قیمت خرید شیره خرما عقاب در بازار تهران

خرما از مواد غذایی بسیار مقوی و انرژی زا است که فرآورده های متنوعی دارد و یکی از آن ها شیره خرما است که به واسطه مواد مغذی موجود در آن خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد. ما در این مجموعه شیره ی خرما با کیفیت و اصل را با قیمتی بسیار ارزان در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. قیمت شیره خرما عقاب در بازار تهران می تواند متاثر از چند چیز باشد که شامل : نوع خرما استفاده شده برای گرفتن شیره، کیفیت و تازگی شیره خرما، برند و لوگوی شیره خرما، میران عرضه و تقاضای بازار و نوع بسته بندی محصول می باشد.

قیمت خرید شیره خرما عقاب در بازار تهران

چگونگی تشخیص بهترین شیره خرما زاهدی

چگونگی تشخیص بهترین شیره خرما زاهدی شیره ی خرما از مواد غذایی با ارزش و پر کالری است که از آن در تهیه دسر های متنوع، بستنی های خوشمزه و کیک، کلوچه و شیرینی های خوش طعم استفاده می کنند. شیره ی خرما تمامی املاح معدنی، ویتامین ها و قند های گیاهی خرما را در ترکیب خود دارد به همین دلیل از پر مصرف ترین شیره های گیاهی در بین مردم دنیا می باشد. شما می توانید از شیره خرما عقاب در میان وعده ها و صبحانه های خود بهره ببرید.

متخصصان تغذیه مصرف شیره خرما را به کودکان و نوجوانان در حال رشد و ورزشکاران بسیار توصیه می کنند زیرا به دلیل انرژی زیاد و مواد مغذی بالا می تواند بدن را بسیار تقویت نماید بنابراین لازم است در زمان خرید شیره خرما بتوانیم اصل و خالص بودن آن را تشخیص دهیم تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شویم. شیره خرما اصل دارای رنگی تیره و شفاف است و طعم آن بسیار شیرین می باشد و هیچ گونه ناخالصی ندارد. برای شناخت شیره خرما مرغوب باید بدانیم که شیره ی اصل بعد از استفاده زود ته نشین می شود و غلظت آن مناسب می باشد یعنی نه خیلی رقیق و نه خیلی غلیظ است و همچنین نشانه تازگی شیره خرما این است که شکرک نزده باشد.

صادرات شیره خرما عقاب به سایر کشورها

صادرات شیره خرما عقاب به سایر کشورها شیره خرما به دلیل طبع گرم و خواص درمانی زیاد و دارا بودن مواد معدنی زیاد در ترکیب خود طرفداران زیادی دارد. خوشبختانه شیره خرما تولید شده در این مجموعه بسیار مرغوب و با کیفیت است و در تهیه آن تمامی اصول بهداشتی و استاندارد ها رعایت می شود به همین دلیل به کشور های دیگر نیز صادر می شود و مشتریان خاص خود را دارد. شیره خرما وندا با بسته بندی شیک و با لوگوی شرکت و با طعمی کم نظیر با قیمتی استثنایی به کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های اروپایی صادر می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *