قند حبه خرما طعم دار و ساده در بسته بندی کاملا بهداشتی

امروزه در ایران یکی از از تولیداتی که از خرما انجام می شود حبه قند خرمایی است که بسیار پرطرفدار است و بسیار مقوی است برای همین قند حبه خرما طعم دار و ساده در بسته بندی کاملا بهداشتی در بازار داخلی وجود دارد و شما می توانید آن را تهیه کنید، بهتر است قبل از خرید درمورد این قندها بیشتر صبحت کنیم.

قند حبه خرما طعم دار و ساده در بسته بندی کاملا بهداشتی

قند حبه خرما

قند حبه خرما یکی از تولیدات خوشمزه و مقوی که از خرما انجام می‌ شود حبه قند خرمایی است که بسیار مقوی است و طرفداران خاص خود را دارد، در تمامی مراحل آماده سازی خرما از دستگاه‌ های پیشرفته و مکانیزه استفاده می شود، خرما فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و در آن فیبر، ویتامینها و مواد معدنی بی شماری است. افرادی که طبع سردی دارند می‌ توانند از حبه قند خرما زنجبیل استفاده کنند.

زنجبیل یکی از طعم دهنده های پر خاصیت است که در تولید خرما حبه ای از آن استفاده می شود، زنجبیل خواص بسیار زیادی دارد برای مثال: تقویت کننده قلب است برای خلاص شدن از سرماخوردگی ویروسی بسیار مناسب است، ضد سرفه است، باعث جریان گردش خون بهتر می‌شود، آنتی اکسیدان زیادی دارد، کلسترول خون را پایین می‌ آورد و غیره.

حبه قند خرما یکی از شیرین کننده هایی است که می‌توان در کنار چای و دمنوش در خانه و محیط کار از آن استفاده کرد و لذت برد، قندی که در خرما وجود دارد فروکتوز نامیده می شود، فیبری که در خرما وجود دارد باعث کندی جذب قند آن می‌شود و بنابراین هنگام مصرف خرما از نوسانات قند خون جلوگیری می‌کند و در نتیجه خرما به عنوان جایگزین قند برای افراد دیابتی بسیار مناسب است.

قند حبه خرما شما می‌توانید قندان های خود را با حبه قند خرما پر کنید و قندهای سفید مضر را دور بریزید، قندهای سفید صنعتی هستند که امروزه افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند و برای بدن مناسب نیست، بهتر است از حبه قند خرمایی استفاده شود زیرا طبیعی است و در آن افزودنی های غیرمجاز وجود ندارد و بسیار خوش طعم است و خواص و کیفیت بالایی دارد.

حبه قند خرما همان خرمای حبه ای می باشد که خرما را به شکل خمیر در می آورند و سپس به صورت حبه قند با طعم های مختلف مثل دارچینی، زنجبیلی، ساده و غیره تولید می کنند و هر فردی متناسب با ذائقه خود می‌تواند آن را تهیه کند، حبه قند خرما محصول جنوب کشور است زیرا در آنجا خرما به وفور یافت می شود، کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند از حبه قند خرما استفاده می کنند زیرا حبه قند خرما بسیار طبیعی است و فواید بیشماری برای بدن دارد.

همانطور که گفته شد حبه قند خرما همان خرما است که با دستگاه های مخصوص به شکل حبه درآمده است و از خواص خرما در آن کاسته نشده است، خرما غنی از ویتامین A است و بعضی از انسانها که شب کوری دارند به دلیل کمبود این ویتامین است بنابراین مصرف خرما به مبارزه با این بیماری کمک می کند، از فواید دیگر حبه قند خرما می توان به درمان یبوست، درمان اختلالات روده، تقویت استخوانها، جلوگیری از سرطان، بهبود سلامت قلب و بهبود سیستم عصبی بدن اشاره کرد.

حبه قند خرما دارای منابع بسیار زیاد می باشد که بعضی از این منابع آهن، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر، ویتامین B6، ویتامین A وغیره است که هر کدام از این منابع در بدن لازم است، متخصصین تغذیه مصرف روزانه خرما را به جای استفاده از قند توصیه می کنند، بهتر است حبه قند خرما را در سبد غذایی خود قرار دهید و از آن استفاده کنید.

تولید حبه قند خرما

تولید حبه قند خرما برای اینکه در کارخانه تولیدات خوبی صورت بگیرد به این متن توجه کنید؛ تولید حبه قند خرما دو روش وجود دارد، روش سنتی و روش صنعتی در روش سنتی با خیس کردن خرما هسته خرما را جدا می کردند اما در روش صنعتی هسته خرما با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود در روش سنتی شرایط ایجاد باکتری وجود دارد اما در تولید صنعتی همه مراحل با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن صورت می گیرد و این محصول به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود.

در تولید حبه قند خرما کیفیت و مرغوبیت کالا توسط کارشناسان اندازه گیری و آزمایش می شود تا تولید این محصول بسیار استاندارد باشد. حبه قند خرما یکی از فرآورده های جدید خرمایی است که در کارخانه های تهیه فراورده ی خرما در برند های مختلفی عرضه می شود، حبه قند خرما در طعم های مختلفی تولید می شود و هر کدام از این طعم ها طرفداران پروپا قرص خود را دارد.

همچنین حبه قند خرما در بسته بندی های متفاوت و کاملا بهداشتی و همچنین با کیفیت متفاوت عرضه می شود، حبه قند خرما توانسته است از فروش بسیار بالایی در داخل ایران و خارج از ایران به صورت صادرات برخوردار شود. حبه قند خرما با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست انجام می شود، خط تولید حبه قند خرما شامل دستگاه هایی مثل سورت، هسته گیر، خمیر زن، حبه زن و در آخر بسته بندی می باشد.

این دستگاه ها می تواند خرما را به صورت حبه های مساوی به شکل مکعب و استوانه ای در آورد. امروزه تولید حبه قند خرما افزایش چشمگیری پیدا کرده است، یکی از دلایلی که باعث این افزایش شده است طعم های مختلف آن است زیرا در طعم های زنجبیلی، دارچینی، جنگلی، آلو و غیر تولید می شود، این تنوع طعمها و همچنین فواید بی نظیر که برای بدن دارد باعث شده‌ است هم طرفدارانی در داخل کشور داشته باشد و هم طرفدارانی در خارج از کشور به خود جذب کند.

قیمت حبه قند خرما

قیمت حبه قند خرما در ابتدای فصل تولید به دلیل پایین بودن قیمت خرما کاهش پیدا می‌کند اما زمانی که موجودی خرما کاهش پیدا می‌کند قیمت حبه قند خرما افزایش پیدا می‌کند، قیمت حبه قند خرما در داخل کشور به خاطر تولیداتی که در کشور می شود بسیار مقرون به صرفه است و بر طبق نیاز می توانیم به راحتی آن را تهیه کنیم، در ایران شرکتهایی برای تولید حبه قند خرما وجود دارد که با هم به رقابت می پردازند، اما یکی از دلایل اصلی که بر قیمت حبه قند خرما تاثیر گذار است کیفیت خرمای به کار برده شده و نوع بسته بندی آن است.

قیمت حبه قند خرما از درب کارخانه نسبت به خرید حبه قند خرما توسط واسطه بسیار ارزان تر می باشد، فرآورده های خرمایی از جمله حبه قند خرما بستگی به هزینه های تولید و قیمت مواد اولیه آنها دارد، قیمت حبه قند خرما بستگی به نوع خرما و طعم های مختلف آن هم دارد.

قیمت محصولات خرمایی از جمله حبه قند خرما با توجه به فاکتورهای خاصی در بازار ارزیابی می شود، یکی از این فاکتور ها برند تولید کننده است و همچنین ظرف استفاده شده، نوع بسته بندی، شیوه خرید و حجمی ک خریداری می کنید مهم است، فاکتور مهم بعدی نمایندگی ها است که این نمایندگی ها قیمت روز محصولات خرمایی از جمله حبه قند خرما را اعلام می کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *