قیمت شیره خرما سنتی با بهترین بسته بندی در تهران

شیره خرما سنتی و ارگانیک ، در بسته بندی های شرکتی و بهداشتی ، آماده عرضه به خریداران در همه نقاط کشور می باشد . برای تهیه این محصول و مشاهده قیمت شیره خرما می توانید از طریق این سامانه اقدام کنید .

قیمت شیره خرما سنتی با بهترین بسته بندی در تهران

خصوصیات بهترین نوع شیره خرما زاهدی

خصوصیات بهترین نوع شیره خرما زاهدی شیره خرما بسیار انرژی زا ، مقوی و مغذی بوده و خواص دارویی زیادی دارد . مصرف این محصول به خصوص برای افراد مبتلا به کم خونی و کسانی که دچار ضعف در عضلات هستند ، توصیه می گردد . شیره خرما به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که کیفیت محصول نهایی در هر کدام از این روش ها فرق می کند . در روش سنتی معمولا افراد در منازلشان ، شیره خرما را درست می کنند ، که کیفیت این نوع شیره خرما عالی بوده و اکثرا تمایل به تهیه شیره ای دارند ، که به روش سنتی درست شده است . در روش صنعتی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته شیره خرما را تولید می کنند ، که این روش تولید نیز مزیت های زیادی از جمله بهداشتی بودن شیره تولید شده دارد .

برای این که بتوانید شیره اصل و مرغوب را تشخیص داده و خریداری نمایید ، باید به نکاتی توجه کنید . روش های بسیاری برای تشخیص شیره خرما با کیفیت و اصل وجود دارد ، توجه به رنگ ، بو و مزه شیره می تواند به شما در این رابطه کمک کند . علاوه بر این موارد ، غلظت شیره خرما نیز از فاکتورهای مهمی است که باید به آن دقت شود . شیره خرمای خوب و سالم ، باید نه خیلی شل باشد و نه خیلی غلیظ و سفت .

چنانچه به هنگام خرید شیره خرما با قیمت های نامتعارف و بسیار پائینی مواجه شدید ، باید به کیفیت و اصل بودن محصول شک کنید ، زیرا شیره ای که از خرمای سالم و درجه یک تولید شده باشد ، قیمت نسبتا بالایی دارد .

فروش شیره خرما سنتی بصورت عمده ای

فروش شیره خرما سنتی بصورت عمده ای مصرف شیره خرما برای وعده صبحانه کودکان بسیار توصیه می شود ، زیرا بچه ها بخاطر تحرک زیاد ، به انرژی بالایی نیاز دارند و این محصول می تواند انرژی بدن آنها را تا ساعات آخر روز تامین کند . لازم به ذکر است که میزان انرژی زا بودن و خواص شیره خرما ، به مراتب از شیره انگور بالاتر است و در تقویت عمومی بدن اثر زیادی دارد . فروش شیره خرما سنتی بصورت عمده ، از طریق فروشگاه اینترنتی آریان خرما امکان پذیر شده است . شیره هایی که به روش سنتی تهیه می شوند ، کاملا ارگانیک بوده و از هیچ افزودنی غیر مجازی در هنگام تولید این فرآورده استفاده نشده است .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *