قیمت روزخرما کبکاب تازه در فروشگاه های معتبر

قیمت روزخرما کبکاب تازه در فروشگاه های معتبر باعث شده است تا خریداران بتوانند با اطمینان بیشتری اقدام به خرید این محصول نمایند. مجموعه آریان نیز با سال ها فعالیت در حوزه تولید و فروش انواع خرما یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش این محصول می باشد که خرما های موجود در آن از قیمت باورنکردنی و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند.

قیمت روزخرما کبکاب تازه در فروشگاه های معتبر

راهنمای انتخاب بهترین خرما کبکاب

راهنمای انتخاب بهترین خرما کبکاب در هنگام انتخاب بهترین خرما کبکاب باید به نکاتی توجه نمود تا در نهایت بهترین و مرغوب ترین محصول را تهیه کرد. اولین نکته در مورد خرید خرمای با کیفیت و ممتاز این موضوع می باشد که اگر در زمینه تشخیص کیفیت خرما تخصصی ندارید اصلا به سراغ خرمای فله ای نروید چرا که معمولا خرما های فله ای در شرایط غیر بهداشتی حمل و انبار می شوند. البته اگر به فروشنده این نوع خرما اطمینان کامل دارید، خرمای فله می تواند گزینه مقرون به صرفه ای باشد.

بهتر است جهت خرید بهترین خرما به سراغ خرما های بسته بندی شده بروید که در محیط های کاملا بهداشتی برداشت، حمل، بسته بندی و توزیع می گردند. البته لازم به ذکر است در هنگام خرید این نوع خرما توجه داشته باشید خرما ها کاملا سالم و به هم نچسبیده باشند.

یکی از نکات مهم در هنگام خرید خرما توجه به رنگ آن می باشد. البته شایان ذکر است تنوع خرما بسیار زیاد می باشد و هر خرما نیز رنگ خاص خود را دارد. از این رو، اگر نسبت به انواع خرما ها اطلاعات کافی داشته باشید قادر خواهید بود خریدی آگاهانه داشته باشید.

چند راه برای تشخیص خرما کبکاب ممتاز

چندین راه برای تشخیص خرما کبکاب تازه وجود دارد تا خریداران در هنگام تهیه این محصول قادر باشند محصولی با کیفیت و ممتاز را تهیه نمایند.

اولین نکته توجه به عدم شکرک زدگی خرما می باشد. مطمئنا بار ها برایتان پیش آمده بعد باز کردن بسته بندی خرما و دیدن شکرک اطراف خرما از خوردن آن منصرف شده باشید. شکرک به معنای گذشت مدت زمان طولانی از زمان برداشت خرما و نگه داری در شرایط غیر استاندارد می باشد.

نکته بعدی بررسی محتویات درون بسته بندی می باشد که نباید هیچ گونه ذرات و آشغال خارجی در بسته بندی و یا سطح خرما ها وجود داشته باشد. معمولا این موضوع در تولیدی های غیر استاندارد که دارای هیچ گونه مجوز های بهداشتی نمی باشند دیده می شود.

سطح و پوسته خرما کبکاب ممتاز براق و درخشان می باشد. پوست سیاه و تیره رنگ و پر از شیره این نوع خرما، ظاهری زیبا به این محصول می بخشد، از این رو، این نوع خرما از جمله خرما های صادراتی محسوب می گردد.

ویژگی های خرمای بدون هسته چیست؟

ویژگی های خرمای بدون هسته چیست؟ کشور ایران به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب، یکی از قطب های تولید انواع خرما می باشد. انواع مختلفی از خرما و به شکل های مختلف در کشور عزیزمان تولید می گردد. از جمله خرما های تولید شده در ایران شامل خرما پیارم بدون هسته، خرما خاصویی بدون هسته و غیره می باشند.

خرمای بدون هسته دارای ظاهری زیبا و دارای قابلیت آسان در حین استفاده می باشد، به همین دلیل امروزه در بین خریداران، توجه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

البته لازم به ذکر است موارد عنوان شده در بالا باعث شده است تا این محصول در مقایسه با سایر خرما ها قیمت بیشتری را از آن خود کند. همچنین، ظاهر زیبای این نوع خرما موجب شده است تا جز محصولات صادراتی دسته بندی شود و بازار فروش خوبی را در بازار های جهانی به خود اختصاص دهد.

از جمله موارد استفاده از این نوع خرما در مراسمات عزا و تهیه خرما نذری می باشد.

عوامل موثر بر قیمت خرما کبکاب

خرما کبکاب به دلیل طعم و مزه بی نظیر و بافت گوشتی و لطیفی که دارد مورد استقبال خریداران زیادی واقع شده است. اولین عاملی که بر قیمت خرما موثر می باشد کیفیت خرما است و در ادامه می توان به کیفیت بسته بندی و شکل ظاهری آن اشاره کرد. سایز خرما، بافت لطیف، عدم وجود هر گونه رشته های سفت درون خرما، مزه شیرین، پوست درخشان و نازک و عدم وجود شکرک و آفت زدگی نشان دهنده کیفیت مطلوب خرما و در نتیجه افزایش قیمت خرما می باشند.

بسته بندی مناسب نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رابطه مستقیمی با قیمت خرما دارد. بسته بندی مناسب منجر به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت قیمت محصول می گردد. بسته بندی ها در نوع سطلی، کاغذی و پلاستیکی موجود می باشند. در بسته بندی سطلی امکان آسیب رسیدن به محصول در هنگام بارگیری و تحویل بار وجود ندارد.

همچنین علاوه بر موارد بالا مانند یک عایق سرما مانع از یخ زدگی محصول می شود زیرا خرما به دلیل زود فاسد شدن بعد از چیدن باید بلا فاصله در سردخانه نگه داری شود. بنابراین اگر دارای بسته بندی مناسب برخوردار نباشد دچار یخ زدگی و افت قیمت آن می شود.

صادراتی بودن خرما کبکاب نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت محصول می باشد زیرا همیشه محصولاتی که بالا ترین کیفیت را دارا باشند جهت صادرات انتخاب می شوند. تغییر و نوسانات ارزی نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت خرما می باشد چرا که بر قیمت مواد اولیه، حقوق نیرو ها، هزینه حمل، هزینه اجاره و غیره موثر می باشد و باعث ایجاد نوسان در قیمت نهایی محصول می گردد.

همانطور که در بالا اشاره شد از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خرما کبکاب کیفیت مطلوب و شرایط نگهداری استاندارد و بهداشتی می باشند چرا که رابطه ای مستقیم با طعم خرما دارند. مطمئنا بار ها شاهد این موضوع بوده اید که با باز کردن بسته بندی خرما، شکرک های زیادی در اطراف آن وجود داشته و شوق شما را به خود محصول از بین برده است یا بعد از در دهان گذاشتن خرما و حس طعم ترش باعث شده دیگر تمایلی به خوردن خرما نداشته باشید. این موضوع می تواند تقاضا برای محصول را کاهش دهد که در نتیجه منجر به ضرر مالی هنگفت و کاهش قیمت در بازار داخلی می گردد.

با رعایت نکات اصولی و بهداشتی می توان کیفیت و در نتیجه قیمت محصول را تا حد مطلوبی بالا برد. از موارد مهم و تاثیر گذار بر کیفیت خرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. شیوه صحیح برداشت خرما و جمع آوری آن
  2. ایجاد دمای مناسب در انبار و یا کامیون های حمل باری که خرما در آن نگه داری می شود.
  3. جلوگیری از قرار گرفتن خرما در تناژ بالا بر روی یک دیگر در زمان انبار کردن.
  4. انبار کردن محصول با رعایت تمام اصول و نکات بهداشتی گفته شده از سوی سازمان بهداشت.
  5. استفاده به موقع از آفت کش ها در زمان پرورش خرما و انبار کردن محصول.
  6. سرعت بالا در برداشت و جمع آوری محصول و سپس انتقال به سردخانه. زیرا این امر از ترشیدگی و فاسد شدن خرما جلوگیری می کند.
  7. جداسازی کردن خرما های فاسد و یا آسیب دیده از دیگر خرما ها. بسته بندی مناسب و اصولی محصول.

خرید خرما کبکاب درجه یک

خرید خرما کبکاب درجه یک خرید خرما کبکاب درجه یک به قیمت استثنایی به شیوه های مختلفی انجام می پذیرد که جهت اشاره یکی از آن ها، می توان به خرید عمده خرما کبکاب درجه یک از تولید کننده اشاره کرد چرا که خرید عمده باعث حذف هزینه بسته بندی، حذف هزینه بارگیری و حمل و نقل چند باره و حذف تمام واسطه ها و درصد سود سهم آن ها می شود. از این رو، خریدار در حین خرید، محصول را با قیمتی استثنایی و نزدیک به قیمت کارخانه تهیه می کند. به همین دلیل، امروزه اغلب مشتریان خرید های عمده را به خرید های جزئی ترجیح می دهند.

مجموعه آریان به دلیل دسترسی آسانتر و سهولت در خرید مشتریان خود، اقدام به احداث تعدادی مراکز خرید عمده حضوری و همچنین وب سایت خرید عمده آنلاین نموده است. بدین رو، خریداران قادر می باشند به راحتی محصولات مورد نظر خود را در حجم دلخواه از این مجموعه که یکی از برترین تولید کنندگان خرما کبکاب درجه یک در سطح کشور می باشد تهیه نمایند. خرید های عمده معمولا توسط فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و غیره انجام می پذیرد.

در گذشته خریداران مجبور به مراجعه حضوری به مراکز خریدی می شدند که اغلب در دیگر استان ها وجود داشتند و این نیازمند به صرف وقت و هزینه زیادی داشت. مخصوصا با مشغله کاری افراد، امری سخت و دشوار بود اما امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و وجود امکان خرید عمده آنلاین، دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خرید و صرف وقت و هزینه نمی باشد بلکه با نشستن در منزل و تنها با فشردن چند دکمه می توان محصول مورد نظر خود را سفارش داد و از حضور در خیابان های پر ترافیک و پر از آلودگی خلاص شد.

پخش کننده خرما کبکاب ممتاز

خریداران می توانند برای خرید خرما کبکاب تازه با قیمتی بسیار مناسب به مرکز پخش کننده انوع خرما مجموعه آریان مراجعه نمایند. البته اکثر افراد اینطور فکر می کنند که برای رفتن به مراکز پخش انواع خرما باید به استان های واقع شده در جنوب کشور سفر کنند در حالیکه امروزه با پیشرفت و ترقی های روز افزون در صنعت ارتباط، امکان دسترسی افراد به نیاز های مورد نیاز خود روز به روز آسان تر شده است.

در این راستا، مجموعه آریان با راه اندازی مرکز پخش خرما آنلاین، شرایطی را ایجاد نموده تا خربداران بدون نیاز به صرف وقت و هزینه و تحمل ترافیک و آلودگی هوا تنها با استفاده از کامپیوتر و تلفن همراه خود، محصول مورد نظر را در حجم دلخواه و در هر مکانی که خود تعیین می کنند تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی مجموعه آریان با داشتن گروهی از مشاوران که به صورت آنلاین و در بیشتر ساعات شبانه روز مشغول به فعالیت می باشند، این بستر را ایجاد کرده تا مشتریان بتوانند در صورت نیاز با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایند. در روش فروش اینترنتی دیگر مثل گذشته افراد مجبور نیستند با صرف وقت و هزینه اضافی به مراکز فروش مراجعه نمایند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

این آنلاین شاپ از تنوع محصولی بسیار زیادی برخوردار می باشد به همین دلیل خریداران گرامی حق انتخاب بیشتری دارند تا مناسب با توان مالی و همینطور سلیقه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

از جمله محصولات موجود در این فروشگاه شامل خرما پیارم، خرما خاصویی ممتاز، خرما مرغوب شاهانی، خرما صادراتی، خرما مضافتی ارزان، خرما بی هسته، خرما درجه یک، خرما کیلویی و غیره می باشد.

خریداران می توانند با مراجعه به آنلاین شاپ مجموعه آریان، محصول مورد نظر خود را با آسان ترین روش و صرف کمترین وقت و هزینه خریداری نمایند. علاوه بر این، گروه پشتیبان این مجموعه با توجه به زمینه تخصصی و منطقه ای که خریدار در آن مشغول به فعالیت می باشد و آگاهی از نیاز مردم آن خطه، متقاضی را در خرید محصولی مناسب با نیاز مشتریان خود راهنمایی خواهند کرد.

فروشنده برتر خرما کبکاب تازه در اهواز

فروشنده برتر خرما کبکاب تازه در اهواز مجموعه آریان به عنوان فروشنده برتر خرما کبکاب تازه در اهواز، این محصول را با کیفیت عالی به مشتریان خود عرضه می نماید.

فروشندگان در بیشتر مواقعی پل و رابطی میان خریدار و تولید کنندگان می باشند اما در بعضی مواقع خود تولید کننده همان فروشنده می باشد. در این مواقع تا حدود زیادی می توان مطمئن بود محصولی که قصد خرید آن را دارید از کیفیت خوبی برخوردار است چرا که مدت زمان زیادی را بعد از چیده شدن در بین واسطه ها نگشته است بلکه مستقیما از تولید کننده به خریدار رسیده است. این موضوع مخصوصا در مورد محصولاتی از قبیل خرما کبکاب تازه که ممکن است زود فاسد شوند حائز اهمیت می باشد.

مجموعه آریان با سال ها فعالیت در زمینه تولید و فروش خرما کبکاب تازه با کیفیت عالی توانسته است عنوان بهترین فروشنده خرما کبکاب را از آن خود کند. این مجموعه به عنوان یکی از فروشندگان خرما کبکاب تازه در تلاش است تا با ارائه تخفیفات و شرایط ویژه به خریداران خود، آنان را در خرید محصولی با کیفیت یاری نماید.

سطح کیفی و قیمت محصول، دو مورد از مواردی می باشند که همیشه در دستور کار این مجموعه قرار داشته اند چرا که هیچ تولید کننده و یا فروشنده ای بدون در نظر گرفتن این دو مورد نمی تواند در حوزه کاری خود موفق عمل نماید. فروشندگان این مجموعه محصولات خود را به صورت عمده، جزئی، مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسانند. هر یک از این روش های فروش مزایای خاص خود را دارا می باشند که بیشترین منفعت آن برای شما خریداران عزیز می باشد. شما خریداران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های درج شده در صفحه اصلی تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *