فروش ویژه خرمای کبکاب با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در جنوب

در حال حاضر مراکز فروش خرمای کبکاب جنوب، آن را به صورت عمده و مستقیم در بهترین کیفیت و بسته بندی سطلی با حجم‌های مختلف به قیمت بسیار مطلوب و منصفانه در اختیار مشتریان این محصول قرار ‌‌می‌‌‌دهند که از طرفداران بسیاری برخوردار ‌‌می‌‌‌باشد. باید عنوان کرد که پرفروش ترین مراکز پخش این نوع ماده غذایی ارزشمند و پرخاصیت، در حال حاضر عمدتاً سایت‌های اینترنتی ‌‌می‌‌‌باشد، چرا که طبق شرایط حاکم بر جامعه افراد ‌‌می‌‌‌توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فروش ویژه خرمای کبکاب با کیفیتی عالی و قیمت مناسب در جنوب

نکاتی که هنگام خرید خرما باید بدانید

نکاتی که هنگام خرید خرما باید بدانید خرما مشکی انواع مختلفی دارد که هر کدام هم به صورت بسته بندی های کوچک و هم به صورت فله ای باز و یا بسته بندی شده کیلویی به فروش می رسد. اما در هنگام خرید این محصول حتما باید به یک سری نکات توجه داشته باشید و بر اساس این فاکتورهای مهم، خرید خود را انجام دهید.

بسته‌ بندی مناسب خرما باید به گونه‌ ای باشد که علاوه بر درج علامت استاندارد وزارت بهداشت، باعث نگهداری بهتر خرما شده و کیفیت طعم آن را حفظ نموده و از خراب شدن آن هم جلوگیری کند.

برخی خرما ها، دارای شیره بالا هستند و در صورتی که بسته‌ بندی مناسبی نشود، ماندگاری پایین خواهند داشت؛ بنابراین خرید محصول در بسته بندی مناسب اهمیت بسزایی دارد.

همچنین، در هنگام خرید این محصول حتما به ظاهرش توجه داشته باشید که خرما رنگ قهوه ای تیره تا روشن با بافت نرم و شیره دار داشته، هسته آن کمی ریز است و همچنین طعم آن شیرین و بسیار لذیذ باشد.

توجه داشته باشید که خرما ها فاقد هر نوع مواد اضافی مانند چوب، برگ یا هر نوع آلودگی و گرد و غبار باشند؛ در این صورت است که می توان به محصولات فله ای اطمینان نمود.

مناطق جنوبی کشور، جز تولید کنندگان بزرگ خرما محسوب می شوند و به دلیل کیفیت بالای این خرما های تولیدی، بخش ویژه ای از آن ها به صورت تازه یا سایر فراورده هایی خرمایی به کشورهایی که تولید کننده خرما نیستند و یا تولیدات آن ها کفاف بازارهای داخلی را نمی دهد، انجام می شود.

معمولا نحوه صادرات آن به دو صورت از طریق شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی است که مورد دوم در کشور رایج تر است و تجار پس از کسب اطلاعات لازم راجع به نیاز مشتری و سلیقه آن ها در نوع خرما و یا بسته بندی آن، محصولات تولید خود را دسته بندی نموده و با ماشین های حمل مخصوص که مجهز به یخچال و تهویه هوا هستند، به سمت کشور مقصد روانه می کنند و پس از گذراندن مراحل گمرک، از طریق روش های زمینی یا دریایی، عمل صادرات انجام می شود.

کیفیت انواع خرما بسته بندی

کیفیت در هر محصولی که قرار است خریداری شود، حرف اول را می زند. این بدان معناست که خریداران در وهله اول و در زمان خرید به اولین چیزی که توجه می کنند، کیفیت خوراکی است که قرار است آن را انتخاب و بابت آن پول پرداخت کنند.

خرما، یکی از مهمترین خوراکی هایی است که تازگی و کیفیت آن برای مشتری ارزشمند است. عوامل متعددی بر روی کیفیت خرمای کبکاب اثرگذار است، که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. شرایط آب و هوایی که خرما در آنجا پرورش یافته است.
  2. نحوه بهره برداری و در نتیجه سالم رسیدن دانه های خرما به کارخانه های فرآوری و بسته بندی
  3. نوع و نحوه بسته بندی
  4. محل نگهداری

خرما، باید پس از برداشت در محلی خشک و خنک نگهداری شود. خنکی هوای محل نگهداری تا حد بسیار زیادی می تواند، کیفیت و تازگی خرما را حفظ کند و برعکس گرما و رطوبت سبب ترشیدگی و خراب شدن خرما خواهد شد.

بسته بندی هم در این میان نباید فراموش شود. نوع بسته بندی باید به گونه ای باشد که هیچگونه هوایی به داخل بسته و خرماها نفوذ نکند تا خرما کیفیتش را در درازمدت حفظ نماید.

در مورد خرما کبکاب تازه بیشتر بدانیم

در مورد خرما کبکاب تازه بیشتر بدانیم

ایران، به دلیل شرایط آب و هوایی مناسبی که دارد، یکی از کشورهای شناخته شده در حوزه تولید خرما در جهان می باشد. کیفیت، ارگانیک بودن و قیمت مناسب، سبب شده خریداران خارجی زیادی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی خواهان خرید آن از ایران باشند.

در حال حاضر تنوع خرمای تولید شده در ایران بسیار بالاست که از شناخته شده ترین آنها می توان به خرماهای زیر اشاره نمود.

  • خرمای زرد زاهدی
  • خرمای استعمران
  • خرمای کبکاب
  • خرمای مضافتی
  • خرمای پیارم

مناطق جنوبی ایران، خاستگاه اصلی تولید خرما در ایران هستند. بهترین خرماهای ایرانی از بندرعباس و خوزستان برداشت می شود. خرمای حاجی آباد و مضافتی بم، شهره عام و خاص بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

در بازار ایران خرمای مضافتی و خرمای کبکاب، بیش از دیگر انواع خرماها شناخته شده می باشد و مردم در طول سال خرمای مضافتی را برای مراسم های مختلف خود خریداری و استفاده می کنند.

خرمای مضافتی سیاه، دارای شیره نسبتا کمی بوده و به همین دلیل نگهداری آن، آسان تر است؛ اما، برای افرادی که خرمایی با شیره زیاد را می پسندند، خرمای کبکاب به دلیل پر شیره بودن، گزینه ایده آلی به حساب می آید.

پیارم و مضافتی، جزء خرماهای صادراتی ایران به حساب می آیند. این نوع خرماها، به دلیل آنکه حالت نیمه خشک دارند، امکان نگهداری آن در طولانی مدت فراهم بوده و به همین دلیل به راحتی می توان آن را به کشورهای مختلف صادر کرد.

عوامل موثر بر قیمت خرما جنوب

خرما هم مانند هر کالا و محصول دیگری در بازار با قیمت‌های منتوعی عرضه ‌‌می‌‌ شود. عوامل زیادی هستند که قیمت فروش این محصول را تعیین ‌‌می‌‌ کنند و بر آن تاثیر دارند. یکی از مهم ترین عوامل را ‌‌می‌‌ توان محل پرورش و برداشت خرما دانست. برای مثال در بازار، قیمت فروش خرما کبکاب جنوب با قیمت فروش خرما کبکاب مناطق دیگر تفاوت دارد.

از عوامل دیگر ‌‌می‌‌ توان به نوع خرما اشاره کرد. خرما تازه و با کیفیت معمولا قیمتی بالاتر از بقیه دارد. خرما تازه را ‌‌می‌‌ توان در فصل برداشت خرما با قیمت مناسب تهیه کرد، اما در صورتی که بخواهید خرما را با قیمت کمتر بخرید، خرمای کیلویی یک گزینه مناسب است. بسته بندی خرما یکی از عوامل افزایش قیمت آن است، نوع بسته بندی که برای خرما به کار برده ‌‌می‌‌ شود نیز یک عامل موثر بر قیمت آن است.

عواملی که گفته شد بر قیمت خرما تاثیر دارند، اما مهم ترین عامل تعیین قیمت، کیفیت محصول است. هر چه خرما کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش ‌‌می‌‌ یابد. معمولا برای صادرات هر محصول با کیفیت ترین نمونه انتخاب ‌‌می‌‌ شود، در صادرات این کالا نیز به همین شکل است. خرمای صادراتی بخاطر کیفیت بالاتر قیمت بیشتری نیز دارد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت، نحوه خرید خرما است. اگر بتوانید برای تهیه محصول، خرید خود را از تولید کننده اصلی و به شکل مستقیم انجام دهید، ‌‌می‌‌ توانید مبلغ کمتری برای آن پرداخت کنید. هر چقدر تعداد واسطه‌ها را بتوان کمتر کرد، قیمت محصول کاهش ‌‌می‌‌ یابد. خرمای کبکاب خوزستان یکی از محصولاتی است که علاوه بر داشتن قیمتی مناسب از کیفیت خوبی برخوردار است.

قیمت عمده خرمای کبکاب تازه

قیمت عمده خرمای کبکاب تازه تولیدکننده خرما با فروش بی واسطه خرمای کبکاب صادراتی با ارزان ترین قیمت، فرصت مناسبی را در اختیار خریداران این محصول قرار داده است تا خرمای مورد نیاز خود را با تسهیلات ویژه و مستقیما از خود تولید کننده تهیه نمایند. بدون شک این اقدام تولید کننده باعث کاهش هزینه های نگهداری کالا توسط تولید کننده می گردد و همچنین محصول را با کیفیت بالا در اسرع وقت به خریدار می رساند.

انواع خرمای تولید شده در جنوب ایران به دلیل کیفیت بالا از اقلام مهم صادراتی ایران می باشد که علاوه بر رونق کسب و کار در این مناطق و ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از مردم، باعث ارزآوری برای کشور و رونق اقتصادی در سطح ملی می شود.

اما این که خرمای صادراتی باید با چه قیمتی به بازار عرضه شود تا هم به نفع تولید کننده باشد و هم مشتریان داخلی و خارجی را برای خرید آن ترغیب کند، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • اولین عامل در تعیین قیمت خرما در نظر گرفتن نوع خرما و هزینه هایی است که کشاورز برای تولید این محصول متحمل شده و بر همین اساس قیمت خرما باید به گونه ای تعیین شود که تولید کننده، علاوه بر جبران هزینه ها، سود عادلانه ای کسب کند.
  • فاکتور مهم بعدی در تعیین قیمت نحوه بسته بندی، حمل و نقل و نگهداری این محصول است.
  • بخشی از قیمت محصول نیز بر اساس هزینه های جانبی شامل دریافت مجوزهای بازرگانی مالیات بر ارزش افزوده و امور گمرکی شامل هزینه ترخیص کاری و … می باشد.

موارد ذکر شده تنها بخشی از هزینه هایی است که در جریان تولید تا فروش خرما در بازار مقصد باید در نظر گرفته شودو کارشناسان برای تعیین نرخ واقعی خرمای صادراتی، باید تمامی این عوامل را در نظر بگیرند تا تولید کننده انگیزه کافی برای ادامه فعالیت داشته باشد.

تولید خرما کبکاب صادراتی با ارزان ترین قیمت

همواره خریداران خرما کبکاب درجه یک و ممتاز ‌‌می‌توانند آن را به روش‌های حضوری و اینترنتی خریداری کنند. خرید اینترنتی محصول به صورت مستقیم، از طریق سایت اینترنتی حاضر از این مرکز عرضه انجام ‌می‌‌شود. شما ‌می‌‌توانید به صورت غیر حضوری ثبت سفارش نموده تا ضمن حفظ و تعهدات آنها در قبال برتری کیفیت این محصول و نیز ارزان بودن قیمت آن، محصول را در همان محل تعیین شده از سوی خودتان تحویل گرفته و به مصرف برسانید. این روش به‌ طور حتم منجر به افزایش ‌میزان رضایت ‌مندی و اط‌مینان مشتریان خواهد شد و منجر به ادامه همکاری و مشارکت در داد و ستد مجدد آن‌ها خواهد بود.

لازم به ذکر است که امروزه اگر چه سفارش این محصول به صورت اینترنتی و مستقیم امکان پذیر ‌‌می‌باشد، ولی ابتدا دقت کنید که سایت مربوطه نشان اعتماد الکترونیک از پلیس فتا جمهوری اسلا‌‌می‌ را داشته باشد. سپس با اط‌مینان خاطر بسیاری ‌‌می‌توانید محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نموده و خریداری کنید.

در روش حضوری با مراجعه به فروشندگان معتبر ‌‌می‌توان پس از بررسی کیفیت محصول، آن را در حجم و تناژ و نیز بسته بندی مورد نظر خریداری نمود. ضمن بهره مندی از تخفیفات ویژه، این نوع خرما با همان کیفیت ثبت شده به شما تحویل داده خواهد شد.

برای سفارش خرید خرمای کبکاب از فروشندگان معتبر خوزستان، مشتریان و متقاضیان آن ‌‌می‌‌‌توانند با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی خود یکی از دو روش مطرح شده را انتخاب نموده و بدین طریق به محصولی با کیفیت برتر و در عین حال ارزان قیمت دست یابند که یقینا رضایتمندی آن‌ها را به دنبال خواهد داشت.

خرما از جمله محصولاتی بوده که هر ساله از ایران به مقصد کشورهای مختلف رهسپار می شود. در این میان برخی از موانع هم وجود دارند که می توانند صادرات را تحت تاثیر خود قرار داده و حتی در برخی از مواقع به کاهش آن بینجامند. در ادامه مطلب به برخی از این موانع اشاره خواهیم نمود.

اولین و یکی از مهمترین موانع، قوانین دست و پاگیری هستند که جلوی صادرات را گرفته و صادر کنندگان را از انجام کار، منصرف می کنند. قوانینی که نیاز به اصلاح داشته و لازم است تا دست اندرکاران با بررسی دقیق آن ها، نسبت به رفع ایرادات، جهت تسهیل در امر صادرات خرما اقدام کنند.

پخش عمده باکیفیت ترین خرمای کبکاب در جنوب

پخش عمده باکیفیت ترین خرمای کبکاب در جنوب خرما از جمله محصولاتی است که بواسطه ی طعم خوشایند و ارزش غذایی بالا به صورت گسترده مصرف می شود. هرچند تقاضا برای این محصول در برخی زمان ها مثل ماه رمضان افزایش چشمگیری دارد، اما مصرف آن محدود به زمان خاصی نیست و در تمامی فصول سال طرفداران خاص خود را دارد. هر ساله در مناطق جنوب کشور ارقام مختلفی از این محصول کشت می شود که انواع خرمای خشک زرد و قهوه ای، رطب و خرمای شیره دار، مانند خرمای کبکاب از جمله ارقام پرفروش این محصول در بازار ایران است.

با وجود بازار مناسب خرما در ایران در سال های اخیر به واسطه ی خشک سالی و کاهش آمار تولید و نیز افزایش هزینه های جانبی کشاورزان، این محصول شاهد افزایش قیمت چندین درصدی بوده است. ناگفته نماند به دلیل وجود دلالان در جریان خرید و فروش به نظر می رسد سود حاصل از این افزایش قیمت بیشتر به جیب واسطه ها رفته و تولید کننده گان همچنان با فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

به نظر می رسد با توجه به نیاز همیشگی بازار به خرما و موانع موجود بر سر راه تولید و توزیع این محصول با قیمت منصفانه علاوه بر حمایت های دولتی از خرما کاران باید ساز و کار مناسبی برای ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار ایجاد شود تا هر دو طرف از مزایای یک معامله پرسود بهره مند شوند.

تولید کننده خرمای کبکاب برای کاهش هزینه های جانبی فروش خرما و امکان ایجاد ارتباط مستقیم با خریداران اقدام به راه اندازی بازار اینترنتی فروش خرما نموده است و با عرضه اینترنتی محصولات خود گام مهمی در حذف واسطه ها و تسریع در تحویل خرمای تازه به مشتریان برداشته است.

این نوع عرضه مشتری را از مراجعه مستقیم به مراکز تولید خرما بی نیاز می کند و صرفه اقتصادی بیشتری برای مشتری دارد،زیرا خرمای کبکاب صادراتی را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه خریداری می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *