قیمت خرید خرما مضافتی با بهترین کیفیت در سال 1401

خرمای مضافتی یکی از بهترین انواع خرما های شناخته شده در کشور است که از فروش بالایی برخوردار می باشد. آن ها دارای سطح بالایی از کیفیت هستند، خرید اینترنتی خرما مضافتی محلی از فروشندگان برتر به روش غیر حضوری انجام می‌ شود، این روش باعث می‌ شود، مصرف کننده می تواند از خود تولید کننده خریدش را انجام دهد و کلیه کالا ها درب منزل تحویل داده می‌ شوند. قیمت خرما مضافتی از طریق این مجموعه تجاری قابل استعلام می باشد.

قیمت خرید خرما مضافتی با بهترین کیفیت در سال 1401

درجه بندی انواع خرما از نظر کیفیت

درجه بندی انواع خرما از نظر کیفیت خرما یکی از بهترین نوع میوه هایی است که خواص و فواید زیادی برای بدن دارد و به خاطر با خاصیت بودن و پر انرژی بودن این میوه باعث شده که مصرف این خرمای خوش طعم و پرخاصیت نسبت به میوه های دیگر بیشتر باشد. این خرما در مناطق گرمسیری تولید می‌ شود و معمولاً در استان‌ هایی مثل هرمزگان، کرمان، فارس و خوزستان بهترین نوع خرما ها کشت می گردد.

رطب تازه انواع مختلفی دارد و حدوداً نزدیک به ۱۰۰ نوع خرما در ایران وجود دارد که بر اساس نوع و کیفیت و سایز شان نام گذاری می شوند. در اینجا می خواهیم درباره خصوصیات خرمای مضافتی با شما صحبت کنیم و بیشتر این خرما را به شما معرفی نماییم، مهمترین ویژگی هایی که می‌ توانیم برای خرمای مضافتی نام ببریم این است که این خرما بسیار لذیذ و محبوب می باشند و در ایران معمولاً در مراسم‌ های ترحیم و یا در افطار و در سفره ماه رمضان از خرمای مضافتی بیشتر استفاده می شود.

این خرما نیمه خشک می باشد یعنی هم رطوبت دارد هم مقداری خشک است و رنگ پوست آن سیاه می‌باشد بافت گوشتی نرمی دارد و طعم شیرین ملایم آن باعث شده که علاقمندان زیادی دوست داشته باشد از خرمای مضافتی استفاده کنند. این خرماها را می‌ توانید در هوای آزاد به راحتی تا مدت ها نگهداری کنید. خرما ها به خاطر خواص زیادی که دارد مصرف بالایی نسبت به خرما های دیگر دارد و معمولاً در بسته بندی های مناسبی به بازار مصرف عرضه می شود.

کدام کشورها برای صادرات خرما گزینه مناسبی هستند؟

کدام کشورها برای صادرات  خرما گزینه مناسبی هستند؟ یکی از سوالاتی که در این قسمت پیش می آید این است که، کدام کشورها برای صادرات خرما گزینه مناسبی هستند؟ در جواب این سوال باید گفته شود که ایران یکی از جمله کشورهایی است که بیشترین حجم مصرف خرما را به خود اختصاص داده است، حائز ذکر است که ایران در کنار این که حجم بالای مصرف خرما را در جهان و منطقه به خود اختصاص داده است، از جمله برترین تولید کنندگان خرما جهرم در جهان نیز می باشد.

استان های جنوبی کشورمان جز مصرف کنندگان انبوه خرما در کشور به حساب می آیند، کشور هایی نظیر عراق و عربستان از جمله دیگر کشور های هستند که در کنار تولید انواع انواع خرما، مصرف بالایی نیز دارند. کشور های اروپایی نیز با توجه به کیفیت و مرغوبیت خرما، در صدد خرید و مصرف این محصول هستند، ایران یکی از برترین صادر کنندگان خرما در منطقه می باشد، سالانه انواع خرما از جمله خرما مضافتی، خرما زاهدی، کبکاب و… در ثانی بالا به حوزه صادرات وارد شده اند.

چه عواملی بر بالا رفتن قیمت خرما موثر است؟

چه عواملی بر بالا رفتن قیمت خرما موثر است؟ پارامتر های زیادی بر تعیین قیمت خرما تاثیر گذار هستند و مهمترین و اولین پارامتر را می‌ توان کیفیت این محصولات اشاره کرد، خرما های با کیفیت و درجه یک نسبت به سایر خرما ها دارایی قیمت بیشتری هستند، آن ها هر چه کیفیت محصولات بیشتر باشد، قیمت ها نیز بیشتر هستند و این مشخصه نشان دهنده کیفیت کالا تلقی می گردد.

از دیگر عوامل موثر نحوه بسته بندی و فله بودن این خرما ها می باشد و کاملاً روشن است خرما هایی که بسته بندی شده اند، گران تر هستند، زیرا هزینه های مربوط به بسته‌ بندی نیز به قیمت خرما ها افزوده می‌شود. توجه به برند بسته‌ بندی کننده نیز حائز اهمیت است برند هایی که شناخته شده هستند و محصولات با کیفیتی به بازار ارائه می‌ کنند.

برای این کار برند خود را در فضای مجازی و به شیوه های مختلف تبلیغ می‌ کنند که هر چه این برند ها مشهور تر و شناخته شده باشند، کیفیت محصول آن ها نیز بیشتر است و قیمت بیشتری را برای کالای خود در نظر می‌ گیرند، اگر چه با روش‌ های خرید می‌ توان قیمت‌ ها را کاهش داده و کالای مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کرد.

می‌ توان گفت که روش خرید نیز بر قیمت خرما ها تأثیر مستقیم دارد و با خرید های اینترنتی کلیه کالا ها با قیمت اولیه و کم خریداری می‌ شوند و هدف همه این سایت ها راحتی و رضایت مصرف کننده ها است. یکی دیگر از پارامتر های مهم خرید عمده و تکی محصولات می باشد، هر چه حجم درخواستی ها بیشتر باشد، قیمت‌ ها مناسب تر و به صرفه تر است و خرید تک این محصولات بالاتر می باشد، پس برای تهیه ارزان این خرما ها می توان سفارش خود را به صورت عمده ثبت کرد.

توزیع بدون واسطه خرما مضافتی به صورت عمده با قیمتی استثنایی

توزیع بدون واسطه خرما مضافتی به صورت عمده با قیمتی استثنایی مراکز پخش خرما مضافتی محلی ارگانیک در سراسر کشور به شیوه های اینترنتی و حضوری فعالیت دارد، خرید های اینترنتی این محصولات در کمترین زمان انجام می‌ شود و بهترین کالا در اختیار مصرف کننده قرار داده می‌ شود، همچنین هزینه‌ های مربوط به جابجایی و انتقال خرما نیز بر عهده فروشنده ها می باشد.

پخش کننده های اولیه در واقع کشاورزان هستند که پس از برداشت محصول خود اقدام به توزیع کالا ها به شیوه های مختلف می کنند و آن ها را در اختیار صنایع مختلف مواد غذایی قرار می‌ دهند و برای قیمت مناسبی در نظر می‌ گیرند. شرکت پخش حضوری نیز وجود دارند که اقدام به خرید عمده کالا ها با قیمت بیشتری می کنند، سپس آن ها را بهای بیشتر در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهند.

این مراکز نقش واسطه فروش را بر عهده می گیرند و سود خود را از مشتریان دریافت می‌ کنند که این روش از نظر اقتصادی اصلا مناسب نیست، زیرا زمان بر و هزینه‌ بر بوده و مصرف کننده باید در محل خرید حضور پیدا کند. خرید عمده این مصول برای صنایع مختلف مواد غذایی می باشد که از خرما ها در شیرینی ها و غیره استفاده می کنند و برای تهیه نان خرمایی نیز استفاده زیادی دارند. توزیع مستقیم خرمای مضافتی کرمان در مرکزی که معرفی کردیم به صورت عمده صورت می گیرد شما میتوانید به راحتی خرمای مضافتی جهرم را از این مرکز تهیه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *