فروش بی واسطه بهترین خرمای کبکاب در خوزستان

خرمای کبکاب خوزستان از انواع خرمای تولید شده در ایران است. میوه این محصول بیضی شکل می باشد. این خرما از انواع خرماهای صادراتی ایران می باشد که میوه رسیده آن رنگ قهوه ای تیره دارد. این خرما بیشتر بصورت رطب مصرف می شود و از خرماهای نیمه خشک و تر ایران محسوب می شود. زیرا خرمای کبکاب چسبیده به میوه می باشد و شیرین آن زیاد و تند نیست.

فروش بی واسطه بهترین خرمای کبکاب در خوزستان

هر آنچه باید از تجارت خرما کبکاب بدانیم

هر آنچه باید از تجارت خرما کبکاب بدانیم خرما محصولی بسیار مغذی و پر خاصیت است که به عنوان یکی از بهترین میان وعده ها شناخته می شود. خرمای کبکاب نیز یکی از بهترین انواع خرماها می باشد که استفاده از آن می تواند به راحتی انرژی مورد نیاز روزانه بدن را تامین کند، بنابراین استفاده از این محصول برای ورزشکاران، کودکان و کسانی که فعالیت ذهنی و بدنی زیادی دارند توصیه می شود.

خرمای کبکاب برازجان از بهترن نوع خرمای کبکاب می باشد که در بازار خرما بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این خرما از محصولات خوب برای صادرات نیز می باشد. خرمای کبکاب فراشبند از خرمای خوب و درجه یک تولید ایران است. این محصول باید بدور از رطوبت و نورمستقیم خورشید نگهداری شود تا همیشه تازه و خوشمزه باقی بماند. خرمای زرد یا همان خرمای عسلی از انواع رطب خوشمزه و مورد پسند در بازار ایران می باشد. این خرما پتانسیل بالای برای صادرات دارد. خواستگاه اصلی خرمای زرد در ایران شهرستان کازرون در استان فارس می باشد.

خرمای کبکاب به علت زیبایی ظاهر و طعم دلپذیر علاوه بر مورد پسند بودن در بازار داخلی، مشتریان زیادی نیز از سراسر جهان دارد همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه این خرما از عوامل اصلی رونق آن در صادرات می باشد. بنابراین سرمایه گذاری در زمینه تولید بیشتر خرمای کبکاب و فراهم نمودن شرایطی مانند بسته بندی مناسب، تسهیل امور گمرکی، ایجاد سردخانه های مناسب و دیگر عوامل می تواند ضمن سوداوری برای کشاورزان و صادرکنندگان، ارزاوری مناسبی نیز برای کشور به همراه داشته باشد.

میزان سهم ایران از صادرات خرما کبکاب

میزان سهم ایران از صادرات خرما کبکاب خرمای کبکاب از مهمترین انواع خرمای تولید ایران است که هم از نظر اقتصادی و هم از لحاظ جایگاه صادراتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. صادرات این خرما به سایر کشورهای جهان در قاره های مختلف باعث ارزاوری مناسبی برای کشور شده است. خرمای کبکاب از پرتولیدترین خرماهای کشور می باشد.

پرورش نخلستان در ۱۵ استان کشور انجام می پذیرد که استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان از بیشترین حجم درختان نخل برخوردار می باشند. ایران از لحاظ سطح زیر کشت نخلستان رتبه اول جهان را دارد، اما متاسفانه با توجه به صادرات فله ای خرما به سایر کشورهای جهان، نقش و جایگاه ایران در صادرات خرما چندان مطلوب وقابل توجه نیست و بسیاری از کشورها پی از وارد کردن خرمای ایران بصورت فله ای، آن را در بسته بندی های شکیل و زیبا و با نام خود در بازارهای جهانی به فروش می رسانند.

خرمای کبکاب از بهترین نوع خرمای صادراتی ایران می باشد که با توجه به تولید انبوه، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، سهم چشم گیری در بازار صادرات خرمای ایران دارد. استان خوزستان از بزرگترین تولید کنتدگان خرمای باکیفیت کبکاب می باشد که با سرمایه گداری و افزایش تولید و استفاده از تکنولوژی های نوین در بسته بندی و صادرات محصول، می توان جایگاه ایران در بازارهای بین المللی این محصول پرکاربرد را افزایش داد و ارز اوری مناسبی را برای کشور به دست اورد.

بازار فروش خرمای کبکاب خوزستان با قیمت استثنایی

بازار فروش خرمای کبکاب خوزستان با قیمت استثنایی تولید گسترده خرمای کبکاب و توزیع عمده و کلی آن در بازار فروش خرما و خشکبار باعث می شود تا همگی بتوانند خرمای تازه و باکیفیت کبکاب را تهیه و مصرف نمایند. همچنین ایجاد غرفه های عرضه مستقیم محصول توسط باغداران می تواند ضمن حذف واسطه گری در بازار فروش این محصول، شرایط مناسبی را برای خرید بی واسطه خرمای باکیفیت و تازه فراهم نمایند تا مشتریان محصول مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *