قیمت خرید خرما مضافتی صادراتی در تهران

خرمای مضافتی بم یا رطب مضافتی بم یکی از محصولات خرمای ایران می باشد. این خرما دارای پوستی مشکی، براق، نازک و صاف است که به دلیل داشتن رطوبت بالا جزء خشکبار به حساب نمی آید. سالانه حدود یک میلیون تن خرما در ایران تولید میشود که بخش بزرگی از آن در داخل کشور مصرف میشود و حدود 100 هزار تن به بیشتر کشور های جهان صادر می شود. در کشور ایران به دلیل ظرفیت ها و تولید زیاد این محصول شیرین و خوشمزه قیمت خرما مضافتی صادراتی بسیار کم و اصطلاحاً به صرفه می باشد.

قیمت خرید خرما مضافتی صادراتی در تهران

بررسی ارزش گمرکی خرما

بررسی ارزش گمرکی خرما خرما یکی از محصولات کشاورزی صادراتی ارز آور و درآمدزا ایرانی محسوب می شود و صادرات خرما یکی از 5 محصول کشاورزی پر سود محسوب می شود. صادرات خرما در ایران در هفت دسته مضافتی، استعمران، شاهانی،زاهدی، بکاب، پیاورم می باشد. از این میان خرمای مضافتی به صورت ساده و خشک بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده، خرمای مضافتیِ شهرهای جهرم فارس، قصرشیرین بهترین خرما جهت صادرات می باشد.

توزیع خرما مضافتی صادراتی با بهترین بسته بندی

توزیع خرما مضافتی صادراتی با بهترین بسته بندی در تمامی مراحل تولید و توزیع مواد غذایی، سلامت و بهداشت مواد غذایی با دقت بسیار زیادی بررسی و موشکافی می شود. بسته بندی مواد غذایی یکی از مهم ترین عواملی است که در تامین بهداشت و سلامت مواد غذایی نقش بسیار زیادی دارد، چرا که یک لایه محافظ است که محصولات غذایی را در حین جابجایی، حمل و نقل و انبار کردن از آسیب های فیزیکی و بیولوژیکی مصون نگه می دارد. اگر بسته بندی خرما به گونه که باید و شاید خرما را از گزند عوامل محیطی حفظ نکند، بی تردید اتفاقات ناگوار بسیاری رخ خواهد داد و فاجعه به بار می آید.

نقش های کلیدی بسته بندی در حفظ سلامت و بهداشت خرما چیست؟

در ادامه خطرات ناشی از نامناسب بودن بسته بندی خرما را برایتان بر می شماریم تا با انتخاب و تولید یک بسته بندی درجه یک بتوانید موفق تر عمل کنید.

تازگی:

در دنیایی زندگی می کنیم که مواد غذایی مانند خرما که بسیار ظریف می باشد در کشورهایی خاص پرورش داده می شوند و برای پیمودن راه برای مصرف به کشور های دیگری ارسال می شوند و سپس مصرف می شوند، تنها عاملی که این امر را میسر کرده است، تکنولوژی های بسیار پیشرفته و حیرت انگیز بسته بندی است.

آسیب های فیزیکی:

حتی اگر مواد غذایی به بهترین شکل بسته بندی شده باشند و راه بر نفوذ آلودگی های محیطی بسته باشد، این امکان وجود دارد که در حین ارسال، انبار کردن یا یک جابجایی ساده ضربه ها و فشارهای فیزیکی و امثال آن سلامت مواد غذایی را تهدید کنند. محکم و مقاوم بودن بسته بندی یک عنصر حیاتی و مهم در حفاظت از محصولات غذایی در برابر آسیب های فیزیکی است، برای همین منظور از جعبه ها، صندوقچه های چوبی یا پوشش های پلاستیکی بسیار قوی استفاده می شود.

(سخن نهایی: بسته بندی نقش کلیدی بر جذب مشتری، سالم و تازه بودن خرما دارد که در مجموعه ما این مهم بیشترین تمرکز ما می باشد، بدیهی است که استفاده از بهترین متریال مورد توجه ما بوده تا خرمایی که به دست شما مصرف کننده یا توزیع کننده محترم می رسد بهترین و خوشمزه ترین باشد.)

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *