قیمت خرما خاصویی امسالی درجه یک در بازار عمده فروشی

همواره قیمت خرما خاصویی امسالی درجه یک رابطه مستقیم با نحوه خرید آن در بازار عمده فروشی دارد که از چشم تیز بین عرضه کنندگان و خریداران عمده این محصول به دور نمانده است.

قیمت خرما خاصویی امسالی درجه یک در بازار عمده فروشی

قیمت خرما خاصویی

قیمت خرما خاصویی

خرما خاصویی از جمله انواع خرما تولید داخل کشور است که ضمن تامین و فراهم نمودن محصول مورد نیاز داخل پا را فراتر نهاده و در بخش صادرات به موفقیت های چشمگیری دست یافته است و توانسته بسیاری از متقاضیان این محصول را در سراسر دنیا را مجذوب خود نماید.

خرما خاصویی دارای ارزش غذایی خارق العاده ای همانند فیبر، انواع ویتامین، پتاسیم، کلسیم، آهن و غیره است که در پیشگیری و درمان انواع بیماری های قلبی و عروقی، گوارشی، پوکی استخوان، آلزایمر، کم خونی، انرژی زایی، درمان سرد مزاجی، ناباروری و مشکلات عصبی و روانی، مشکلات پوست و مو و غیره موثر و مفید می باشد.

اگر چه خواص ارزنده فوق مورد توجه اکثر خریداران و مصرف کنندگان است و باعث افزایش تقاضا برای آن شده است ولی باید تولید آن نیز ارتقا یابد که بازار های هدف را تأمین نماید.

همانطور که گفته شد قیمت رابطه مستقیم و تاثیر گذار با نحوه خرید و فروش خرما خاصویی داشته که می توان گفت اصلی ترین و در رأس همه آن، خرمایی باکیفیت است که تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی مصرف کننده آن نیز دارد.

در عین حال حذف واسطه ها از معاملات خرما و کسر هزینه دلالی آنها یکی از المان و پارامتر های موثر در کاهش قیمت خرما است که خرید و فروش عمده این نوع از خرما، از دیگر معیار های کاهش قیمت با نوسانات شدید آن است که بسیار مورد توجه خریداران عمده آن قرار گرفته و باعث ترغیب و تشویق بیشتر به خرید آن شده است.

شایان ذکر است که قیمت خرما خاصویی امسالی به صورت روزانه در بازار داخلی کشور با نوسانات بسیار زیادی همراه است که هزینه های مختلفی را در طول دوران و پروسه تولید تا بسته بندی و همچنین عرضه آن را در بر می گیرد و گاها نوسانات قیمتی این خرما از قوت و نیز ضعف بسیاری برخوردار است که دلیل سویی بر قیمت مصرف کننده و در نهایت میزان و حجم خرید از سوی آنها شده است.

لازم به ذکر و یاد آوری است که امروزه بسیاری از متقاضیان مصرف این نوع از خرما با توجه به حجم و تناز مورد نیاز خود و همچنین نحوه فعالیت اقتصادی خود سعی می کنند تا این محصول را با قیمتی ارزان تر و در عین حال کیفیت بسیار بالا تهیه نمایند که برای آگاهی و مطلع شدن از قیمت آن و میزان تخفیفات با شرکت ها و مراکز معتبر به صورت آنلاین و یا حضوری ارتباط خوبی برقرار می کنند.

اغلب خریداران عمده و شرکت هایی که خریداران عمده هستند به صورت مستقیم و بدون محدودیت در حجم خرید سعی می نمایند تا این نوع خرما را تهیه و تأمین نموده و در اسرع وقت سفارش مشتریان را فراهم کنند و به دست متقاضیان برسانند که علاوه بر جلب اعتماد و اطمینان خاطر آنها منافع مالی خوبی را برای خود و نیز تداوم فعالیت اقتصادیشان به ارمغان می آورند.

اگر به طور اجمالی و کامل بخواهیم به بررسی قیمت خرما خاصویی امسالی و تازه بپردازیم باید اظهار بداریم که کیفیت بالای این خرما حرف اول را در سطح بازار های هدف می زند که تولید کنندگان تمام تلاش و همت خود را به کار بسته و سعی می نمایند تا از بروز ترین عملکرد و راهکارهای مناسب روز دنیا استفاده کنند که برداشت به موقع و با دقت و نیز بسته بندی استاندارد و اصولی آن می تواند در ارتقا سطح کیفی و کمی محصول تاثیر گذار باشد.

البته ناگفته نماند که ارگانیک بودن و صادراتی بودن خرما خاصویی می تواند نظر و اعتماد بسیاری از مشتریان خارجی را نیز جلب کند که با تعیین قیمت و نرخ گذاری منصفانه و عادلانه و البته بسیار پر سود آن را راهی کشور های مقصد کرده و با ورود ارز به کشور عزیزمان ایران به رشد و شکوفایی اقتصادی آن کمک شایانی نمود.

در حال حاضر قیمت روز خرما خاصویی امسالی درجه یک و ممتاز بر اساس فاکتور ها و پارامتر های متعددی هم مانند: سطح کیفی، نوع خرما بسته به ریز و درشتی، میزان و وزن آن، نوع بسته بندی، نحوه و هم چنین میزان عرضه و تقاضا، هزینه تولید، هزینه حمل و نقل، شرایط انبار داری، هزینه حامل های انرژی و حتی نوسانات ارزی در داخل کشور، تعیین و مشخص می گردد که به طور کلی توانسته در میزان جذب متقاضیان و نیز کسب اعتماد و خرسندی آنها موثر واقع گردد که به دلیل عرضه و پخش عمده این محصول ‌بسیار ارزان تر به دست مصرف کنندگان نهایی می رسد.

البته ناگفته نماند که آنچه که در کنار قیمت این محصول و نیز فروش این نوع خرما حائز اهمیت است نقش بسیار تاثیر گذار نوع عرضه و تقاضا برای آن است که می ‌تواند با تاثیر گذاری عظیم بر قیمت نهایی آن بر میزان عرضه و تقاضا برای این محصول بیفزاید که فروشنده آن نیز برای رسیدن به این اهداف و نیز دستیابی هر چه سریع تر به سود و منفعت از فروش این محصول، آن را بدون واسطه در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می‌دهد که به طور یقین منافع مالی اعتباری هر دو طرف در آن به خوبی حفظ شده است.

ضمنا قیمت عمده خرما خاصویی تازه نسبت به قیمت جزئی آن بسیار ارزان و مناسب تر می باشد که دلیل آن خرید تعداد و مقداری زیادی از این محصول در مدت زمان کوتاه می باشد.

قیمت این محصول عمده در درجه اول به میزان کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد که به هر اندازه از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد، به همان اندازه با نرخ و قیمت بیشتری به فروش می رسد.

اکنون که توضیحات کامل از خوواص و قیمت خرما خاصویی امسالی درجه یک ارائه دادیم بهتر است تا با نحوه ثبت سفارش و خرید آن هم آشنا شوید امید آن که بتوانیم شما را در تامین و فراهم نمودن محصول مورد نیاز و مد نظر شما کمک کنیم که برای این منظور کافی است تا فرم مندرج در پایان همین صفحه را تکمیل کنید تا در اسرع وقت کارشناسان و مشاوران فروش ما با شما ارتباط برقرار کنند تا با همان کیفیت و قیمت منتخب شده آن را بدستان برسانند که قطعا شما از خریدی هوشمندانه و لذت بخش برخوردار خواهید شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *