قیمت عمده خرما گنتار درجه یک در سال 1400

قیمت خرما گنتار درجه یک در سال ۱۴۰۰ در مراکز فروش ما در سراسر کشور بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده است. با توجه به افزایش قیمت ها این محصول افزایش قیمت زیادی نداشته است. خرما گنتار درجه یک از برترین و با کیفیت ترین انواع خرما می باشد. نمایندگی فروش ما این محصول را با قیمت نسبتا ارزان عرصه می کند تا همه مشتریان بتوانند آن را خریداری کنند و از فواید بی نظیر آن استفاده کنند.

در بازار آزاد دلال ها و سود جویان خرما گنتار اعلا و درجه یک را با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسانند. به طوری که اغلب مردم توان خرید آن را ندارند به همین خاطر ما سعی کرده آیم که این محصول را در مراکز فروش و عرضه این محصولات در سراسر کشور با قیمت متعادل تر و مناسب تری عرضه نماییم و دست دلال ها را از میان برداریم. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی است که با خریدی خوب از این نمایندگی ها لحظات خوب و خوشی را داشته باشید. امیدواریم که با خرید از این مراکز ما را همراهی کنید.

قیمت عمده خرما گنتار درجه یک در سال 1400

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت خرما گنتار

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت خرما گنتار خرما گنتار یکی از بهترین انواع خرما است که به صورت خرمای تازه می باشد. این نوع خرما بیشتر در شهرهای بوشهر، بهبهان تولید می‌شود و از بهترین و مرغوب ترین انواع خرما است. یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت این نوع خرما، طریقه بسته بندی آن می باشد. به علت تازه بودن این نوع خرما و شیره دار بودن ان باید در ظروف یکبار مصرف خوب و در دار و کاملا بهداشتی بسته بندی شود و در محیط خشک و خنک نگه داری شود تا کیفیت و رنگ و مزه آن تغییر پیدا نکند. همچنین بر روی بسته بندی باید تاریخ تولید و انقضا آن نیز درج شود تا مصرف کننده از آن اطلاع داشته باشد. و این عامل در فروش و قیمت گذاری آن نقش مهی دارد.

عامل دیگر در قیمت گذاری خرما گنتار، نحوه ی فروش و توزیع آن می باشد. مسلما این محصول در فروشگاه های معتبر نیز قیمت بسیار خوبی دارد و بیشتر فروش خواهد داشت. عرضه ی این محصول به صورت فله ای و توسط دست فروشان نیز قیمت پایینی دارد و از لحاظ بهداشتی و کیفیت در سطح پایینی قرار دارد. و یک عامل دیگر در قیمت این محصول چگونگی تولید آن است خرمای ارگانیک و طبیعی و سالم و با کیفیت بالا تاثیر مستقیم در قیمت آن دارد. بنابراین شما مصرف کنندگان عزیز باید در انتخاب این محصول توجه داشته باشید.

میزان تاثیر ارز در تعیین قیمت خرما گنتار صادراتی

میزان تاثیر ارز در تعیین قیمت خرما گنتار صادراتی کشور ایران به عنوان یک صادر کننده خرما، بخصوص خرما گنتار تازه و درجه یک در دنیا شناخته شده است و این محصول در دنیا متقاضیان زیادی دارد و همین امر سبب رشد بیشتر در تولید این محصول در کشور شده است و به همان نسبت صادرات آن نیز افزایش یافته است. در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت دلار نیز قیمت این محصول هم افزایش چشمگیر ی داشته است. قیمت ارز در تعیین قیمت خرما گنتار صادراتی تاثیر زیادی دارد. در سال های اخیر که صادرات این محصول ارز قابل ملاحظه ای را وارد کشور کرده است همین امر سبب شده است که توجه ویژه ای به تولید این محصول در کشور صورت گیرد تا کشاورزان بتوانند محصولی با کیفیت و مرغوب و کاملا ارگانیک تولید کنند و در بازارهای جهانی حرف اول را در کیفیت این محصول داشته باشند.

قیمت روز خرما گنتار اعلا به صورت عمده

قیمت روز خرما گنتار اعلا به صورت عمده قیمت خرما گنتار اعلا به صورت عمده در مراکز معتبر فروش این محصولات نسبت به قیمت جزئی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. خریداران محترم می توانند برای خرید این محصول به صورت عمده به مراکز فروش ما در سراسر کشور مراجعه نمایند و یک محصول با کیفیت و کاملا بهداشتی و ارگانیک را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. هدف ما جلب اعتماد شما مشتریان گرامی می باشد و بسیار خرسند هستیم که به ما اعتماد دارید. همچنین شما می توانید برای خرید آسان و ارزان به صورت مستقیم و یا با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه این محصول را خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *