قیمت عرضه انواع خرما کبکاب در بازار ایران

خرما یکی از میوه های بسیار مغذی است که بیشترین حجم از آهن و فولیک اسید را داراست و از این رو به عنوان داروی اصلی بیماری کم خونی شناخته می شود و همواره توصیه های زیادی به مصرف آن می گردد. به روز ترین قیمت عرضه انواع خرما کبکاب در ایران بر اساس میزان عرضه و تقاضای این محصول در بازار و فصل فروش آن تعیین می شود. مثلا در ایام ماه مبارک رمضان قیمت خرما کمی بیشتر از سایر روزهای سال خواهد بود.

قیمت عرضه انواع خرما کبکاب در بازار ایران

میزان تولید سالانه خرما در ایران

میزان تولید سالانه خرما در ایران شاید برای شما عزیزان جالب باشد که بدانید کشور ما بعد از مصر در رتبه دوم از نظر میزان تولید خرمای درجه یک در جهان قرار دارد و انواع گوناگونی از این محصول در استان های جنوبی آن پرورش پیدا می کنند که همه آنها از رونق خوبی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار هستند و از این رو می توان ایران را به عنوان یکی از کشورهای اصلی خرما خیز دنیا به حساب آورد.

طبق آمارهای جهانی مشخص شده است که ایران به طور سالیانه حدود یک میلیون تن خرما تولید می کند که این میزان نسبت به متوسط تولید خرما در دنیا بسیار قابل توجه به نظر می رسد. در ضمن در ایران حدود دوازده استان به تولید خرما مشغول هستند که از بین آنها تنها پنج استان بیشترین حجم از این میوه ارزشمند را تولید می کنند.

برترین استان های خرما خیز در ایران شامل سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر، خوزستان و هرمزگان هستند که گونه های متفاوتی از این محصول مانند خرما کبکاب را تولید کرده و به صورت بسته بندی شده کارخانه ای یا فله ای راهی بازارهای مصرف می سازند و سفره مردمان این سرزمین را رنگین می سازند چرا که این محصول جایگاه ویژه ای در فرهنگ غذایی مردم ایران دارد.

بررسی آمار صادرات خرما در سال 1400

بررسی آمار صادرات خرما در سال 1400 خوب است بدانید ایران سالیانه حجم زیادی از میوه خرما را راهی بازارهای جهانی می سازد و در جهت تامین نیازهای سایر کشورهای دنیا گام برمی دارد و بیشترین میزان از صادرات این محصول در کشورهای مسلمان همسایه صورت می گیرد و به ماه مبارک رمضان تعلق دارد، چرا که خرما پای ثابت سفره های افطار در این کشورها است.

آمارهای موجود در مراکز مربوطه حاکی از آن است که در سال 1400 بیش از صد هزار تن خرما از کشور ما به سایر کشورهای دنیا به ویژه کشور پاکستان، عراق و ترکیه صادر شده و از راه فروش این محصول در این مناطق درآمدهای ارزی زیادی نصیب ما شده است که می تواند تاثیر زیادی در رشد اقتصادی ایران داشته باشد و از این رو توجه به گسترش تولید و صادرات این محصول اهمیت خیلی زیادی برای ما دارد.

برای افزایش میزان تجارت و فروش خرمای کبکاب روجا در بازارهای بین المللی بهتر است توجه ویژه ای به شکل بسته بندی محصول مورد نظر و تبلیغات گسترده آن در این مناطق شود، چون این امر موجب جذب هر چه بیشتر مشتری های خارجی به خرید آن خواهد شد.

فروش استثنائی انواع خرما کبکاب ایرانی

فروش استثنائی انواع خرما کبکاب ایرانی همه ساله با شروع فصل برداشت خرما کبکاب ایرانی، خرید و فروش عمده آن با نرخ استثنائی در بازارهای داخلی صورت می گیرد و به این ترتیب تا حد زیادی از هزینه های خرید مردم کاسته شده و بر قدرت خرید آنها اضافه می شود، چون در این دوره از سال محصول مورد نظر بدون در نظر گرفتن هیچ سودی و با نرخ تولیدی به فروش خواهد رسید.

شما همراهان گرامی می توانید جهت استعلام قیمت خرمای کبکاب سطلی بوشهر و قیمت خرید خرما کبکاب بهبهان به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت های اینترنتی مختلف اقدام کنید که نرخ لحظه ای این محصولات را به شما اطلاع می دهند و در عین حال امکان خرید آنها را برای شما فراهم می سازند که مجموعه ما هم در این باره آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *