قیمت باورنکردنی خرما مضافتی 8 کیلویی در اصفهان

خرما مضافتی به خاطر خواص زیاد و شیره کمی که دارد ، از انواع مشتری پسند و پرمصرف خرما در ایران محسوب می گردد ، بازار خرید و فروش این میوه به قدری رونق دارد ، که در حال حاضر نیمی از نخلستان های کشور به کشت رطب مضافتی اختصاص پیدا نموده است. برای خرید خرما مضافتی 8 کیلویی ، می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید و این محصول خوش طعم را با قیمتی باور نکردنی خریداری نمایید .

قیمت باورنکردنی خرما مضافتی 8 کیلویی در اصفهان

میزان تولید سالانه خرما در ایران

میزان تولید سالانه خرما در ایران خرما به دلیل داشتن فواید بسیار ، جایگاه خاصی بین مردم جهان پیدا کرده است . این محصول علاوه بر ارزش غذایی فراوان به عنوان یکی ازمحصولات استراتژیک ، از اهمیت تجاري و اقتصادي زیادی برخوردار می باشد . خرما در شرایط آب و هوایی گرم ، در جنوب ایران کشت می شود .

خرما از مهم ترین محصولات کشاورزي در ایران است ، که تولید سالانه آن بیش از2/1 میلیون تن می باشد . بیش از 97 درصد خرماي کشور در استان هاي کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، فارس و هرمزگان تولید می شود. کشورهاي خاورمیانه بزرگترین صادرکننده خرما در جهان هستند. ایران بعد از مصر دومین کشور تولید کننده خرما در جهان است ، اما در بین کشورهاي صادر کننده این محصول ، در رتبه چهارم قرار دارد.

مهمتریـن ارقام خرمای ایران، گونه های خرمای استعمران متعلق به استان خوزستان، خرمای مضافتی متعلق به استان کرمان، خرمای زاهدی و خرمای کبکاب دراستان فارس و بوشهر و خرمای پیارم هرمزگان می باشد. خرمای مضافتی یکی از محبوب ترین انواع خرما در ایران می باشد ، که در حدود پنجاه درصد از کل تولید خرمای ایران به خرما مضافتی اختصاص دارد . حجم بالایی از این خرما به کشورهای دیگر صادر می شود . که این امر کشور ایران را به یکی از تولیدکنندگان عمده خرمای مضافتی و در عین حال به یک مرکز معتبر خرید این خرمای تبدیل کرده است.

خرید بدون واسطه خرما مضافتی 8 کیلویی باکیفیت

خرید بدون واسطه خرما مضافتی 8 کیلویی باکیفیت خرمای مضافتی به دلیل طعم خوب و مغذی بودن، توانسته است ، نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به سمت خود جلب کند، خرمای مضافتی رنگ سیاه یا قهوه ای متمایل به سیاه دارد . این محصول غذایی ارزشمند و خوشمزه ، درصد رطوبت بالایی دارد ، که سبب بازار پسندی آن شده است . خرید بدون واسطه خرما مضافتی 8 کیلویی باکیفیت ، از طریق فروشگاه اینترنتی ما امکان پذیر می باشد . برای خرید انواع رطب ایرانی و خرمای جهرم با قیمتی استثنایی ، می توانید سفارش خرید خود را در عرض چند دقیقه در سایت ثبت کنید و خرمای درجه یک را در بسته بندی 8 کیلویی و بهداشتی تهیه کنید .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *