشور ها نیز گامی برداشته اند. اولین مرحله برای صادر کردن خرما، داشتن اطلاعات در مورد قوانین و مراحل صادرات خرما است. همچنین باید تمامی استانداردهای لازم و اصول مربوط به بسته بندی خرما و صادر کردن آن را بدانند. مرحله دیگر دریافت مجوز از طرف وزارت بهداشت و گرفتن تاییدیه از طرف گمرک و همچنین گرفتن معرفی نامه صادراتی می باشد. پس از این مراحل تاجران بایستی به ازسال سریع کالا اقدام کنند.

به طور کلی صادرات مواد غذایی به تمامی کشورها از موارد مهم و حساس به شمار می رود. بنابراین لازم است که تاجران علاوه بر دریافتن مجوز مورد نیاز از وزارت بهداشت و قرنطینه و گواهی استاندارد، مجوز صادر کردن مواد غذایی و همچنین دریافت کردن گواهی انرژی اتمی را اخذ نمایند. در آخرین مرحله، تاجران بایستی لیست عدل بندی را تهیه نمایند و مجوزی را که در انتظارش بودند از گمرک دریافت نمایند.

آیا می دانستید به خرمای پیارم لقب طلای پنهان جنوب داده اند؟ این خرما از با کیفیت ترین و گران قیمت ترین خرماهای صادراتی ایران محسوب می شود که از آن با نام های خرمای شکلاتی یا مریمی یاد می شود.

صادرات خرمای پیارم سبب ارز آوری و سود آوری مرز کشور شده است. مشخصات خرمای پیارم: پوست نازک و چروکیده، رطوبت کم و رنگ قهوه ای تیره پوسته می باشد.

خرمای پیارم، جزء محصولات نیمه خشک تولید شده در کشور محسوب می شود و ماندگاری بالایی دارد؛ همین امر سبب شده تا در طول رسیدن به مقصد، کیفیت و ظاهر خرما حفظ شود.

از دیگر خصوصیات این خرما می توان به طعم بی نظیر و فوق العاده آن، ظاهری زیبای آن اشاره نمود که همین موارد سبب جلب توجه بازارهای خارجی شده است.

عرضه خرمای مضافتی با قیمت ارزان به سراسر کشور

عرضه خرمای مضافتی با قیمت ارزان به سراسر کشور عرضه خرمای مضافتی، پیارم و خرمای ایرانی توسط این شرکت صورت می گیرد. این شرکت همیشه تلاش کرده تا بتواند شرایط آسانی را برای مشتریان خود فراهم سازد و همچنین بتواند مرغوب ترین نمونه از این محصول را با قیمتی ارزان و کیفیتی اعلا خریداری نمایند.همچنین شما می توانید محصولات ما را در سایت آنلاین مشاهده نمایید. در این سایت علاوه بر معرفی محصولات، قیمت آن ها نیز مشاهده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *