قیمت خرید عناب خرمایی

عناب خرمایی ظاهری کشیده و تخم مرغی شبیه به خرما دارد در ایران این نوع عناب بسیار کم کاشت می شود. قیمت عناب خرمایی مانند دیگر عناب ها با افزایش اندازه آن افزایش می یابد.درخت عناب بیشتر در مناطق خشک و گرم می باشد که علاوه بر خوراکی بودن دارای خواص دارویی زیادی نیز است. عناب خرمایی را هم به صورت تازه و گاهی خشک شده مصرف می شود و سرشار از ویتامین C می باشد.

قیمت خرید عناب خرمایی

نکاتی برای نگهداری هر چه بهتر عناب

نکاتی برای نگهداری هر چه بهتر عناب عناب بومی مناطق گرمسیری است و در پاییز خزان می شود رشد سریعی دارد دمای ایده آل محیط آن برای رشد تابستانهای گرم و آبیاری و رطوبت کمی نیاز دارد و نور محیط خیلی زیادی مورد نیاز است .

درخت عناب به دامنه ی وسیعی از دما و بارش مقاومت دارند، این درخت به تابستان های گرم و آب کافی برای میوه دهی نیاز دارد، در اغلب خاک ها نتیجه بخش هستند و سال های بیشتری عمر می کنند اگر خاک آن ها خوب زهکشی شده باشد.

معمولا آفتاب کامل و محل گرم را می پسندند. خاک های قلیایی را بیشتر می پسندند. سریع رشد بوده و حتی در خاک های فقیر از لحاظ مواد غذایی نیز رشد می کنند. تا دمای 20- درجه سانتی گراد تحمل سرما داشته اما معمولا در مناطق گرم کشت می گردد. برای میوه دهی بهینه باید تابستان های گرمی را پشت سر بگذارد.

برای تکثیر عناب نکاتی مورد توجه است که باید انجام شود که عبارتند از جا به جایی پاجوش‌ها،قلمه زدن ،خوابانیدن،کشت بذر عناب که با رعایت این اصول پرورش عناب را به مقدار قابل توجهی می توان افزایش داد.

قیمت گذاری ها بر اساس مسائل مختلفی به ویژه مسافت و کیفیت عناب تعیین می شود.

شرکت توزیع عناب خرمایی

شرکت توزیع عناب خرمایی رویش عناب بیشتر در مناطق گرمسیری و فصل گرم سال است و خرید و فروش ویژه میوه عناب به دلیل ماندگاری پایین در تره بار های مختلف در فصل تابستان انجام می شود لذا برای خرید عمده عناب ارزان و تازه و همچنین سفارش جزئی لازم است تا در فصل تابستان برای این امر اقدام کرد.

کشاورزان ماهر و کار بلد که دارای سابقه ای طولانی هستند این محصول را به صورت طبیعی پرورش می دهند و با کیفیت عالی و قیمت استثنایی به فروش می رسانند.

بیشتر در بازار عناب خرمایی را به صورت عناب تازه و عناب خشک شده عرضه می شود. در اواخر شهریور ماه شاهد وارد شدن عناب تازه به بازار می باشیم و همچنین صادرات عمده عناب این فصل از سال افزایش و در این زمان هم قیمت ها تعدیل می شود و هم این که می توان عناب خوب و تازه را خریداری کرد .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *